• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2022 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2022 16:25

Detail zákazky Z202214387

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2022 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2022 16:25

Základné údaje

Z202214387

OF-265643

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7169151

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické a špeciálne plyny

Technické plyny, Špeciálne technické plyny, Prenájom oceľových tlakových nádob

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44615100-5 - Oceľové tlakové nádoby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické a špeciálne plyny
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka technických a špeciálnych plynov a súvisiace služby pre potreby projektov,  ktoré sa implementujú na základe zmlúv o poskytnutí NFP uzatvorených medzi MŽP SR a verejným obstarávateľom z OP Kvalita životného prostredia a prípadne aj ďalších projektov z OP KŽP schválených počas účinnosti Rámcovej dohody , ktorá bude výsledkom verejeného obstarávania na tento predmet zákazky a pre vlastné potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ"/.
Predmet zákazky pozostáva zo zabezpečenia dodania technických a špeciálnych plynov v oceľových tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách s ventilovými závitami, prenajatých objednávateľovi dodávateľom, s určeným objemom fliaš, tlakom vo fľašiach, v požadovanej čistote, s určenou minimálnou zárukou stability podľa špecifikácie objednávateľa a v požadovanom množstve počas doby platnosti rámcovej dohody, umožnenia užívať dodávané oceľové/tlakové fľaše a iné tlakové nádoby počas stanovenej doby /prenájom/ pre objednávateľa a to v súvislosti s činnosťami, ktoré objednávateľ vykonáva.
Predmet zákazky zahŕňa dodávku technických a špeciálnych plynov podľa špecifikácie objednávateľa, nájomné za fľaše, resp. dlhodobý nájom oceľových fliaš, dopravu fliaš na miesta dodania a následný odvoz prázdnych fliaš, poplatky /napr. TRF, ADR, palivový, cestný, recyklačný, prepravný, atď./ súvisiace s predmetom zákazky. Dopravu tovaru na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ, je požadovaná cena s dopravou na miesto dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
I. Dodávka technických a špeciálnych plynov pre vlastné potreby/pre potreby projektov pre 3 miest plnenia: kpl. 1
1. Technické a špeciálny plyny pre vlastné potreby a pre projekty pre Miesto plnenia 1: súbor 1
1.1 Argón min. 4.6, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,5m³ ks 2
1.2 Oxid uhličitý min. 4.5, fľaša min. 50l, tlak max. 60 bar, množstvo plynu min. 37kg ks 2
1.3 Oxid uhoľnatý min. 4.7, fľaša min. 10l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 1,7m³ ks 2
1.4 Vodík min. 5.2, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 8,5m³ ks 2
1.5 Kyslík min. 5.2, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,0m³ ks 3
1.6 Hélium He min. 5.2 (obsah H2O menej ako 2ppm), fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,0m³ ks 40
1.7 Hélium He min. 4.6+H2 min. 5.0 (2 Vol. %), fľaša min. 10l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 1,4m³ ks 2
1.8 Hélium He min. 4.6+CO2 min. 4.5 (0.3 Vol. %), fľaša min. 10l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 1,4m³ ks 2
1.9 Kyslík technický, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,0m³ ks 2
1.10 Oxid siričitý min. 3.8, fľaša min. 8l, tlak max. 5 bar, množstvo plynu min. 8,0kg ks 2
1.11 Oxid dusný min. 4.7, fľaša min. 10l, tlak max. 60 bar, množstvo plynu min. 7,0kg ks 2
1.12 Propán bután, fľaša min. 4l, tlak max. 10 bar, množstvo plynu min. 2,0kg ks 10
1.13 Argón-Metánová zmes spektro (P10) (90% Ar/10% CH4), fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,5m³ ks 2
1.14 Dusík min. 4.0, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,5m³ ks 2
1.15 Dusík potravinársky min. 4.8, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,5m³ ks 5
1.16 Dusík min. 5.0, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,5m³ ks 20
1.17 Dusík min. 5.6, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,5m³ ks 2
2. Technické a špeciálny plyny pre vlastné potreby a pre projekty pre Miesto plnenia 2: súbor 1
2.1 Kyslík min. 4.5, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,8m³ ks 40
2.2 Argón min. 4.6, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,7m³ ks 4
2.3 Argón min. 4.6, pevný zväzok, 12x min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 128,4m³ zväzok 10
2.4 Dusík min. 5.0, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,6m³ ks 50
2.5 Dusík min. 5.6, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10m³ ks 3
2.6 Hélium min. 5.0, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,1m³ ks 15
2.7 Acetylén čistý, fľaša min. 40l, tlak max. 20 bar, množstvo plynu min. 7,0kg ks 2
2.8 Vzduch, fľaša min. 40l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,0m³ ks 2
2.9 Vodík min. 5.0, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 8,89m³ ks 6
2.10 Vodík min. 5.6, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 8,9m³ ks 1
2.11 Syntetický vzduch bez CnHm, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,0m³ ks 2
2.12 Argón-Metánová zmes spektro (P10) (90% Ar/10% CH4), fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 10,9m3 ks 3
2.13 Propán technický, fľaša min. 63l, tlak max. 10 bar, množstvo plynu min. 33,0kg ks 6
2.14 Oxid uhličitý CO2 technický, fľaša min. 10l, tlak max. 60 bar, množstvo plynu min. 10kg ks 4
3. Technické a špeciálne plyny pre vlastné potreby pre Miesto plnenia 3: súbor 1
3.1 Oxid uhličitý CO2 technický, fľaša min. 25l, tlak max. 60 bar, množstvo plynu min. 20,0kg ks 1
3.2 Dusík min. 5.0, fľaša min. 50l, tlak max. 200 bar, množstvo plynu min. 9,5m³ ks 1
II. Nájomné za fľašu/zväzok pre vlastné potreby a pre projekty : kpl. 1
Dlhodobý nájom za fľašu (47ks) fľaša/deň 47x365
Dlhodobý nájom za pevný zväzok (1ks) zväzok/deň 1x365
III. Poplatky súvisiace s dodaním technických a špeciálnych plynov pre vlastné potreby a pre projekty : kpl. 1
Poplatky /napr. TRF, ADR, palivový, cestný, recyklačný, prepravný, atď./ za fľašu (242ks) ks 242
Poplatky /napr. TRF, ADR, palivový, cestný, recyklačný, prepravný, atď./ za pevný zväzok (10ks) zväzok 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlaková oceľová fľaša musí spĺňať ustanovenia zákona č. 254/2011 Z. z.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu dohody na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo/prevádzka objednávateľa. Predmet rámcovej dohody zahŕňa rôzne miesta plnenia.
Miesta plnenie predmetu dohody sú nasledovné: Miesto plnenia 1 /Bratislavský kraj, okres Bratislava, obec Bratislava-Staré mesto/, Miesto plnenia 2 /Košický kraj, okres Spišská Nová Ves, obec Spišská Nová Ves/, Miesto plnenia 3 /Košický kraj, okres Košice, obec Košice/.
Cena za predmet rámcovej dohody musí zahŕňať: - cenu za dodávku technických a špeciálnych plynov /za predpokladané množstvo počas platnosti rámcovej dohody uvedené v technickej špecifikácii/, - náklady spojené s dopravou na miesto plnenia, naložením a vyložením fľaše/zväzku na mieste plnenia, - odvoz prázdnej fľaše/zväzku po spotrebovaní plynu, - nájomné za fľašu/zväzok, - poplatky /napr. TRF, ADR, palivový, cestný, recyklačný, prepravný, atď./.
Ku každému typu plynu požaduje objednávateľ pri dodávke plynu doložiť v písomnej podobe: - kartu bezpečnostných údajov a doklad o zložení a kvalite plynu.
Rámcová dohoda pre predmet zákazky bude uzatvorená na dobu určitú s trvaním 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, resp. do vyčerpania jej finančného limitu. Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača ako dodávateľa (ďalej len "dodávateľ") akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti Rámcovej dohody podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky), zasielanej e-mailom alebo osobne kontaktnej osobe dodávateľa.
Množstvo predmetu zákazky/Rámcovej dohody je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb tak, aby nebol prekročený maximálny finančný limit uvedený v Rámcovej dohode. V technickej špecifikácii sú uvedené predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky určené len na stanovenie Maximálnej výšky zdrojov (celkovej hodnoty Rámcovej dohody). Plnenie predmetu rámcovej dohody bude realizované na základe skutočných potrieb objednávateľa.
Plnenie rámcovej dohody bude na základe písomnej Čiastkovej výzvy objednávateľa na plnenie/objednávky, zasielanej e-mailom alebo osobne kontaktnej osobe dodávateľa v rozsahu uvedenom v čiastkovej objednávke v zmysle jednotkových cien uvedených v Rámcovej dohode. Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie prijatia Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky najneskôr do 1 pracovného dňa (pondelok - piatok, mimo štátnych sviatkov) od doručenia (emailom) Čiastkovej výzvy na plnenie/objednávky.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od potvrdenia prijatia Čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od objednávateľa je nasledovná:
- pre Miesto plnenia 1 do 2 týždňov od potvrdenia objednávky, (okrem  pol. 1.6 Hélium He min. 5.2  (obsah H2O menej ako 2ppm)- kde je lehota dodania do  1 týždňa od potvrdenia objednávky; pol. 1.7 Hélium He min. 4.6+H2 min. 5.0 (2 Vol. %)- kde je lehota dodania do 6 týždňov od potvrdenia objednávky; pol. 1.8 Hélium He min. 4.6+CO2 min. 4.5 (0.3 Vol. %) - kde je lehota dodania do 6 týždňov od potvrdenia objednávky; pol 1.13 Argón-Metánová zmes spektro (P10) (90% Ar/10% CH4) - kde je lehota dodania do 6 týždňov od potvrdenia objednávky
- pre Miesto plnenia 2 do 48 hodín od potvrdenia objednávky (okrem pol. 2.12 Argón-Metánová zmes spektro (P10) (90% Ar/10% CH4), kde je lehota dodania do 1 týždňa od potvrdenia objednávky);
- pre Miesto plnenia 3 do 1 týždňa od potvrdenia objednávky.
V prípade, ak počas platnosti Rámcovej dohody, bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru uvedeného v technickej špecifikácii, musí byť táto skutočnosť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením Rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu dohody podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla Rámcovej dohody.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu dohody, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu dohody nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu dohody bude realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu dohody a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu dohody realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet dohody a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platby za plnenie predmetu dohody sa budú uskutočňovať po čiastkovom protokolárnom dodaní predmetu dohody /po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb/objednávateľovi v príslušnom fakturovanom mesiaci a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody.
Hodnoty vzťahujúce sa k čistote plynu pre jednotlivé položky predmetu dohody uvedené v technickej špecifikácii sú uvedené ako minimálne, objednávateľ umožňuje predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami /s vyššími čistotami/.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od Rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Na nadobudnutie účinnosti Rámcovej dohody verejný obstarávateľ ako objednávateľ uplatňuje odkladný účinok. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, objednávateľ si vyhradzuje právo od Rámcovej dohody odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

3,00 komplet

112 224,35

93 520,29

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu dohody vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody (špecifikácie tovaru - výrobca, obchodný názov a typ, ak je uplatniteľné, názov a čistota plynu, typ obalu, druh obalu/objem/hmotnosť náplne, tlak vo fľaši; špecifikácia poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu dohody) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov podľa tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2022 10:51

29.11.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 65
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2022 14:30 - Vstupná ponuka 112 224,00 € Cena s DPH
29.11.2022 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka 112 197,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS