00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Podpora a údržba HW pre Informačný systém Registra úpadcov
Technická podpora, maintenance, HW
Služba
1. Hardvér
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú služby pre zabezpečenie podpory a údržby HW (hardvérových produktov) pre Ministerstvo spravodlivosti SR na 1 rok s podporou 24x7 a s garantovanou opravou do 24 hodín, v zmysle podmienok „HPE Hardware Support Onsite Service“, dostupných na https://www.hpe.com/psnow/doc/5982-6547ENN. Pod zabezpečením podpory a údržby HW sa rozumejú nasledujúce typy služieb: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podpora pre PN 755258-B21 | ks | 5 | ||
Podpora pre PN 719064-B21 | ks | 4 | ||
Podpora pre PN 793161-B21 | ks | 1 | ||
Podpora pre PN 727021-B21 | ks | 24 | ||
Podpora pre PN 681844-B21 | ks | 2 | ||
Podpora pre HP_3PAR 8200 (K2Q36A) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PN - 755258-B21 - HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server | sériové čísla CZ35251S5A, CZ35251S66 a CZ35251S67 |
PN - 755258-B21 - HPE ProLiant DL360 Gen9 | sériové čísla CZJ52505LF a CZJ52505LD |
PN – 719064-B21 - HPE ProLiant DL380 Gen9 | sériové čísla CZJ64906D7, CZJ64906D9, CZJ7100775 a CZJ64906D8 |
PN - 793161-B21 - HPE ProLiant DL580 Gen9 | sériové číslo CZ3710KA23 |
PN - 727021-B21 - HP BL460c Gen9 | sériové čísla CZ35251S4H, CZ35251S4K, CZ35251S4M, CZ35251S4P, CZ35251S4S,CZ35251S4V, CZ35251S4X, CZ35251S50, CZ35251S52, CZ35251S54, CZ35251S56, CZ35251S58, CZ35251S5C, CZ35251S5E, CZ35251S5H, |
. | CZ35251S5K, CZ35251S5M, CZ35251S5P, CZ35251S5S, CZ35251S5V, CZ35251S5X, CZ35251S60, CZ35251S62, CZ35251S64 |
PN - 681844-B21 - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure | sériové čísla CZ35251S4F a CZ35251S5B |
PN - K2Q36A - HP_3PAR 8200 | sériové číslo CZ3710JWJX |
Predmetom hardvérovej podpory a údržby je nasledovné: | 1.Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto |
. | špecifikácie. |
. | 2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia. |
. | 3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. |
. | 4. Servisné pokrytie – 24x7, Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. |
. | 5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4(štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. |
. | Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety. |
. | 6.Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), |
. | alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku. |
. | 7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie. |
. | 8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
Názov |
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť. |
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
4. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
5. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS")... |
...boli riadne, včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky. |
6. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky. |
7. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
Kopčianska 92, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 celok
94 630,63
78 858,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2022 12:50
15.12.2022 10:00
15.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2022 13:02 - Vstupná ponuka | 94 628,40 | € | Cena s DPH |
14.12.2022 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 627,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: