• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 10:00

Detail zákazky Z202214316

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 10:00

Základné údaje

Z202214316

OF-265668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157567

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

31439446

Dräger Slovensko, s.r.o.

Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Alcotest 7510 Classic

alkohol tester, Alcotest 7510 Classic

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 38431000-5 - Detekčné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Alcotest 7510 Classic
Funkcia
Prístroj na analýzu alkoholu v dychu - kompletný set s prvotným metrologickým overením SMÚ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alcotest 7510 Classic ks 1
Čas prípravy na meranie s 6
Čas reakcie s 3 10
Doba regenerácie s 5
Rozsah merania promile 0,00 6,00
Prevádzková teplota °C -10 50
Presnosť % +-5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Alcotest 7510 Classic - obsah komletného setu: sieťový zdroj 600mA/11V, systémový kufrík veľký plastový, Dräger mobilná tlačiareň, PC mini USB kábel, termopapier pre mob. tlač - 5ks, náustky k Alcotestu 7510-25ks, prvotné metrologické overenie SMÚ
Záručná doba min. 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, za predpokladu, že už bol pred tým doručený aj požadovaný tovar
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN
Nedodanie tovaru v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávku realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00-14.00 h.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ požaduje, aby predávajúci avizoval dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne tri pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2022 09:00 — 12.12.2022 14:00

1,00 ks

2 599,92

2 166,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 13:06

25.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 15:31 - Vstupná ponuka 2 599,92 € Cena s DPH
23.11.2022 16:33 - Najvýhodnejšia ponuka 2 598,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS