• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202214362

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202214362

OF-265026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157665

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36040461

Team TENEX s.r.o.

Lieskovská cesta 1078/16, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba strojov a zariadení pre krajčírske dielne

stroj krajčírsky, píla pásová, žehlička elektrická, lis, rezačka,

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba strojov a zariadení pre krajčírske dielne
Funkcia
Servis a údržba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stroj šijací KF-520-M-D4 ks 1
Stroj šijací KF -541OJ-7 ks 1
Stroj šijací KF - 101 ks 1
Stroj šíjací DDL - 8700-7- JUKI ks 1
Doska žahliaca profesionálna s príslušenstvom BF 200 ks 1
Stroj riglovací ks 1
Dierkovačka komplet ks 1
Píla pásová ks 1
Lis priebežný fixačný ks 1
Odľahčenie žehličky elektroparnej stojanovej ks 1
Pracovisko žehliace ks 1
Stroj krajčírsky elektrický ks 1
Stroj krajčírsky elektrický PF AFF ks 1
Vyvíjač pary el. COMEL FB/F ks 1
Stroj obnitkovací JUKI MO -681S ks 1
Rezačka na textil KRAFT ks 1
Cena práce za opravu, údržbu strojov a zariadení krajčírskych dielni vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby hodina 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbových opráv diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesta plnenia: Trenčín
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj servis chladničiek a mrazničiek iného  typu, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Opravy vykonať v pracovných dňoch od 07.00 do 13:00
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 1 502,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedené v Kúpnej zmluve sa bude považovať  za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických  zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 5 , Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.11.2022 08:00 — 09.12.2022 14:00

1,00 normohodina

72,00

60,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2022 08:36

25.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 905
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2022 12:53 - Vstupná ponuka 72,00 € Cena s DPH
23.11.2022 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka 72,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS