31944515
Mestský súd Košice
Štúrova 29, Košice, 04160, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach na území mesta Košice – zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať, je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 5,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 18 662 | 19 092 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Forma stravnej poukážky | papierová forma |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | kalendárny rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | číselný alebo čiarový kód |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky. |
3. Množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto, určené v objednávke do 24 hod. od podania objednávky. |
5. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – zvyčajne mesačne, na základe jednotlivých objednávok. |
6. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
7. Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvo odobratých stravných poukážok uvedené v „technickej špecifikácií“ je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb objednávateľa. |
8. Rámcová dohoda bude uzatvorená na obdobie od 01.01.2023 do 31.12.2023 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
9. K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má poskytovateľ dodať. |
10. Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky, provízie, iné ako dohodnuté v rámcovej dohode. |
11. Požadujeme predložiť papierové stravné poukážky z dôvodu širšieho uplatnenia v okolí širšieho sídla pracoviska. |
12. V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných poukážok, si objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť zmluvu ku dňu skončenia tejto povinnosti. |
13. Výšku nominálnej hodnoty stravných poukážok si počas platnosti rámcovej dohody vyhradzuje stanoviť objednávateľ v písomných objednávkach podľa platných právnych predpisov na území SR, ako aj v súlade so svojimi rozpočtovými a finančnými možnosťami. V prípade akejkoľvek zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky zostane percentuálna výška provízie (odmeny) počas celej doby platnosti rámcovej dohody nezmenená. |
14. Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky poskytovateľom je dôvod na odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody. |
15. Fakturovaná celková cena za predmet rámcovej dohody je určená súčinom celkovej ceny za jednu stravnú poukážku vrátane provízie v Eur s DPH a počtom dodaných a objednávateľom odobratých stravných poukážok. Provízia (odmena) je poplatok za všetky služby súvisiace so zabezpečovaním predmetu rámcovej dohody vyjadrený % z nominálnej hodnoty predmetu rámcovej dohody a to najmä ale nielen: náklady na tlač, balenie, doprava na miesto plnenia a iné teda všetky poskytovateľom vynaložené náklady. |
16. Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry za dodaný predmet rámcovej dohody bude vykonaná v lehote splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenie faktúry objednávateľovi. |
17. Poskytovateľ je povinný poskytovať bezodplatne poradenské služby súvisiace s predmetom zákazky. |
18. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
19. Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy bol dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektor, alebo bol z neho vymazaný. |
Štúrova 29, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
19 092,00 ks
95 460,00
95 460,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2022 11:58
25.11.2022 10:00
25.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2022 13:54 - Vstupná ponuka | 95 460,00 | € | Cena s DPH |
24.11.2022 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 95 459,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: