• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 13:22
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 14:15

Detail zákazky Z202214312

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 13:22
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 14:15

Základné údaje

Z202214312

OF-265654

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7152590

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36845825

UNIMACH s.r.o.

Moskovská 7370/15, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba polygrafických strojov

Servis, oprava, profylaktická údržba

  • 50313000-2 - Údržba a opravy reprografických strojov
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba laserovej gravírky JD 6090
Funkcia
Pozáručný servis, oprava, údržba a servis laserovej gravírky a zariadení vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava laserová gravírka JD6090 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Profylaktika technického a programového vybavenia vyžaduje sa
Kontrola správnej funkčnosti zariadení, systémové kontroly jednotlivých komponentov vyžaduje sa
Údržba a oprava softwéru vyžaduje sa
Doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách vyžaduje sa
Demontáž opotrebovaných alebo inak poškodených prvkov, montáž nových originálnych náhradných dielov vyžaduje sa
Oprava častí mechanického  a softwérového zariadenia vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena za celý predmet zákazky  (v EUR s DPH)
Oprava a servis sa rozumie na pozáručné opravy, údržbu a servis laserového stroja   vrátane náhradných dielov
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledujúce ukazovatele:
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy,  údržby, servisu a služieb s tým spojených
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu
- zabezpečenie obhliadky na mieste plnenia zmluvy prípadne nevyhnutného odvozu stroja  v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa a informovať kontaktnú osobu o dĺžke opravy
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t. j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, resp. údržby, v nasledujúcich termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadenia: malé a stredné opravy do 2 dní  v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, maximálne do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa; veľké, tzv. generálne opravy maximálne do 10  dní.  Lehota plynie len v pracovných dňoch.
Servisné práce budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 6.00 hod. do 14.00 hod.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred údržbou alebo opravou, ako i po  vykonanej údržbe alebo oprave sa potvrdí písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia objednávateľom.
Dodávateľ vyhlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi, sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s § 2 a § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním objednanej služby vrátane likvidácie odpadu.
Na predmet tejto zmluvy objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami.
Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnom čase  (v hodinách) potrebnom na  vykonanie opráv a údržby  podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín  skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby  a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky, a to v  primeranom čase s prihliadnutím na povahu vady.
Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu  alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SNP 29, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.11.2022 14:00 — 07.12.2022 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

822,00

685,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 12:24

24.11.2022 13:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2022 13:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1043
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 12:41 - Vstupná ponuka 822,00 € Cena s DPH
21.11.2022 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka 822,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS