• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 12:05

Detail zákazky Z202214319

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 12:05

Základné údaje

Z202214319

OF-265661

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157569

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

31431852

MURAT, s.r.o.

Bratislavská 87, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroinštalačný materiál - LED trubice

Elektroinštalačný materiál - LED trubice

  • 31532110-8 - Trubicové žiarivky
  • 31519100-8 - Žiarivky
  • 31532910-6 - Žiarivkové trubice
  • 31524200-7 - Príslušenstvo pre nástenné svetlá
  • 31524210-0 - Nástenné svetlá
  • 31500000-1 - Osvetľovacie zariadenia a elektrické žiarovky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektroinštalačný materiál - LED trubice
Funkcia
Náhrada za žiarivky v popise na LED trubice na priame pripojenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LED trubica 0,6m G13 (náhrada za žiarivku F T8 18W/840, 60 cm, G13) ks 400
LED trubica 120 cm G13 (náhrada za žiarivku F  36W/840, 120 cm, G13) ks 350
LED trubica 1149mm G5 (náhrada za žiarivku TL5 HO 54W/840, 1149 mm, G5) ks 300
LED trubica 56,3cm G5 (náhrada za žiarivku TL5 HO 24W/840, 56,3cm, G5) ks 300
LED trubica 1463,2mm G5 (náhrada za žiarivku TL5 HE 35W/840, 1463,2mm, G5) ks 360
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 2 dní od uzavretia zmluvy na emailovú adresu Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Dodávku predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 07:30 do 14:30 hod.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

11

1 710,00 ks

23 791,20

19 826,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 13:13

25.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 516
 46
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2022 07:05 - Vstupná ponuka 18 900,00 € Cena s DPH
24.11.2022 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka 17 844,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS