• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202214379

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202214379

OF-265675

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7163279

Objednávateľ

17068410

Krajský súd v Prešove

Hlavná 22, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

52005551

Ticket Service, s.r.o.

Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania sudcov a zamestnancov Krajského súdu v Prešove formou elektronických stravných kariet

Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov

  • 55300000-3 - Reštauračné služby a podávanie jedál
  • 55320000-9 - Služby spojené s podávaním jedál
  • 55330000-2 - Bufetové služby
  • 55500000-5 - Služby jedální a hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky:
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa formou elektronických stravných kariet vo vybraných stravných zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravných zariadeniach za predpokladu, že dané stravné zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
Elektronickou stravnou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravnej poukážky je vo výške 6,80 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky na elektronickej stravnej karte EUR 6,80
Predpokladaný počet stravných poukážok na elektronickej stravnej karte ks 5928
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravná karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravná karta obsahuje názov a logo dodávateľa, číslo karty, vyznačenie platnosti karty - minimálne podobu platnosti zmluvy t.j. do 31.12.2023, meno držiteľa
Elektronická stravná karta umožňuje umožňuje bezkontaktné aj kontaktné použitie, použitie PIN-kódu, umožňuje platbu od 0,01 EUR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia,  priradenia stravných poukážok k elektronickým stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.)
Uchádzač je povinný pri využívaní elektronických kariet poskytnúť bezplatné služby spojené s touto formou stravovania a to: mobilné platby (SMS, Google Pay, Apple Pay), mobilná aplikácia, osobný online účet
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť nominálnu hodnotu stravných poukážok na elektronickej stravnej karte počas platnosti zmluvy v závislosti napr. od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov, od kolektívnej zmluvy a potrieb objednávateľa, bez zmeny ceny - absolútnej výšky provízie (poplatku za sprostredkované stravovacie služby) za dodávanie predmetu zákazky (predmetu zmluvy).
Poplatok za vydanie stravnej karty je 0,00 EUR.
Poplatok za doručenie stravnej karty je 0,00 EUR.
Dodávateľ zabezpečí minimálnu platbu elektronickou stravnou kartou od 0,01 EUR.
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravnej poukážky na elektronickej stravnej karte (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie sa určí na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok na elektronickej karte  je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam stravných zariadení, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa.
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží rozpis výpočtu provízie, resp. zľavy.
Dodávateľ zabezpečí dodanie požadovaného počtu elektronických stravných kariet do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy a doručenia požiadavky od objednávateľa.
Elektronické stravné karty budú dobíjané kreditom mesačne. Dobitie kreditu bude realizované do 24 hodín od zadania požiadavky objednávateľom.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa minimálne raz mesačne, podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať žiadne ďalšie poplatky a provízie, ako uvedené v zmluve.
Dodávateľ na základe písomnej žiadosti objednávateľa zabezpečí akceptáciu elektronických stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v prípade, že v stravovacom zariadení bude prevádzkovaný vhodný platobný terminál.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť  predpokladané množstvo stravných poukážok na elektronickej stravnej karte a množstvo vydaných elektronických stravných kariet počas platnosti zmluvy podľa aktuálneho počtu zamestnancov a odpracovaných dní v nadväznosti napr. na pracovnú neschopnosť zamestnancov, neplatené voľno a podobne.
U elektronických stravných kariet sú súčasťou predmetu zákazky všetky poplatky za dobitie kreditu, prípadné manipulačné poplatky, poistenie ako aj všetky ďalšie súvisiace náklady spojené s bezpečným doručením predmetu zákazky na miesto plnenia k objednávateľovi a vystavenie a doručenie faktúry, a to mesačne vždy pre daný kalendárny mesiac.
Objednávky budú doručované elektronickou poštou na email adresy zodpovednej kontaktnej osoby úspešného uchádzača a zástupcu tejto kontaktnej osoby v prípade neprítomnosti, email adresy budú uvedené v zmluve, alebo prostredníctvom internetovej stránky dodávateľa pomocou vytvoreného účtu obstarávateľa. Úspešný uchádzač v pozícii budúceho dodávateľa bude zodpovedať za to, aby uvedené email adresy a internetová stránka boli počas platnosti zmluvy funkčné.
Elektronická stravná poukážky vo forme kreditu na elektronickej stravnej karte môže mať platnosť aj na dlhšie obdobie ako je aktuálny kalendárny rok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2023 do 31.12.2023 a to bez ohľadu na to, či objednávateľ počas trvania zmluvy odoberie predpokladané množstvo elektronických stravných poukážok (kreditu -  elektronickej stravnej karte) a čí súčet platieb za odobraté elektronické stravné poukážky počas trvania zmluvy  dosiahnu výšku zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 22, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 00:00

5 928,00 ks

40 310,40

33 592,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2022 10:05

28.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 105
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2022 14:17 - Vstupná ponuka 40 310,38 € Cena s DPH
23.11.2022 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 40 310,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS