• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 11:30

Detail zákazky Z202214383

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 11:30

Základné údaje

Z202214383

OF-265291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7163283

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43812481

TURON GASTRO s.r.o.

Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obaly a obalový materiál

ALU fólia, baliaci papier, krabica na kurča

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ALU fólia 45cm, 150m, extra hrubá
Funkcia
ALU fólia 45cm, 150m, extra hrubá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ALU fólia 45cm, 150m, extra hrubá ks 100
Šírka cm 44 45
Dĺžka návinu m 150
Hrúbka fólie mikrón 17 18
 2. Baliaci papier HAVANA 70x100cm, 45g
Funkcia
Baliaci papier HAVANA 70x100cm, 45g
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baliaci papier HAVANA 70x100cm, 45g balenie/10kg 50
Rozmer jednotlivého hárku cm 70x100
Gramáž papiera g 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
S atestom pre priamy styk s potravinami. Vhodný pre balenie potravín. áno
Papier bielený, jednostranne hladený. áno
 3. Krabica na kurča
Funkcia
Krabica na kurča
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krabica na kurča ks 50
Dĺžka cm 54 58
Šírka cm 34,5 38,5
Výška cm 9 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Krabica dvojdielna s vekom. áno
Materiál vlnitý karón
Vhodné na prepravu zákuskov, kureniec áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

02.12.2022 08:00 — 12.12.2022 13:00

1,00 súbor položiek

4 794,00

4 794,00

Požadujeme dodanie tovaru v určenom termíne podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.11.2022 10:29

28.11.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 222
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2022 18:41 - Vstupná ponuka 4 794,00 € Cena bez DPH
24.11.2022 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 3 994,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS