00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Nákup tonerov
toner, tonerové náplne, pásky
Tovar, Služba
|
1. Toner do laserových tlačiarní a fotokopírovacích strojov, tonery
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tonery pre tlačiarne a kopírku |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Toner HP Q2612A kompatibilný | ks | 20 | ||
| Toner HP CE278A CANON CRG kompatibilný | ks | 10 | ||
| Toner Brother TN-B023 originál | ks | 5 | ||
| Toner Brother TN-1090 originál | ks | 20 | ||
| Valec Brother DR-1090 originál | ks | 4 | ||
| Toner Canon C-EXV 42 black origiinál | ks | 4 | ||
| Toner XEROX 106R027773 BLACK kompatibilný | ks | 1 | ||
| Toner Canon CEXV 54 Blackk origiinál | ks | 3 | ||
| Toner Canon CRG039H black original | ks | 2 | ||
| Kazeta Canon PFI-320 BK originál | ks | 2 | ||
| Kazeta Canon PFI-320 MBK originál | ks | 2 | ||
| Kazeta Canon PFI-320 cyan originál | ks | 2 | ||
| Kazeta Canon PFI-320 yellow originál | ks | 2 | ||
| Kazeta Canon PFI-320 magenta originál | ks | 2 |
| Názov |
| Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Cena musí byť zadaná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia, vyloženia tovaru na mieste dodania, odvozu a ekologickej likvidácie prázdnych tonerových kaziet. |
| Cena zahŕňa dodanie tovarov v I. triede kvality, nových, nepoužívaných. |
| Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a jednotkové ceny predmetu obstarávania podľa jednotlivých položiek. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH (jednotková cena bez DPH, DPH, cena s DPH). |
| Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie do konca kalendárneho roka odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
| Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
| Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
| Objednávateľ požaduje na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS. |
| Požaduje sa dodanie tovaru: - do 3 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
| - na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), v čase od 8:00 hod do 14:00 hod., |
| - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
| Obstarávateľ požaduje platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Záruka na tovar je min 24 a viac mesiacov. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
| V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
06.12.2022 07:00 — 12.12.2022 15:00
1,00 celok
2 676,84
2 230,70
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2022 10:45
01.12.2022 09:00
01.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.11.2022 11:24 - Vstupná ponuka | 2 676,84 | € | Cena s DPH |
| 28.11.2022 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 676,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: