30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach
Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach, kurzy a školenia
Služba
1. Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach
|
|
---|---|
Funkcia |
Kurz komunikácie, postprodukcie video a audiosúborov, tvorba kampaní na sociálnych sieťach, kurzy a školenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
trvanie kurzu | dni | 2 | ||
počet osôb | osoba | 2 | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Zabezpečenie certifikovaného kurzu | áno |
Príprava na interview | áno |
Príprava otázok a príprava respondenta | áno |
Komunikácia pred kamerou | áno |
Formulácia hlavných bodov | áno |
Reč tela, vystupovanie pred kamerou | áno |
Práca s hlasom, intonácia pred kamerou | áno |
Praktické zamestnanie a následná analýza výstupov | áno |
Práca s trémou | áno |
Spôsoby ako najlepšie zaujať poslucháča/diváka | áno |
Výučba vo forme teoretickej výučby a praktického cvičenia s vyhodnotením | áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: v priestoroch školiteľa. |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu (vrátane všetkých poplatkov). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vydať potvrdenie o absolvovaní kurzu (Certifikát, alebo preukaz) |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy, ukončenie spolu so záverečnou skúškou najneskôr do 9. decembra 2022. |
V prípade zhoršenia epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 objednávateľ pristúpi k možnosti predĺženia termínu samotného vykonania kurzu, rovnako aj predĺženia termínov na vykonanie záverečných skúšok. |
Ak nastane situácia zhoršenej epidemiologickej situácie na Slovensku v súvislosti s COVID-19 a dôjde k posunu termínov vykonania záverečných skúšok neskôr ako do konca decembra 2022, objednávateľ vyžaduje doloženie čestného prehlásenia od dodávateľa o vykonaní záverečných skúšok v posunutom termíne v súvislosti s COVID-19. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
05.12.2022 08:00 — 16.12.2022 14:00
1,00 zákazka
3 000,00
2 167,50
Podľa opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2022 10:59
30.11.2022 15:00
30.11.2022 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2022 11:08 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
28.11.2022 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: