• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 13:05

Detail zákazky Z202214305

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 13:05

Základné údaje

Z202214305

OF-265404

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157553

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

51581264

NEUmag s.r.o.

Tomášikova 2465/59, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlorid horečnatý

Chloridy

  • 24312120-1 - Chloridy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlorid horečnatý s rozmrazovacou účinnosťou do - 34 °C
Funkcia
Predmetom kúpnej zmluvy je záväzok predávajúceho dodať rozmrazovací prostriedok na báze chloridu horečnatého (MgCl2) s rozmrazovacou účinnosťou do - 34 °C  na zimnú údržbu komunikácii  balený v 25 kg vákuovaných vreciach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo tona 100
balenie rozmrazovacieho prostriedku na báze chloridu horečnatého (MgCl2) PVC vrece 25 kg
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah MgCl2: minimálne 46 %
Obsah KCl: maximálne 0,80 %
Obsah NaCl: maximálne 0,90 %
Obsah CaCl2: maximálne 0,10 %
Obsah Br: maximálne 0,70 %
Obsah Fe: maximálne 15 mg.kg -1
Obsah As: maximálne 0,10 mg.kg -1
Obsah Cd: maximálne 0,10 mg.kg -1
Obsah Pb: maximálne 1 mg.kg -1
Obsah Zn: maximálne 0,50 mg.kg -1
Granulometria MgCl2: šupiny v priemere maximálne 15 mm
Granulometria MgCl2: šupiny o hrúbke maximálne 0,5 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je konečná. Cena je vrátane euro paliet a vrátane dopravy na miesto plnenia .
Vrátane vyloženia paliet s vrecami na mieste plnenia konkrétne na miesto ktoré určí osoba poverená verejným obstrávateľom.
Predávajúci sa zaväzuje, že bude riadne dodávať predmet zmluvy, ktorý je v súlade s podmienkami STN, EN a právnymi predpismi v SR a EÚ v plnom rozsahu a je certifikovaný v zmysle zásad zákona č.264/1999 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a zmene a doplnení niektorých zákonov, a to po celý čas trvania tejto kúpnej zmluvy v zmysle uvedených predpisov. Technicko-kvalitatívne požiadavky musia zodpovedať TP 039 Používanie posypových materiálov na báze chloridu horečnatého na pozemných komunikáciách vydaných MDV SR.
Vrecia chloridu horečnatého (MgCl2) je potrebné dodať na europaletách a musia byť balené v neporušených vákuovaných PVC vreciach s hmotnosťou 25 kg.
Na jednej palete musí byť 1 tona (40 ks vriec)
V prípade nedodržania technických špecifikácií a lehoty plnenia zo strany dodávateľa, môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 € za porušenie každého jedného technického parametra alebo lehoty plnenia nad rámec Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ dodá do 5 dní od uzatvorenia zmluvy detailnú produktovú špecifikáciu na chlorid horečnatý (MgCl2), ktorý bude dodávať.
Dodávateľ dodá do 5 dní od uzatvorenia zmluvy kontakt na osobu zodpovednú za dodávky chloridu horečnatého (MgCl2): meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa.
Nedodanie požadovaného množstva v stanovenom čase môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné alebo už na vynaložené náklady na zabezpečenia dodávky.
V prípade nedoručenia požadovaného množstva od uzatvorenia zmluvy, dodávateľ poskytne zľavu z ceny časti oneskorenej dodávky vo výške 10%. z celkovej dodávky tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť dodávky v pracovnej dobe obstarávateľa a to Pondelok až Piatok v čase od 08:00 hod do 14:00 hod.
Objednávateľ nie je povinný prevziať poškodené (roztrhnuté) vrecia, keďže nespĺňajú požiadavku neporuše-ných vákuovaných PVC vriec.
Neprevzatie dodávky, ktorá nespĺňa požadované parametre, nemá vplyv na povinnosť dodávateľa dodať požadované množstvo v požadovanej kvalite v stanovenom čase.
V prípade, že obstarávateľ zistí odchýlku v kvalite požadovaných parametrov podľa požiadavky, ktoré sú uvedené v tomto opisnom formulári, nie je povinný prevziať takúto dodávku, v prípade zistenia odchylky po prevzatí, je dodávateľ povinný na vlastné náklady prevziať túto dodávku späť.
Dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu takej dodávky, u ktorej sa zistia závady a to bezodkladne (nesúlad s požadovanou technickou špecifikáciou ). Opakovanie nekvalitnej dodávky je dôvodom pre odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku dodanú mimo stanovenej pracovnej doby. Akékoľvek extra náklady na neprevzatie dodávky mimo pracovnú dobu znáša dodávateľ .
Požadované doklady, ktoré predloží dodávateľ:
Kartu bezpečnostných údajov vydanú uchádzačom alebo výrobcom v požadovanom rozsahu:
- identifikácia látky a výrobcu, informácia o zložení, údaje o nebezpečnosti látky, pokyny pre prvú pomoc, pokyny pre manipuláciu a skladovanie, ochrana osôb, stabilita a reaktivita, toxikologické informácie a informácie o zneškodnení, preprave a právnych predpisoch
Kupujúci si vyhradzuje právo po uzavretí zmluvy vyžiadať si od predávajúceho vzorky tovaru.
Predávajúci je povinný odovzdať predmet zmluvy na základe požiadavky v plnom rozsahu v dohodnutom termíne, v bezchybnom stave. Pri odovzdávaní predmetu zmluvy protokolárne ho odovzdať zodpovednému pracovníkovi kupujúceho v mieste dodania predmetu zmluvy.
Obstarávateľ nie je povinný prevziať poškodené (roztrhnuté) vrecia, keďže nespĺňajú požiadavku neporušených vákuovaných PVC vriec.
Neprevzatie dodávky, ktorá nespĺňa požadované parametre, nemá vplyv na povinnosť dodávateľa dodať požadované množstvo v požadovanej kvalite v stanovenom čase.
Dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu takej dodávky, u ktorej sa zistia závady (nesúlad s požadovanou technickou špecifikáciou). Opakovanie nekvalitnej dodávky sú dôvodom pre odstúpenie od zmluvy.
Záručná doba na predmet dodávky je minimálne 24 mesiacov. Predávajúci na vlastné náklady odstráni vady zistené v záručnej dobe.
Kupujúci si vyhradzuje právo zaslať náhodne vybratú vzorku dodaného predmetu zmluvy do niektorého z akreditovaných skúšobných laboratórií na zistenie, či daný tovar spĺňa zadané technické vlastnosti požadovaných tovarov.
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy/čiastkovej požiadavky bez vád a nedorobkov. Objednávateľ jednorazovou formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami (preberacím protokolom/dodací list).
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol/dodací list. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh na adresu Objednávateľa. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

100,00 tona

57 600,00

57 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 11:28

25.11.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2022 09:54 - Vstupná ponuka 57 600,00 € Cena s DPH
25.11.2022 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka 57 599,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS