00165735
Okresný súd Banská Bystrica
Skuteckého 28, Banská Bystrica, 97559, SVK
51046725
LumaCorp, s.r.o.
A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Upratovacie a čistiace služby
upratovacie a čistiace služby
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovacie a čistiace služby v zmysle harmonogramu vykonávania služieb. |
Upratovanie a čistenie vnútorných administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestorov v rozsahu deviatich podlaží v celkovej výmere 3 504,75 m², z toho 2 775,81 m² sú kancelárske priestory a 728,94 m² sú ostatné priestory (sociálne zariadenia a chodby). |
Harmonogram vykonávania upratovacích a čistiacich služieb - upratovanie a čistenie s dennou frekvenciou - umytie podláh, vysávanie kobercov, vyprázdnenie odpadkových košov (dodávka vreciek zahrnutá v cene), utretie prachu z voľných plôch na dosah z podlahy, umytie dverí na miestach častého dotyku, umytie umývadiel v kanceláriách, umytie sociálnych zariadení, umytie hlavných vstupných dverí (vrátane skiel), umytie vstupného priestoru. |
Harmonogram vykonávania upratovacích a čistiacich služieb - upratovanie a čistenie 1 x týždenne - umytie sklenených dverí na schodištiach a chodbách, dezinfekcia sociálnych zariadení, vyčistenie sifónov (umývadlá) a odpadov (WC), vyprázdnenie odpadkových košov so separovaným odpadom (dodávka vreciek zahrnutá v cene). |
Harmonogram vykonávania upratovacích a čistiacich služieb - upratovanie a čistenie 1 x mesačne - umytie celých dverí a vyleštenie kľučiek, umytie okenných parapetných dosiek, vyleštenie zrkadiel, utretie prachu z voľných plôch nad dosahom z podlahy, umytie radiátorov, umytie umývateľných stien v sociálnych zariadeniach, vymetenie a odstránenie pavučín. |
Denné upratovacie a čistiace služby budú vykonávané v pracovných dňoch pondelok až piatok nasledovne: v období 1.10. - 31.3. v čase od 14.00 hod. do 18.00 hod., v období 1.4. - 30.9. v čase od 15.30 hod. do 19.30 hod.. Prípadné zmeny podliehajú dohode obidvoch zmluvných strán. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dvere presklené | ks | 50 | ||
dvere plné | ks | 120 | ||
umývadlá | ks | 80 | ||
WC misy | ks | 40 | ||
pisoáre | ks | 20 | ||
radiátory | ks | 200 | ||
odpadkové koše | ks | 250 | ||
odpadkové koše na separovaný odpad | ks | 20 | ||
pracovné stoly | ks | 200 | ||
parapetné dosky | ks | 110 | ||
zrkadlá | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Povrchová úprava podláh | Dlažba, laminát, koberce. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať služby odborne, starostlivo a hospodárne, s čistiacimi prostriedkami, strojmi, prístrojmi a metódami, ktoré neohrozujú zdravie a životné prostredie, nepoškodzujú majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vykonávať služby na mieste, ktoré je dohodnuté v zmluve tak, aby podľa možností nenarušil riadne užívanie priestorov, v ktorých sa bude predmet zmluvy plniť. Zariadenia a mechanické prostriedky, používané pri výkone, musia byť udržiavané v bezpečnom a prevádzkyschopnom stave, s priebežne vykonávanou údržbou a revíziami. |
Dodávateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov, nachádzajúcich sa na pracovisku a knihu pripomienok, do ktorej má objednávateľ právo zapisovať pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Zároveň zabezpečí, aby jeho zamestnanci každý deň po skončení práce v upratovaných priestoroch zatvorili okná a uzamkli dvere. Zamestnaní môžu byť výlučne zamestnanci, ktorí sú na dohodnutý druh práce spôsobilí a trestne bezúhonní. |
Najneskôr 3 dni pred prvým nástupom na výkon upratovacích služieb je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi zoznam svojich zamestnancov, počas trvania zmluvy je povinný ich prípadnú výmenu nahlásiť objednávateľovi najneskôr 1 deň vopred. Zamestnanci musia mať pracovné oblečenie označené logom firmy, ktoré je umiestnené na viditeľnom mieste. |
Dodávateľ zabezpečí, aby práceneschopnosť, dovolenky a iné prekážky v práci jeho zamestnancov neovplyvnili plnenie predmetu zmluvy. Zamestnanci dodávateľa sú povinní hospodárne nakladať s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami. Dodávateľ zabezpečuje na vlastné náklady dodávku náhradných vreciek do odpadkových košov, vrátane vreciek do odpadkových košov na separovaný odpad. |
Dodávateľ je oprávnený vyžadovať od objednávateľa nevyhnutnú súčinnosť a vytvorenie podmienok pre plnenie predmetu tejto zmluvy, oznámiť objednávateľovi akékoľvek okolnosti, ktoré mu bránia, alebo zásadným spôsobom sťažujú plnenie. Taktiež je oprávnený vyjadrovať sa k vzneseným pripomienkam objednávateľa a namietať ich obsah. |
Objednávateľ je povinný oboznámiť dodávateľa s prípadnými obmedzeniami, ktoré pri plnení zmluvy vyžaduje. Je povinný zabezpečiť dodávateľovi potrebnú súčinnosť a všetky potrebné informácie za účelom riadneho plnenia zmluvy. Objednávateľ bezplatne poskytuje dodávateľovi dodávku teplej a studenej vody, elektrického prúdu a osvetlenia v potrebnej miere, priestory na prezliekanie zamestnancov dodávateľa, priestory na uloženie materiálu a čistiacich prostriedkov. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť na čas výkonu činností prístup do všetkých priestorov objektu, v ktorých sa majú upratovacie služby vykonávať. Pri prvom nástupe na výkon práce oboznámi zástupca objednávateľa zástupcu dodávateľa s kľúčovým režimom a pravidlami vstupu do budovy. Pri výmene zamestnanca počas trvania zmluvy bude oboznamovanie vykonávať poverený zástupca dodávateľa. |
Objednávateľ je povinný písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu, alebo v spôsobe výkonu upratovacích služieb. Najneskôr ku dňu začatia plnenia zmluvy poskytne objednávateľ poverenému zástupcovi dodávateľa všetky interné predpisy, ktoré je dodávateľ povinný pri výkone služieb dodržiavať a ktoré musia dodržiavať aj zamestnanci dodávateľa, vykonávajúci predmet zákazky. |
Objednávateľ je povinný uhrádzať platby v prospech dodávateľa riadne a včas. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať výsledky poskytovaných služieb a v prípade potreby žiadať odstránenie nedostatkov. |
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť vstup jednotlivým zamestnancom dodávateľa, pričom takúto skutočnosť bezodkladne oznámi dodávateľovi. Dôvod odmietnutia je objednávateľ povinný uviesť (napr. požitie alkoholických nápojov, psychotropných látok, zanedbaný vzhľad, špinavé, alebo roztrhané oblečenie a pod.). |
Objednávateľ môže po vzájomnej konzultácii s dodávateľom požadovať výmenu jeho zamestnanca v prípade, že dotyčný nevykonáva službu v súlade s požiadavkami objednávateľa, porušuje pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy. Žiadosť o výmenu zamestnanca musí mať písomnú formu s uvedením dôvodov na výmenu. Dodávateľ sa zaväzuje takéhoto pracovníka vymeniť do 3 pracovných dní odo dňa odsúhlasenia požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ a jeho zamestnanci nesmú nahliadať do písomných dokladov a využívať technické prostriedky objednávateľa (napr. telefón, počítačovú, kopírovaciu techniku). Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek nahliadanie do spisových materiálov, ich odnášanie a premiestňovanie je považované za neprípustné. |
Cena: |
Cena za predmet zákazky musí byť stanovená ako cena za jeden odpracovaný deň. |
Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky, ako napr. mzdy, dopravu, čistiace prostriedky, ochranné pracovné prostriedky, pracovné nástroje a pomôcky, resp. iné vybavenie potrebné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ na predmet tejto zmluvy neposkytuje preddavok, ani zálohové platby. |
Prípadné práce nad rámec zmluvy budú zmluvnými stranami vopred písomne dohodnuté, alebo objednané a ich suma bude zvlášť uvedená na faktúre, ku ktorej bude priložený preberací protokol uvedených prác potvrdený obomi zmluvnými stranami. Za práce naviac sa nepovažuje napr. upratovanie po presune nábytku, výpočtovej techniky, alebo po presťahovaní zamestnancov objednávateľa. |
Cena za poskytované služby bude uhrádzaná bezhotovostnou platbou na účet dodávateľa raz mesačne na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví vždy do 10 - teho dňa nasledujúceho mesiaca s lehotou splatnosti 30 dní od jej vystavenia. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je preberací protokol dodaných služieb, odsúhlasený obidvomi zmluvnými stranami, v ktorom bude presne uvedený počet pracovných dní, počas ktorých bol výkon upratovacích a čistiacich služieb realizovaný. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle príslušných zákonov. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, nebude mať priložený preberací protokol dodaných služieb, prípadne bude nesprávna po vecnej či formálnej stránke, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie a prepracovanie, lehota splatnosti začne plynúť až dňom vystavenia správnej faktúry. |
Prípadná zmena hranice pre povinnú registráciu platiteľov dane, alebo samotná registrácia dodávateľa ako platcu DPH nie je dôvodom na zmenu dohodnutej ceny. |
Dňom splnenia povinnosti úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. V prípade nedodržania termínu platieb má dodávateľ nárok na úrok z omeškania v zmysle príslušných predpisov. |
Osobitné ustanovenia: |
Dodávateľ je povinný vyjadriť sa k prípadným námietkam a reklamáciám ku kvalite a úplnosti dodania služieb bez zbytočného odkladu. V prípade odôvodnenej reklamácie má dodávateľ povinnosť okamžite odstrániť vzniknuté nedostatky, ak objednávateľ neurčí inú lehotu. |
Dodávateľ prehlasuje, že bol oboznámený s dispozičným členením budovy s charakterom a množstvom nábytku, interiérovým vybavením, s druhmi povrchov používaných v objekte a technologickými zariadeniami objektu. |
Dodávateľ nesmie postúpiť svoje práva a povinnosti tretej osobe, výkon povinností prostredníctvom osôb v pracovnom, alebo obdobnom pomere týmto nie je dotknutý. |
V prípade nedostatočného, nekvalitného, alebo čiastkového plnenia harmonogramu vykonávania upratovacích a čistiacich služieb nevzniká dodávateľovi nárok na vyplatenie dojednanej čiastky za pracovný deň, v ktorom uvedené skutočnosti nastali. |
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody spôsobené objednávateľovi za seba a svojich zamestnancov vo vzťahu k tejto zmluve. |
Ukončenie zmluvy, dôvody, lehoty: |
K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, alebo: |
Odstúpením od zmluvy na základe hrubého porušenia zmluvných podmienok. |
Na základe písomnej dohody obidvoch zmluvných strán. |
Na základe výpovede jednej zo zmluvných strán. V tomto prípade je výpovedná doba trojmesačná a začína plynúť od prvého dňa mesiaca, nasledujúceho po doručení druhej strane. |
Zánikom zmluvného vzťahu nie je dotknutá povinnosť zmluvných strán riadne si vysporiadať všetky záväzky vzniknuté počas trvania zmluvného vzťahu a to najneskôr do jedného mesiaca od jej zániku. |
Iné dojednania: |
Objednávateľ a dodávateľ sa zaväzujú, že zachovajú obchodné tajomstvo v obchodno-technických informáciách, ktoré si vzájomne poskytli a tieto informácie nepoužijú pre iné účely, ako pre plnenie tejto zmluvy. |
Akékoľvek zmeny, príp. doplnky tejto zmluvy sú možné iba so súhlasom oboch zmluvných strán formou písomného dodatku. |
Právne vzťahy osobitne neupravené touto zmluvou sa spravujú podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. |
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
247,00 deň
31 122,00
25 935,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2022 14:43
01.12.2022 14:36
01.12.2022 14:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2022 14:45 - Vstupná ponuka | 31 122,00 | € | Cena s DPH |
01.12.2022 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: