• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 11:15

Detail zákazky Z202214346

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 11:15

Základné údaje

Z202214346

OF-265664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157602

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stohovateľná konferenčná stolička

stolička,

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stohovateľná konferenčná stolička
Funkcia
Stohovateľná konferenčná stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť minimálne 120 kg, dodávateľ o tejto skutočnosti predloží technický list, katalóg alebo typový list vystavené priamo výrobcom stoličky
Odolnosť čalúnenia v otere minimálne 30 000 cyklov, dodávateľ o tejto skutočnosti predloží technický list, katalóg alebo typový list vystavené priamo výrobcom stoličky
Konštrukcia stoličky pevná, kovová rúrka oválneho prierezu, bez opierok rúk
Povrchová úprava konštrukcie lakované práškovou farbou alebo pochrómované
Farba konštrukcie nerozhoduje
Farba čalúnenia tmavošedá
Ukončenie nôh plastové koncovky, nie rektifikačné
Čalúnenie sedáka a opierky 100% polyester
Kryty sedáka a opierky čierne, plastové
Stohovateľnosť požaduje sa
Jednotný vzhľad Pripúšťa sa dodanie dvoch rôznych výrobkov (alebo farebných kombinácií) stoličiek, ktoré spĺňajú kritériá uvedené vyššie. V takom prípade sa však požaduje 30 ks jedného typu a 10 ks druhého typu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu a množstve, napríklad. dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby, a pod.. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia dohody doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický, e-mailový kontakt.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy prostredníctvom elektronickej pošty technické listy, prípadne katalóg výrobkov za účelom posúdenia zhody ponúkaných výrobkov s požiadavkami uvedenými v zmluve.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom ,b) dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi predmet zákazky takým spôsobom, ktorý je v rozpore s dohodou (napr. dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami), c) omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 5 pracovných dní.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

30.11.2022 10:00 — 16.12.2022 10:00

1,00 celok v zmysle špecifikácie

1 697,60

1 414,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 14:51

25.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 48
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 15:26 - Vstupná ponuka 1 697,59 € Cena s DPH
24.11.2022 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 374,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS