• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 12:05

Detail zákazky Z202214296

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 12:05

Základné údaje

Z202214296

OF-261521

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7176042

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

36462110

FILTEKO, s.r.o.

Školská 655/36, Veľká Lomnica, 05952, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vreckové, panelové a HEPA filtre do vzduchotechniky

vreckový filter, panelový filter, HEPA filter, filter do vzduchotechniky

  • 42913000-9 - Olejové, benzínové a nasávacie vzduchové filtre
  • 42913500-4 - Nasávacie vzduchové filtre
  • 42514310-8 - Vzduchové filtre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vreckové filtre a filtračné tkaniny
Funkcia
použitie do klimatizačných jednotiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vreckový filter M5 420 x 805 x 360 mm/6 vriec ks 12
Vreckový  filter M5 340 x645 x360 mm/5 vriec ks 8
Vreckový filter M5 592x592x600 mm/12 vriec ks 170
Vreckový filter M5 592 x 287 x 600 mm/8 vriec ks 90
Vreckový filter M5 287x592x600 mm/6 vriec ks 70
Vreckový filter M5 287x287x600 mm/5 vriec ks 20
Vreckový filter M5 592 x 592 x 360 mm/12 vriec ks 100
Vreckový filter M5 592 x 287 x 360 mm/8 vriec ks 38
Vreckový filter M5 287x592x360 mm/6 vriec ks 54
Vreckový filter M5 287x287x360 mm/5 vriec ks 30
Vreckový filter G4 402x402x360/8 vriec ks 87
Vreckový filter G4 287x592 x 305 mm/6 vriec ks 27
Vreckový filter G4 287x287x360 mm/5 vriec ks 12
Vreckový filter G4 287x592x360 mm/6 vriec ks 36
Vreckový filter G4 592x592x730 mm/12 vriec ks 36
Vreckový filter F9 287x592x600 mm/6 vriec ks 18
Vreckový filter F9 592x287x600 mm/8 vriec ks 18
Vreckový filter F9 592x592x600 mm/12 vriec ks 36
Vreckový filter F9 562x512x360 mm /12 vriec ks 18
Vreckový filter G4 592x287x360 mm/8 vriec ks 18
Vreckový filter G4 592x592x360 mm/12 vriec ks 9
Vreckový filter G4 592x512x360 mm/12 vrecia ks 27
Vreckový filter G4 402x592x360 mm/8 vriec ks 18
Vreckový filter M5 592x287x635 mm/8 vriec ks 27
Vreckový filter F7 592x 287x360 mm/8 vriec ks 50
Vreckový filter F7 592x592x360 mm/12 vriec ks 70
Vreckový filter F7 592x287x547 mm/8 vriec ks 6
Vreckový filter F7 287x287x520 mm/5 vriec ks 24
Vreckový filter F7 287x592x380/6 vriec ks 18
Vreckový filter F8/F9 402x402x360/8 vriec ks 90
Vreckový filter F8 287x592x520/6 vriec ks 132
Vreckový filter F8 592x592x520 mm/12 vriec ks 228
Vreckový filter F8 287x287x730mm/5 vriec ks 12
Vreckový filter F8 287x592x730 mm/6 vriec ks 36
Vreckový filter F8 592x592x730mm/12 vriec ks 36
Vreckový filter F8 595x595x520 mm/12 vriec ks 18
Vreckový filter F8 595x287x547 mm/8 vriec ks 18
Vreckový filter F8 592x592x508 mm/12 vriec ks 27
Vreckový filter F8 287x592x508 mm/6 vriec ks 27
Vreckový filter F9 592x287x534 mm/8 vriec ks 27
Vreckový filter F9 592x592x534 mm/12 vriec ks 9
Vreckový filter F9 402x592x590 mm/8 vriec ks 9
Vreckový filter F9 287x592x590 mm/6 vriec ks 9
Vreckový filter F9 287x287x600 mm/5 vriec ks 9
Vreckový filter G4 287x897 x 360/8 vriec ks 4
Filtračná tkanina v narezanom stave G4 990x490 mm ks 200
Filtračná tkanina v narezanom stave G4 620x300 mm ks 200
Filtračná tkanina v narezanom stave G4 790x390 mm ks 200
Filtračná tkanina v narezanom stave G4 500x 500 mm ks 200
Filtračná tkanina v narezanom stave G4 500x400 mm ks 200
Filtračná textília- textílna plošná hmotnosť 220 g/mm2, hrúbka 15-18 mm G 4 , 2x20 m ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Filtračné médium vreckového filtra   M5, G4, F7, F8, F9 z vysoko prievzdušnej mikro syntetickej netkanej textílie s veľkou hustotou
Vrecko filtra so spevňujúcim bočným prešitím alebo prelepením, zatesnené ochrannou vrstvou lepidla
Tvar vrecka filtra M5, G4, F7, F8, F9 kónický
Hrúbka rámu filtra 25 mm z galvanizovaného plechu resp. plastov
Materiál rámu filtra M5,G4, F7, F8, F9, z galvanizovaného plechu, resp. plastový
Materiál prepážok a všetkých pevných komponentov medzi vreckami filtra z galvanizovaného plechu, resp. plastový
Vloženie vreciek do rámu filtra  M5, G4, F7, F8, F9 jednotlivo vlisované do konštrukcie rámu a zatesnenené
Tesnosť filtra M5, G4, F7,F8, F9 nesmie vykazovať žiadnu netesnosť
Označenie filtračnej triedy filtra M5, G4, F7,F8, F9 podľa normy EN ISO 16890 a podľa normy EN STN 779:2021
 2. Panelové filtre
Funkcia
použitie do klimatizačných jednotiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Panelový filter F8, 592x592x96 mm ks 200
Panelový filter F8, 592x287x96 mm ks 150
Panelový filter F8 287x287x96 mm ks 40
Panelový filter M5 592x287x96 mm ks 100
Panelový filter M5 592x592x96 mm ks 160
Panelový filter M5 595x595x48 mm ks 36
Panelový filter M5 595x287x48 mm ks 36
Panelový filter G4 287x592x25mm, Z-line, rám kov ks 120
Panelový filter G4 592x592x25 mm, Z-line, rám kov ks 228
Panelový filter G4 678x314x48 mm, Z-line, rám kov ks 16
Panelový filter G4 452x250x48 mm, Z-line, rám kov ks 24
Panelový filter G4 287x897x48 mm, Z-line, rám kov ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Filtračné médium panelového filtra F8, M5, G4 zložené z papiera a skelných mikrovlákien
Tesnosť filtra F8, M5, G4 nesmie vykazovať žiadnu netesnosť
Rám panelového filtra plechový resp. plastový
Označenie filtračnej triedy filtra F8, M5, G4 podľa normy EN ISO 16890 a podľa normy EN STN 779:2021
 3. HEPA filtre
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HEPA filter H14, 562x562x78 mm, s gélovým tesnením,  prietok vzduchu min. 510m3/h/pri 125 Pa ks 240
HEPA filter H14, 457x457x78 mm, s gélovým tesnením, prietok vzduchu min. 350 m3/h/125 Pa ks 42
HEPA filter H14, 305x305x78 mm, s gélovým tesnením, prietok vzduchu min. 150 m3/h/125 Pa ks 43
HEPA filter H14, 305x610x292 mm, s gumovým tesnením, prietok vzduchu min. 800 m3/h/pri 250 Pa ks 24
Absolútny V filter H14, 305x610x292 mm, s gumovým tesnením, prietok vzduchu 1500m3/h/pri 310 Pa, konečná tlaková strata 600 Pa, filtračná plocha 15 m2 ks 64
HEPA filter H14 T.H.E.FR EFIMPL 6.6.0 (ekvivalent) 610x610x68 mm, s gumovým tesnením, prietok vzduchu min. 600 m3/h/ pri 125 Pa ks 100
HEPA filter H14 T.H.E.FR EFIMPL 6.6.0 (ekvivalent) 305x610x68 mm, s gumovým tesnením, prietok vzduchu min. 300/h/pri 125 Pa ks 90
HEPA filter H13 575x575x78 mm s gélovým tesnením, prietok vzduchu min. 600 m3/h/ pri 110 Pa ks 56
HEPA filter H14 457x457x117-1 s gumovým tesnením, prietok vzduchu min. 350 m3/h/ pri 125 Pa ks 72
HEPA filter H14 457x457x117-2 s gumovým tesnením, prietok vzduchu min. 350m3/h/ pri 125 Pa ks 45
HEPA filter H14 305x305x117-4 s gumovým tesnením, prietok vzduchu min 300 m3/h/pri 125 Pa ks 27
HEPA filter H11  FVJ-3B 460x200x400 mm bez tesnenia ks 350
HEPA filter H14 610x610x78 mm s gumeným tesnením, prietok vzduchu min. 550 m3/hod/125 Pa ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tesnosť filtra H14, H13, H11 nesmie vykazovať žiadnu netesnosť
Označenie filtračnej triedy filtra H14, H13, H11 podľa normy EN 1822:2009
Rám HEPA filtra hliníkový resp. plastový
Filtračné médium filtrov H14, H13, H11 papierovo-sklené filtračné médium
Tesnenie gélové tesnenie na špinavej strane
HEPA filtre od triedy H14 požadujeme predloženie dokladov/ dokumentov, certifikátov alebo iných rovnocenných dokladov, ktorými dodávateľ preukáže: Zhodu s dezinfekčnými látkami používanými v zdravotníctve
: Certifikát/posudok výrobcu filtrov preukazujúci,že filtre sú odolné voči: chlórovým, peroxidovým, kyselinovým dezinfekčným látkam, amónnym soliam a iným dezinfekčným látkam používanými v zdravotníctve
: Potvrdenie/doklad preukazujúci, že filtre sú vyrobené z látok, ktoré neuvoľňujú: ftaláty, bisfenoly, halogeny, formaldehydy
Požiadavka: v každom HEPA filtri musí byť výstupný certifikát o individuálnom testovaní na filtračnú účinnosť a defektnosť v súlade s platnou EN STN normou 1822
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Kúpnej zmluvy  (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve v uvedených množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú vreckové filtre, panelové filtre a HEPA filtre  (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Kúpnej zmluvy". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4c) resp. 4.1
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do troch (3 )pracovných dní, odo dňa uzatvorenia zmluvy, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený  návrh plnenia predmetu zmluvy nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1.  objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich  podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy , alebo
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy  alebo
c)  predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania  ako prijatia ekvivalentu a
d) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti zmluvy - doklady a dokumenty vo formáte .PDF (odporúčaný formát):
a) Kalkuláciu ceny dohody  t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Kúpnej zmluvy", v ktorej uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu v EUR s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet zmluvy v EUR bez DPH a celkovú cenu za predmet dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena.
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet zmluvy a celková cena v EUR s DPH za predmet zmluvy musia byť zaokrúhlené ma dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny zmluvy je Prílohou č. 1 Kalkulácia ceny.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresu, telefónne číslo, pracovná pozícia.
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu zmluvy v čase uzatvorenia zmluvy. Doklady a dokumenty musia byť prístupné v štátnom jazyku t.j. slovenskom jazyku alebo českom jazyku.
4.1 Dodávateľ môže nahradiť doklady a dokumenty uvedené v bode 4.písm. c)  čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady a dokumenty sú dostupné vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie webový link pre položku, ktorej podmienky preukazuje čestným vyhlásením a objednávateľ si tieto informácie overí sám. Doklady a dokumenty musia byť prístupné v štátnom jazyku t.j. slovenskom jazyku alebo českom jazyku.
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ  identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ  požiada o doplnenie resp. doplnenie informácií (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť  doklady a dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF.
5. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty podľa bodu 4. a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí zmluvy. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí zmluvy dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
6. Dodávka predmetu zmluvy  sa bude realizovať na základe dvoch (2) písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa. V objednávke poverená osoba objednávateľa uvedie druh a množstvo tovaru, kontaktnú osobu objednávateľa vo veci dodania, miesto dodania. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky poverenou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný doručiť tovar uvedený v objednávke do 8 týždňov odo dňa prijatia objednávky zasielanej poverenou osobou objednávateľa.
6.1 Dátum a očakávaný čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod.
6.2 Dodávateľ  je povinný počas trvania tejto zmluvy informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto zmluvy najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru,  a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov.
6.3 V prípade, ak počas platnosti zmluvy bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi.  Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
7. Súčasťou predmetu zmluvy sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s  riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi.
8. Miestom dodania predmetu zmluvy je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11  Košice
9. Objednávateľ  zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu zmluvy.
10. Dodávateľ je povinný pri  dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy a číslo čiastkovej objednávky (ak je to relevantné), dodané druhy tovarov, ich množstvo, jednotkové a celkové ceny tovarov s a bez DPH v EUR, sadzbu DPH. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
11. Dodávateľ  je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ  je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
11.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi tovar, ktorého záruka je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom.
11.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný  zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom, ktoré sa vzťahujú na tovar uvedený v tejto zmluve.
11.3 Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar bude vyrobený z materiálov podľa noriem riadenia akosti ISO90001 a  ISO14001 a filtre budú testované v súlade s legislatívou platnou na území Slovenskej republiky resp. v rámci legislatívy platnej na území Európskej únie.
11.4 Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením tovaru v štátnom jazyku t.j. slovenskom resp. českom jazyku. V prípade tovarov, ktorých balenie je kartón (kartónový nepriehľadný obal), objednávateľ požaduje, aby dodávateľ balenie označil min. údajmi o tovare - názov tovaru, typ filtra, počet kusov v balení.
12. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedené v tejto zmluve. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ  pri dodaní tovaru.
13. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
13.1 Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti  alebo, ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ  už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14.tejto zmluvy, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom, ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14. tejto zmluvy.
15.  V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve od akéhokoľvek dodávateľa (t. j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ  po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom, ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.).
V prípade, ak sa účastníci zmluvy podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca.
15.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu.
15.1.1 Prieskum trhu podľa  bodu 15.1 musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar, resp. na jeho jednotlivé položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch (3) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu.
15.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 4., je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu, a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do siedmych (7) kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak.
15.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto zmluvy na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku dohody, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote sedem (7) kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania podľa bodu 15.1.2  písomný dodatok k tejto zmluve, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v  v súlade s dohodou účastníkov dohody.
15.1.4 V prípade, ak sa účastníci zmluvy nedohodnú na znížení ceny predmetu tejto zmluvy na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto zmluvy za cenu určenú prieskumom trhu,  alebo v prípade márneho uplynutia lehoty podľa bodu 15.1.2 , je objednávateľ oprávnený dohodu v 1-mesačnej lehote. v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca.
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak  dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do troch (3) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka.  Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
20. V prípade porušenia bodu 19. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky.  Zmluvná pokuta je splatná v lehote do tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
21. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
22. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
23. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
24. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
24.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice a Tr. SNP 1, Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

05.12.2022 00:00 — 05.06.2023 00:00

1,00 celok

169 865,80

169 865,80

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Kúpnej zmluvy". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4c) resp. 4.1

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.11.2022 10:58

30.11.2022 10:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2022 11:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 17
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2022 09:02 - Vstupná ponuka 169 550,00 € Cena bez DPH
30.11.2022 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 138 484,69 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS