• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 13:40

Detail zákazky Z202214373

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 13:40

Základné údaje

Z202214373

OF-265199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7212658

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby 2022/2023

Kancelárske potreby, kancelársky papier, papier na fotokopírovanie

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych prác.
Funkcia
Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych prác a dodávka bieleho kancelárskeho papiera vhodného na čiernobielu a farebnú tlač a kopírovanie dokumentov vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier - Xerox A4 80 g./m2, 1bal=500 listov pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní. Bal= 500 listov 1.300
Obálky DL okienkové samolepiace biele ks 20.000
Obálky C4 samolepiace biele A4 ks 2.000
Obálky C5 samolepiace biele A5 ks 3.000
Obálky C6 samolepiace biele A6 ks 5.000
Obálky DL samolepiace biele /bez okienok/ ks 4.000
Obálka s doručenkou C5 biela ks 250
Obálka s doručenkou C4 biela ks 250
Tašky(obálky s rozšíreným dnom B4) ks 500
Zošit A4 linkovaný 40 listov ks 35
Zošit A4 čistý 40 listov ks 5
Zošit A4 štvorčekovaný 40 listov ks 5
Zošit A5 linkovaný 40 listov ks 40
Zošit A5 čistý 40 listov ks 5
Zošit A5 štvorčekovaný 40 listov ks 30
Obchodná kniha A4 linkovaná 100 list. ks 50
Obchodná kniha A5 linkovaná 100 list. ks 30
Blok poznámkový A4 linkovaný /50 list/ ks 44
Blok poznámkový A4 čistý / 50 list./ ks 10
Blok poznámkový A4 štvorčekovaný /50 list./ ks 10
Blok poznámkový A5 linkovaný / 50 list./ ks 40
Blok poznámkový A5 čistý / 50 list./ ks 10
Blok poznámkový A5 štvorčekovaný / 50 list./ ks 10
Poradač pákový A4 /šanon/ 7,5 cm mramor ks 2.000
Poradač 4-krúžk. A4 7,5 cm potiahnutý PP fóliou s chrb.štítkom ks 80
Poradač 4-krúžk. A4 4,5 cm potiahnutý PP fóliou s chrb.štítkom ks 80
Spisové dosky A4 so šnúrkou poťahované ks 100
Rýchloviazač A4 závesný RZC kartón ks 40
Rýchloviazač A4 PVC s priesvitnou prvou stranou ks 120
Obal A4 PVC L číry priehľadný 170mic ks 500
Euroobal A4 matný 40 mic. /1bal-=100ks/ bal= (100 ks) 150
Euroobal A4 rozšírený 300 x 220 120mic ks 1.400
Laminovacia fólia A3 125 micron bal.=100ks bal= (100 ks) 10
Laminovacia fólia A4 125 micron bal.=100ks bal= (100 ks) 10
Spínací strojček na 20 listov ks 26
Spínací strojček na 50 listov na spinky 26/6-8 ks 5
Spinky do spínacieho strojčeka 24/6 bal= (1000 ks) 400
Spinky do strojčeka 23/10 bal= (1000 ks) 5
Spinky do strojčeka 23/13 bal= (1000 ks) 5
Spinky do strojčeka 26/8 bal= (1000 ks) 10
Dierovačka na 20 listov ks 2
Spony na spisy 28 mm bal= (100 ks) 70
Spony na spisy 33 mm bal= (100 ks) 80
Spony na spisy 50 mm bal= (50 ks) 20
Lepidlo chemoprén transparent v tube 50 ml. ks 250
Lepidlo disperzné 75 gr. ks 20
Lepidlo tyčinka 36 gr. ks 50
Lak biely korekčný 20 ml ks 20
Korekčná páska 4,2 mm biela roller/klasická korekcia/ ks 100
Popisovač liner 0,3 mm sólo rôzne farby ks 30
Popisovač liner 0,3 mm sada 4 farby ks 25
Zvýrazňovač 5 mm sólo rôzne farby ks 20
Zvýrazňovač 5 mm sada 4 rôzne farby ks 50
Páska lepiaca priehľadná 15 mm/33m ks 210
Páska lepiaca priehľadná 19 mm/33m ks 300
Páska lepiaca priehľadná 25 mm/33m ks 50
Páska lepiaca priehľadná 48 mm/66m ks 50
Rýchloviazač A4 RO kartón ks 100
Odkladacia mapa A4 253 kartón s chlopňami ks 50
Etikety Print A4 297x210 mm biele /1hárok=1ks/ ks 100
Kancelársky papier - Xerox A3 80 g/m2, 1bal=500 listov pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní. bal= (500 listov) 50
Obchodná kniha A4 linkovaná 200 list. ks 15
Rýchloviazač PVC A4 závesný predná strana priehľadná s eurodierovaním ks 250
Fix permanent 2,5 mm /sólo rôzne farby ks 35
Fix permanent 2,5 mm /sada 4 farby ks 40
Blok samolepiaci 4-fareb. 75x75 ; 400 listov ks 150
Špagát jutový 500 gr. ks 150
Ceruzka mäkká HB ks 200
Blok špalík - kocka lepený 85x85x40 biely ks 75
Tuhy do mikroceruzky B 0,5 /12ks v balení/ bal 10
Obchodná kniha A4 s abecedou linkovaná 100 list. ks 10
Rozšívačka klasická 24/6 /odsponkovač/ ks 25
Strúhadlo kovové dvojité ks 15
Pero guličkové klikacie s gumeným úchytom ks 200
Záložka papierová 4x50 listov , neonové farby ks 30
Vrchný diel hrebeň.väzby fólia Prestige 150 mic. bal= (100 ks) 4
Spodný diel hrebeň.väzby obálka DELTA bal= (100 ks) 4
Nožnice kancelárske veľké 21 cm s gumenými úchytkami ks 20
Pravítko 30 cm ks 20
Blok poznámkový A7 čistý ks 500
Blok poznámkový A7 linkovaný ks 40
Mikroceruzka - pentelka 0,5 ks 50
Centropen 2846 1 mm mix farieb solo ks 100
Centropen 2846 1 mm /sada 4 farby/ ks 20
Ceruzka HB s gumou ks 30
Ceruzka červeno-modrá ks 25
Samolepiace fóliované záložky v zásobníku znovuprelepiteľné 4 farby x 36 lístkov 12x43mm ks 10
Guma kancelárska ks 40
Kancelársky papier - Xerox A4 160 g/m2, 1bal=250 listov pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní bal= (250 listov) 10
Podložka písacia lamino s klipom A4 ks 15
Dierovač veľký kacelársky na 65 listov ks 4
Baliaci papier biely 90 x 120 ks 20
Popisovač CD DVD 0,5 mm čierny ks 15
Nástenka korková 60 x 90 ks 2
Doska lamino s gumičkou A4 ks 250
Pero so stojanom a retiazkou ks 10
Náplň do guľôčkového pera ks 40
Archívny box z recykl. Impregn. lepenky odolnej voči atmosférickej vlhkosti na dlhodobé uloženie záznamov 75x330x260mm ks 50
Archívny box z recykl. Impregn. lepenky odolnej voči atmosferickej vlhkosti na dlhodobé uloženie záznamov 110x330x260mm ks 50
Strúhadlo na ceruzky stolové ks 3
Navlhčovač s hubkou /zvlhčovač prstov/ ks 8
Krieda biela 12x12x100 mm /100ks bal= (100 ks) 3
Popisovač biely lakový 1-3mm, permanentný, na všetky povrchy ks 10
Hrebene plastové do hr. väzby 6mm, farba mix ks 100
Hrebene plastové do hr.väzby 8mm, farba mix ks 100
Hrebene plastové do hr.väzby 10mm, farba mix ks 100
Hrebene plastové do hr. väzby 12mm, farba mix ks 100
Hrebene plastové do hr. väzby 14mm, farba mix ks 100
Hrebene plastové do hr. väzby 16mm, farba mix ks 100
Hrebene plastové do hr. väzby 22mm, farba mix ks 100
Hrebene plastové do hr. väzby 38mm, farba mix ks 100
Razítková farba 28 ml čierna, modrá ks 6
Ceruzka červená ks 124
Samolepiace etikety 26 x18 v kotúčiku ks 15
Kotúčiky s termo páskou 57/60/17 ks 120
Kotúčiky s termo páskou 57/40/12 ks 1.250
Kotúčiky s termo páskou 57/45/12 ks 100
Kotúčiky s termo páskou 58/100/17 ks 880
Výkres A3 180 gr. bal= (200 ks) 20
Náplň do karisbloku so 4 krúžkami, A5, linajková ks 10
Euroobaly A5 bal= (100 ks) 400
Papierová lepiaca páska hnedá, 50mm/25m lepiaca navlhčením ks 30
Klipy na dokumenty 25 mm bal= (12 ks) 20
Obal PVC "U" transparent ks 150
Lepidlo tekuté s hubkou 50 ml. ks 50
Kancelársky papier - Xerox A3 160g/m2, 1 bal=250 listov pre čiernobielu aj farebnú tlač, vhodný do laserových tlačiarní, kopíriek a atramentových tlačiarní bal= (150 ks) 15
Archívny box z výklopným vrchnákom z hnedej lepenky na ukladanie a archiváciu 5 zakladačov šírky 8 cm na dlhodobé uloženie, rozmer 400x295x330 mm ks 200
Poradač pákový A4 /šanon/ 50mm mramor ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K POLOŽKE č.1 Kancelársky papier - Xerox A4 80 g./m2:
- biely papier s plošnou hmotnosťou 80g/m2 áno
- belosť minimálne CIE 146 áno
- nepriehľadnosť minimálne 90% áno
- rozmer A4 áno
K POLOŽKE č.61 Kancelársky papier - Xerox A3 80 g./m2:
- biely papier s plošnou hmotnosťou 80g/m2 áno
- belosť minimálne CIE 146 áno
- nepriehľadnosť minimálne 90% áno
- rozmer A3 áno
K POLOŽKE č. 89 Kancelársky papier - Xerox A4 160 g/m2: áno
- biely papier s plošnou hmotnosťou 160 g/m2 áno
- belosť minimálne CIE 146 áno
- rozmer A4 áno
K POLOŽKE č.126 Kancelársky papier - Xerox A3 160 g/m2:
- biely papier s plošnou hmotnosťou 160 g/m2 áno
- belosť minimálne CIE 146 áno
- rozmer A3 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Konečná cena zákazky je vrátane dopravy jednotlivých položiek zákazky na miesto určenia – k Objednávateľovi.
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky, na emailovú adresu objednávateľa aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, kde uvedie:
POKRAČOVANIE bodu 3.) 1. poradové číslo príslušnej položky predmetu zákazky, 2. jej názov, 3. mernú jednotku, 4.jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH príslušnej položky, 5.sadzbu DPH, 6. DPH v EUR príslušnej položky a nakoniec aj 7. jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR s DPH príslušnej položky predmetu zákazky a 8. celkový súčet zákazky spolu bez DPH a 9. celkový súčet zákazky spolu s DPH.
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky, na emailovú adresu objednávateľa dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi Dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky.
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnej potreby objednávateľa po dobu trvania Zmluvy a dodacia doba sa určuje do maximálne 5 dní od zaslania objednávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania Zmluvy celý predmet plnenia zákazky.
Počas trvania Zmluvy si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto Zmluvy počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
Zmluvná cena bude počas doby trvania Zmluvy nezmenená. Zmluvná cena požadovaného druhu tovaru bude určená prieskumom trhu vykonaného Objednávateľom, oslovením minimálne 3 hospodárskych subjektov s požadovaným plnením. Jedným z oslovených subjektov s požadovaným plnením bude Dodávateľ. Zmluvná cena požadovaného druhu tovaru bude vypočítaná ako priemerná cena z minimálne troch najnižších ponúk.
Objednávateľ je oprávnený realizovať prieskum trhu za účelom aktualizácie cien požadovaného tovaru, kedykoľvek počas účinnosti Zmluvy.
V prípade, že sa prieskumom trhu realizovaným Objednávateľom preukáže, že aktuálna priemerná jednotková cena požadovaného tovaru, určená z minimálne 3  najnižších ponúk je nižšia ako cenová ponuka požadovaného tovaru Dodávateľa, Dodávateľ dodá požadovaný tovar za priemernú jednotkovú cenu určenú z minimálne troch najnižších ponúk získaných prieskumom trhu. Táto cena bude platná počas doby trvania Zmluvy alebo do doby vykonania ďalšieho prieskumu trhu Objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ odmietne pristúpiť na úpravu ceny v zmysle bodu 10 tejto Zmluvy je Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 komplet

19 708,85

19 708,85

1. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky, na emailovú adresu objednávateľa aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, kde uvedie: 1. poradové číslo príslušnej položky predmetu zákazky, 2. jej názov, 3. mernú jednotku, 4.jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH príslušnej položky, 5.sadzbu DPH, 6. DPH v EUR príslušnej položky a nakoniec aj 7. jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR s DPH príslušnej položky predmetu zákazky a 8. celkový súčet zákazky spolu bez DPH a 9. celkový súčet zákazky spolu s DPH. 2. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky, na emailovú adresu objednávateľa dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi Dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.11.2022 09:34

08.12.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 112
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2022 10:05 - Vstupná ponuka 19 708,85 € Cena bez DPH
08.12.2022 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 19 704,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS