• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 11:20

Detail zákazky Z202214304

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 11:20

Základné údaje

Z202214304

OF-265211

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157551

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posypová soľ

soľ, posypová soľ, soľ na posyp ciest

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypová soľ
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup priemyselnej posypovej soli na zimnú údržbu miestnych komunikácií obohatená o protispekaciu prísadu na báze chloridu sodného s rozmrazovacou účinnosťou minimálne do -15°C s obsahom NaCl min. 99,6%
Množstvo: 20 000 ks vriec balených po 25kg posypovej soli = 500 t posypovej soli.
Balenej a dodávanej v neporušených vákuovaných PVC vreciach o hmotnosti 25kg. Dodávka na euro paletách, 1 paleta 1 jedna tona posypovej soli, čo predstavuje 40 (Slovom: štyridsať) kusov vriec balených po 25 kg.Odber bude realizovaný podľa potreby objednávateľa na základe čiastkových e-mailových objednávok, minimálny odber 1 nakl. auto t.j. 24 t – 27 t posypovej soli do 7 dní od čiastkovej objednávky
Posypová sol musí spĺňať podmienky stanovené TP 09/2010 Používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách vydané Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR a STN 580111 - Metódy skúšania soli
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posypová soľ tona 500
Balenie posypovej soli PVC vrece 25 kg
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priemyselná posypová soľ na zimnú údržbu miestnych komunikácií obohatená o protispekaciu prísadu na báze chloridu sodného s dopravou 20 000 ks vriec balených po 25kg posypovej soli = 500 t posypovej soli
Obsah chloridu sodného NaCI min. 99,6%
Vlhkosť max. 0,05%
Granulometria soli nad 0,8 mm max. 20%
Granulometria soli od 0,125 mm do 0,8mm min. 75%
Granulometria soli do 0,125 mm max. 5%
Rozmrazovacia účinnosť soli do -15°C min. -15°C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane vyloženia paliet s vrecami na mieste plnenia konkrétne na miesto ktoré určí osoba poverená objednávateľom.
Cena je konečná. Cena je vrátane euro paliet a vrátane dopravy na miesto plnenia .
Platby budú realizované na základe vystavenej faktúry až po odbere tovaru podľa skutočne odobratého množstva tovaru (dodacie listy) s uvedením celkovej aj jednotkovej ceny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predmet plnenia zákazky bude doručený priebežne na miesto plnenia najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť dodávky v pracovnej dobe obstarávateľa a to v čase od 08:00 hod do 14:00 hod.
V prípade, že obstarávateľ zistí odchýlku v kvalite požadovanej priemyselnej vrecovanej soli s protispekacou prísadou alebo technicko - kvalitatívnych požiadaviek, ktoré sú uvedené v tomto opisnom formulári, nie je povinný prevziať takúto dodávku, v prípade zistenia odchylky po prevzatí, je dodávateľ povinný na vlastné náklady prevziať túto dodávku späť. Dodávateľ na vlastné náklady vykoná nápravu takej dodávky, u ktorej sa zistia závady a to bezodkladne (nesúlad s požadovanou technickou špecifikáciou ).
Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ dodať v prvotriednej kvalite a v požadovaných kvalitatívnych parametroch, ktorý bude spĺňať verejným obstarávateľom určený účel t. j. funkčnú spôsobilosť spoľahlivo plniť predpísaný účel použitia.
Skladovateľnosť t. j. obdobie, počas ktorého má požadovaný predmet zákazky zachované všetky funkčné vlastnosti/požadované hodnoty. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu záručnú lehotu 24 mesiacov.
Uchádzač si nemôže nárokovať, aby počas trvania zmluvy verejný obstarávateľ odobral celé predpokladané množstvo predmetu zákazky.
- Tovar a dodávky budú realizované na základe jednotlivých objednávok podľa potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa,
- V jednotlivých objednávkach bude uvedené – množstvo tovaru, miesto dodania a lehoty dodávok(štandardne do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi)
- Uchádzač musí dodržať lehoty na dodanie predmetu zmluvy uvedené v jednotlivých písomných objednávkach. V prípade operatívnej objednávky – mimoriadnej udalosti počas zimnej údržby ciest sa dodávateľ zaväzuje dodať predmet zákazky do 48 hodín od obdŕžania objednávky.
- Uchádzač bude zodpovedať za to, že predmet zákazky bude dodaný podľa podmienok verejného obstarávateľa a že počas trvania zmluvy bude mať vlastnosti predložených dokladoch – certifikáte, protokoloch a vzorke z ponuky uchádzača.
- Verejný obstarávateľ ma právo počas trvania zmluvy preverovať kvalitu predmetu zmluvy. V prípade, ak zistí rozdiely v kvalite dodaného tovaru oproti ponuke predloženej vzorke, má nárok žiadať od uchádzača vykonať na vlastné náklady skúšky certifikovanou skúšobňou. Ak certifikovaná skúšobňa potvrdí uvedené rozdiely, verejný obstarávateľ má právo na vrátenie celej vadnej dodávky tovaru na náklady uchádzača a zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 2 000,00 eur uchádzačom.
- Uchádzač sa zaväzuje odstrániť prípadne vady bez zbytočného odkladu po uplatnení písomnej reklamácie verejným obstarávateľom do 3 dní od doručenia.
- Cena v Rámcovej zmluve je nemenná počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Platobné podmienky – po dodaní tovaru dodávateľ vystaví faktúru so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 18, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

500,00 tona

121 680,00

121 680,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 11:22

25.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 18:23 - Vstupná ponuka 121 680,00 € Cena s DPH
24.11.2022 17:16 - Najvýhodnejšia ponuka 121 670,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS