• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 15:50

Detail zákazky Z202214472

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 15:50

Základné údaje

Z202214472

OF-265759

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7176157

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach

Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach, kurzy a školenia

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach
Funkcia
Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach, kurzy a školenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
trvanie kurzu dni 2
počet osôb osoba 2 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Zabezpečenie certifikovaného kurzu áno
Príprava na interview áno
Príprava otázok a príprava respondenta áno
Komunikácia pred kamerou áno
Formulácia hlavných bodov áno
Reč tela, vystupovanie pred kamerou áno
Práca s hlasom, intonácia pred kamerou áno
Praktické zamestnanie a následná analýza výstupov áno
Práca s trémou áno
Spôsoby ako najlepšie zaujať poslucháča/diváka áno
Výučba vo forme teoretickej výučby a praktického cvičenia s vyhodnotením áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch školiteľa.
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vydať potvrdenie o absolvovaní kurzu (Certifikát, alebo preukaz)
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 9. decembra 2022.
V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 objednávateľ pristúpi k možnosti predĺženia termínu samotného vykonania kurzu, rovnako aj predĺženia termínov na vykonanie záverečných skúšok.
Ak nastane situácia zhoršenej epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 a dôjde k posunu termínov vykonania záverečných skúšok neskôr ako do konca decembra 2022, objednávateľ vyžaduje doloženie čestného prehlásenia od dodávateľa o vykonaní záverečných skúšok v posunutom termíne v súvislosti s COVID-19.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

05.12.2022 08:00 — 16.12.2022 14:00

1,00 zákazka

3 000,00

2 167,50

Podľa opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2022 10:59

30.11.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2022 11:08 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
28.11.2022 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS