36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36224278
YMS, a.s.
Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK
Nákup dvoch licencií ArcGIS GIS Enterprise
licencia, software, ArcGIS GIS
Tovar
1. Nákup dvoch licencií ArcGIS GIS Enterprise
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie originálneho softvéru vrátane udelenia nevýhradnej licencie na používanie tohto softvéru s názvom „ArcGIS Server Enterprise Advanced“ so zárukou počas doby 12 mesiacov v počte 1 ks a a "ArcGIS Image Server" so zárukou počas doby 12 mesiacov v počte 1 ks (ďalej len „softvér“) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Zároveň je predmetom zákazky aj záväzok dodávateľa udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, časovo a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru, tzv. nevýhradné licencie. Zároveň dodávateľ prehlasuje, že práva k dodaným nevýhradným licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom. |
Verejný obstarávateľ pod pojmom "záruka" rozumie, záruku spolu s maintenance, t.j. spolu s aktulizáciou softvéru počas doby 12 mesiacov od nadobudnutia licencie objednávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. ArcGIS Server Enterprise Advanced / 1 Server, max. 4 Cores / záruka 12 mesiacov | licencia | 1 | ||
2. ArcGIS Image Server / 1 Server, max. 4 Cores / záruka 12 mesiacov | licencia | 1 |
Názov |
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa, kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...), a to do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
Dodávateľ musí disponovať dokladom/certifikátom/potvrdením v slovenskom jazyku preukazujúci, že je registrovaným partnerom alebo predajcom zhotoviteľa softvéru a je oprávnený dodávať predmet zmluvy pre Slovenskú republiku. |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ najneskôr do 30 dní. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné.... |
... stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. Podľa stanoviska objednávateľa bude dodávateľ postupovať ďalej v plnení predmetu tejto zmluvy. |
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou očíslovaného preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky uvedené požadované vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, bez zjavných vád, dodaný a nainštalovaný podľa požiadaviek objednávateľa, plne funkčný, v produkčnej prevádzke a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať dodanie predmetu zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky uvedené požadované vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, bez zjavných vád, dodaný a nainštalovaný podľa požiadaviek objednávateľa, plne funkčný, v produkčnej prevádzke a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať dodanie predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je povinný dodané nevýhradné licencie chrániť pred neoprávneným užívaním a neposkytnúť nevýhradné licencie tretej osobe bez súhlasu dodávateľa. |
Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru a k nevýhradným licenciám podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu podľa tejto zmluvy objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ... |
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru objednávateľom a dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi |
V súlade s čl. VIII bod 8.2, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
05.12.2022 00:00 — 30.12.2022 23:59
2,00 EUR
96 970,00
96 970,00
1) Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. 2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa, kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...), a to do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. 3) Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ disponoval dokladom/certifikátom/potvrdením v slovenskom jazyku preukazujúcim, že je registrovaným partnerom alebo predajcom zhotoviteľa softvéru a je oprávnený dodávať predmet zmluvy pre Slovenskú republiku.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2022 08:26
02.12.2022 10:00
02.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2022 08:37 - Vstupná ponuka | 96 970,00 | € | Cena bez DPH |
02.12.2022 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 915,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: