• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 11:20

Detail zákazky Z202214378

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 11:20

Základné údaje

Z202214378

OF-265491

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7244015

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora a údržba HW pre Informačný systém Registra úpadcov

Technická podpora, maintenance, HW

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72251000-9 - Odstraňovanie porúch

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hardvér
Funkcia
Predmetom zákazky sú služby pre zabezpečenie podpory a údržby HW (hardvérových produktov) pre Ministerstvo spravodlivosti SR na 1 rok s podporou 24x7 a s garantovanou opravou do 24 hodín, v zmysle podmienok „HPE Hardware Support Onsite Service“, dostupných na https://www.hpe.com/psnow/doc/5982-6547ENN. Pod zabezpečením podpory a údržby HW sa rozumejú nasledujúce typy služieb:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podpora pre PN 755258-B21 ks 5
Podpora pre PN 719064-B21 ks 4
Podpora pre PN 793161-B21 ks 1
Podpora pre PN 727021-B21 ks 24
Podpora pre PN 681844-B21 ks 2
Podpora pre HP_3PAR 8200 (K2Q36A) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PN - 755258-B21 - HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server sériové čísla CZ35251S5A, CZ35251S66 a CZ35251S67
PN - 755258-B21 - HPE ProLiant DL360 Gen9 sériové čísla CZJ52505LF a CZJ52505LD
PN – 719064-B21 - HPE ProLiant DL380 Gen9 sériové čísla CZJ64906D7, CZJ64906D9, CZJ7100775 a CZJ64906D8
PN - 793161-B21 - HPE ProLiant DL580 Gen9 sériové číslo CZ3710KA23
PN - 727021-B21 - HP BL460c Gen9 sériové čísla CZ35251S4H, CZ35251S4K, CZ35251S4M, CZ35251S4P, CZ35251S4S,CZ35251S4V, CZ35251S4X, CZ35251S50, CZ35251S52, CZ35251S54, CZ35251S56, CZ35251S58, CZ35251S5C, CZ35251S5E, CZ35251S5H,
. CZ35251S5K, CZ35251S5M, CZ35251S5P, CZ35251S5S, CZ35251S5V, CZ35251S5X, CZ35251S60, CZ35251S62, CZ35251S64
PN - 681844-B21 - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure sériové čísla CZ35251S4F a CZ35251S5B
PN - K2Q36A - HP_3PAR 8200 sériové číslo CZ3710JWJX
Predmetom hardvérovej podpory a údržby je nasledovné: 1.Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto
. špecifikácie.
. 2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia.
. 3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov.
. 4. Servisné pokrytie – 24x7, Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii.
. 5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4(štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie.
. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety.
. 6.Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality),
. alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku.
. 7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie.
. 8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť.
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy.
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy.
4. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7.
5. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS")...
...boli riadne, včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky.
6. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky.
7. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kopčianska 92, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 celok

94 630,63

78 858,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2022 12:50

15.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 649
 68
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2022 13:02 - Vstupná ponuka 94 628,40 € Cena s DPH
14.12.2022 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka 94 627,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS