00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
47462752
SLOVAKIA TEX s.r.o.
Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK
Posypová soľ
soľ, posypová soľ, soľ na posyp ciest
Tovar, Služba
1. Posypová soľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup priemyselnej posypovej soli na zimnú údržbu miestnych komunikácií obohatená o protispekaciu prísadu na báze chloridu sodného s rozmrazovacou účinnosťou minimálne do -15°C s obsahom NaCl min. 99,6% |
Množstvo: 20 000 ks vriec balených po 25kg posypovej soli = 500 t posypovej soli. |
Balenej a dodávanej v neporušených vákuovaných PVC vreciach o hmotnosti 25kg. Dodávka na euro paletách, 1 paleta 1 jedna tona posypovej soli, čo predstavuje 40 (Slovom: štyridsať) kusov vriec balených po 25 kg.Odber bude realizovaný podľa potreby objednávateľa na základe čiastkových e-mailových objednávok, minimálny odber 1 nakl. auto t.j. 24 t – 27 t posypovej soli do 7 dní od čiastkovej objednávky |
Posypová sol musí spĺňať podmienky stanovené TP 09/2010 Používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách vydané Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR a STN 580111 - Metódy skúšania soli |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Posypová soľ | tona | 500 | ||
Balenie posypovej soli | PVC vrece | 25 kg |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Priemyselná posypová soľ na zimnú údržbu miestnych komunikácií obohatená o protispekaciu prísadu na báze chloridu sodného s dopravou | 20 000 ks vriec balených po 25kg posypovej soli = 500 t posypovej soli |
Obsah chloridu sodného NaCI | min. 99,6% |
Vlhkosť | max. 0,05% |
Granulometria soli nad 0,8 mm | max. 20% |
Granulometria soli od 0,125 mm do 0,8mm | min. 75% |
Granulometria soli do 0,125 mm | max. 5% |
Rozmrazovacia účinnosť soli do -15°C | min. -15°C |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane vyloženia paliet s vrecami na mieste plnenia konkrétne na miesto ktoré určí osoba poverená objednávateľom. |
Cena je konečná. Cena je vrátane euro paliet a vrátane dopravy na miesto plnenia . |
Platby budú realizované na základe vystavenej faktúry až po odbere tovaru podľa skutočne odobratého množstva tovaru (dodacie listy) s uvedením celkovej aj jednotkovej ceny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Predmet plnenia zákazky bude doručený priebežne na miesto plnenia najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť dodávky v pracovnej dobe obstarávateľa a to v čase od 08:00 hod do 14:00 hod. |
V prípade, že obstarávateľ zistí odchýlku v kvalite požadovanej priemyselnej vrecovanej soli s protispekacou prísadou alebo technicko - kvalitatívnych požiadaviek, ktoré sú uvedené v tomto opisnom formulári, nie je povinný prevziať takúto dodávku, v prípade zistenia odchylky po prevzatí, je dodávateľ povinný na vlastné náklady prevziať túto dodávku späť. Dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu takej dodávky, u ktorej sa zistia závady a to bezodkladne (nesúlad s požadovanou technickou špecifikáciou ). |
Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ dodať v prvotriednej kvalite a v požadovaných kvalitatívnych parametroch, ktorý bude spĺňať verejným obstarávateľom určený účel t. j. funkčnú spôsobilosť spoľahlivo plniť predpísaný účel použitia. |
Skladovateľnosť t. j. obdobie, počas ktorého má požadovaný predmet zákazky zachované všetky funkčné vlastnosti/požadované hodnoty. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu záručnú lehotu 24 mesiacov. |
Uchádzač si nemôže nárokovať, aby počas trvania zmluvy verejný obstarávateľ odobral celé predpokladané množstvo predmetu zákazky. |
- Tovar a dodávky budú realizované na základe jednotlivých objednávok podľa potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa, |
- V jednotlivých objednávkach bude uvedené – množstvo tovaru, miesto dodania a lehoty dodávok(štandardne do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi) |
- Uchádzač musí dodržať lehoty na dodanie predmetu zmluvy uvedené v jednotlivých písomných objednávkach. V prípade operatívnej objednávky – mimoriadnej udalosti počas zimnej údržby ciest sa dodávateľ zaväzuje dodať predmet zákazky do 48 hodín od obdŕžania objednávky. |
- Uchádzač bude zodpovedať za to, že predmet zákazky bude dodaný podľa podmienok verejného obstarávateľa a že počas trvania zmluvy bude mať vlastnosti predložených dokladoch – certifikáte, protokoloch a vzorke z ponuky uchádzača. |
- Verejný obstarávateľ ma právo počas trvania zmluvy preverovať kvalitu predmetu zmluvy. V prípade, ak zistí rozdiely v kvalite dodaného tovaru oproti ponuke predloženej vzorke, má nárok žiadať od uchádzača vykonať na vlastné náklady skúšky certifikovanou skúšobňou. Ak certifikovaná skúšobňa potvrdí uvedené rozdiely, verejný obstarávateľ má právo na vrátenie celej vadnej dodávky tovaru na náklady uchádzača a zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 2 000,00 eur uchádzačom. |
- Uchádzač sa zaväzuje odstrániť prípadne vady bez zbytočného odkladu po uplatnení písomnej reklamácie verejným obstarávateľom do 3 dní od doručenia. |
- Cena v Rámcovej zmluve je nemenná počas celého trvania zmluvného vzťahu. |
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Platobné podmienky – po dodaní tovaru dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Kutlíková 18, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
500,00 tona
121 680,00
121 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2022 11:22
25.11.2022 10:00
25.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2022 18:23 - Vstupná ponuka | 121 680,00 | € | Cena s DPH |
24.11.2022 17:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 121 670,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: