37982567
Spojená škola
Palárikova 2758, Čadca, 02201, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok
Elektronické stravovacie karty, elektronické stravovacie poukážky, dodanie, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky | € | 5,10 | ||
Množstvo elektronických stravovacích kariet | ks | 35 | ||
Množstvo elektronických stravovacích poukážok | ks | 7500 | ||
Provízia vrátane DPH a služieb | % | 0,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | Názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | Bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi elektronické stravovacie poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 1.1.2023 - 31.12.2023. |
Dodanie elektronických stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 7 pracovných dní od prijatia objednávky. |
Možnosť hromadnej aktivácie elektronických stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
Účet v zákazníckej zóne musí umožňovať objednávateľovi/zamestnávateľovi manažovať karty, kredity, používateľov a objednávky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných elektronických stravovacích poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané; skutočne odobrané množstvo elektronických stravovacích poukážok v priebehu doby platnosti Zmluvy bude závisieť od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo a nevyčerpal celkový zmluvný finančný objem. |
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa od dňa uzatvorenia zmluvy. |
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou alebo blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou. |
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby musia byť k dispozícii. |
Kredity na elektronických stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ najneskôr do 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky. |
Minimálna hodnota transakcie držiteľa karty nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky. |
V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže musí byť možnosť blokovania stravovacej karty a 1 krát ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky. |
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré elektronickú stravovaciu kartu akceptujú musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
Jednorazový poplatok za vydanie elektronickej stravovacej karty do spoločnosti max. vo výške 0,00 € bez DPH. |
Poplatok za doručenie elektronickej stravovacej karty: 0,00 € bez DPH. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo odstúpiť od tejto Zmluvy v prípade, že dôjde k porušeniu niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravovacích poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Celková cena za elektronickú stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravovacích poukážok objednávateľovi. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100. |
CCSP - Celková cena elektronických stravovacích poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
CNHSP - Celková nominálna hodnota elektronických stravovacích poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 5,10 € × 7500 = 38250 €). |
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané elektronické stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva elektronických stravovacích poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané elektronické stravovacie poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo elektronických stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti elektronických stravovacích poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Interval objednávania elektronických stravovacích poukážok | raz mesačne |
Palárikova 2758, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
7 500,00 ks
38 288,25
38 250,00
Požiadavky nie sú v rozpore s požadovaním vlastného návrhu plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2022 08:44
30.11.2022 09:00
30.11.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2022 09:17 - Vstupná ponuka | 38 288,00 | € | Cena s DPH |
23.11.2022 15:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 287,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: