• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 10:45

Detail zákazky Z202214429

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 10:45

Základné údaje

Z202214429

OF-265681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7163309

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31337538

FARLESK spol. s r.o.

Mierová 228, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náterové hmoty, farby a riedidlá, maliarske náradie a pomôcky, tmely a lepidlá

farby, riedidlá, lepidlá,

  • 44810000-1 - Náterové farby
  • 44812000-5 - Farby na umeleckú maľbu
  • 44820000-4 - Laky
  • 44832200-3 - Riedidlá
  • 37820000-2 - Potreby pre maliarov
  • 39224210-3 - Maliarske štetce
  • 22993400-1 - Vlnitý papier alebo lepenka
  • 19513200-7 - Lepiaca páska z pogumovaných textílií
  • 39561120-9 - Textilné pásky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náterové hmoty, farby a riedidlá
Funkcia
Farba a náterové hmoty určené na použitie v interiéry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farba na interiérová stenu biela ks 50
Riedidlo C6000 ks 1
Penetrácia hĺbková ks 8
Lepidlo chemoprén 5 l ks 1
Univerzálny silikón biely ks 1
Vytláčacia pištol na silikon ks 1
Montážna pena pištoľová ks 2
Univerzálna lepiaca malta 25 kg ks 2
Lepidlo Duvilax LS-50 ks 2
Predĺženie trysky 150 cm ks 1
Vlnitý papier - lepenka bal 30
Opravárenská páska Pattex power tape šedá ks 20
Motive Páska Uv-Pe ks 30
Obojstranná akrylátová lepiaca páska ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba na interiérová stenu biela objem 1 balenia 7,5 kg
Riedidlo C6000 objem 1 balenia 5 l
Penetrácia hĺbková objem 1 balenia 5 l
Lepidlo chemoprén 5 l objem 1 balenia 5 l
Univerzálny silikón biely objem 1 balenia 280 ml
Vytláčacia pištol na silikon pištoľ pre ľahkú aplikáciu tmelu
Montážna pena pištoľová objem 1 balenia 750 ml
Univerzálna lepiaca malta 1 balenie á 25 kg
Lepidlo Duvilax LS-50 na drevo, objem 1 balenia 5 kg
Predĺženie trysky 150 cm Nadstavec pre predĺženie trysky pre jednoduchšiu prácu na väčšiu vzdialenosť. Dĺžka 150 cm.
Vlnitý papier - lepenka Rozmer 1 balenia 1x10 m. Dvojvrstvová zakrývacia lepenka, vhodná pri každom maľovaní.
Opravárenská páska Pattex power tape šedá Rozmer 50 mm x 50 m
Motive Páska Uv-Pe Rozmer 48 mm x 50 m
Obojstranná akrylátová lepiaca páska Rozmer 35 mm x 25 m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Splatnosť faktúry 30 dní od jej obdržania príjemcom
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list
Materiál dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:00
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov
Faktúra musí obsahovať cenu bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Presný deň dodania tovaru oznámi dodávateľ odberateľovi najneskôr 2 pracovné dni vopred
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2022 09:00 — 14.12.2022 13:00

1,00 súbor položiek

1 506,23

1 506,23

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2022 09:14

28.11.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 790
 35
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2022 15:14 - Vstupná ponuka 1 496,50 € Cena bez DPH
28.11.2022 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS