• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 12:35

Detail zákazky Z202214394

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 12:35

Základné údaje

Z202214394

OF-265742

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7217913

Objednávateľ

00306240

Obec Trnovec nad Váhom

Trnovec nad Váhom 587, Trnovec nad Váhom, 92571, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty

stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravovacie poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravného lístka € 5,1
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok ks 11500
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 50
Možnosť platby kartou v rozmedzí od - do € 0,01 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje meno stravníka
Stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód
Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Stravovacia karta má možnosť zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa.
Distribúcia elektronických stravovacích poukážok- kreditov prebieha on-line.
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky.
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android.
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa.
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu.
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 %.
Jednorazový poplatok za vydanie karty do spoločnosti max. vo výške: 0,00 € bez DPH.
Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €.
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a to na 12 mesiacov od 1.1.2023 do 31.12.2023
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výšku provízie v € vrátane DPH je dodávateľ povinný písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Názov Upresnenie
Interval objednávania elektronických stravovacích poukážok podľa potreby objednávateľa, spravidla 1 x za mesiac
Doba trvania zmluvy 12 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 587, Trnovec nad Váhom, Šaľa, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 01.01.2024 00:00

11 500,00 ks

58 650,00

58 650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2022 11:48

09.12.2022 11:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2022 11:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 10
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2022 14:26 - Vstupná ponuka 58 649,99 € Cena s DPH
30.11.2022 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 58 649,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS