30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Mrazená hydina
Hydina, hydinové mäso, kurčatá
Tovar, Služba
1. Hydina mrazená
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny určené na prípravu jedál pre stravovacie zariadenie. |
Na varenie, pečenie, tepelnú úpravu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kuracie stehná s kožou a kosťou kalibrované 200-280g, hlboko zmrazené, trieda A | kg | 1530 | ||
Kuracie rezne bez kostí a kože | kg | 353 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kuracie stehná s kožou a kosťou | čistené, kalibrované 200-280 g, hlboko zmrazané, trieda A |
Kuracie rezne bez kostí a kože | polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 100,120,150,180,200g, hlboko zmrazené , trieda A |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť v písomnej forme objednávateľovi podľa § 9 ods. 5 zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách potvrdenie o krajine pôvodu dodávaného mäsa, ktoré bude následne poskytnuté spotrebiteľom v stravovacom zariadení na viditeľnom mieste. Povinnosť podľa tohto odseku právneho predpisu sa vzťahuje na bravčové mäso, hovädzie mäso, mäso z oviec, kôz a hydiny, pričom povinnosť nevzniká pri polotovaroch. |
Dodávateľ sa na základe zákona 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov zaväzuje dodať doklad - platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky, alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu do 1 prac.dňa od uzavretia KZ. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia KZ doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou KZ. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu KZ bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou KZ. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu). |
Plnenie KZ bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia bude dohodnutá poverenou osobou objednávateľa zo zodpovednou osobou dodávateľa. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod. na dohodnuté miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu mrazených a hlbokomrazených potravín takým spôsobom, aby sa zachovala ich zdravotná bezchybnosť. |
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa. |
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania KZ podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa . Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu KZ potvrdenom oprávnenou osobou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných/telefonických/emailových objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov." |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Jednotkové ceny tovarov budú uvedené s DPH. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami a bude zdravotne nezávadný. |
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení KZ. |
Kukučínová 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
25.11.2022 13:30 — 31.12.2022 14:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie, kg
9 801,04
8 167,53
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2022 12:03
24.11.2022 13:00
24.11.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2022 09:53 - Vstupná ponuka | 9 801,04 | € | Cena s DPH |
24.11.2022 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 786,78 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: