• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 12:15

Detail zákazky Z202214264

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 12:15

Základné údaje

Z202214264

OF-265616

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157533

Objednávateľ

00738417

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Vašinova 124/59, Nitra-Chrenová, 95061, SVK

Dodávateľ

36774669

Pekáreň Delika, s.r.o.

Rišňovce 639, Rišňovce, 95121, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekársky tovar, čerstvé pečivo

pekárske výrobky, chlieb, grahamový chlieb, rožky, grahamové rožky, lekvárové šatôčky, tvarohové šatôčky, makovky, lupačky, vianočka, závin, sendvič,

  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárske výrobky
Funkcia
na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rožok 40 g, hladký, štandard, bežné pečivo, ks 43000
Rožok veľký 100 g, hladký, štandard, bežné pečivo, ks 3400
Žemľa štandard 100 g ks 3000
Trojžemľa 240 g, špeciálne pečivo ks 1700
Kaiserka 50 g ks 3400
Pletenka 100 g ks 2000
Bandur 100 g ks 2700
Uzol 100 g ks 1400
Žemľa sójová 90 g ks 1700
Grahamové pečivo 100 g ks 7500
Pagáč škvarkový 50 g ks 1600
Pizza rožok 50 g ks 2400
Rožok sladký 60 g ks 2700
Brioška 60 g ks 2200
Vianočka 300 g ks 1800
Bábovka mramorová 300 g ks 1400
Osie hniezdo škoricové 60 g ks 1700
Koláč tlačený 60 g ks 4700
Večka tvarohová 70 g ks 4000
Šatôčka pudingová 70 g ks 4700
Cesnakový pletenec 70 g ks 2000
Croissant nugátový 70 g ks 4700
Závin kakaový 250 g ks 2000
Závin orechový 250 g ks 1000
Lístkové cesto 500 g, polotovar ks 100
Strúhanka 1 000 g, mleté, suché, neochutené pečivo kg 170
Droždie lisované 1 000 g, pekárske droždie kg 65
Sucháre 220 g - 250 g ks 65
Chlieb 300 g, bezlepkový ks 350
Rožok 40 g, bezlepkový ks 140
Kaiserka 50 g, bezlepková ks 35
Bábovka 250 g, bezlepková ks 35
Kakaový závin 300 g, bezlepkový ks 35
Bageta 150 g, špeciálne pečivo ks 1700
Pečivo s posypom 60 g (semienka ľanové, slnečnicové,ovsené vločky atď., napr. Fitneska alebo ekvivalent) ks 2400
Pletenec syrový 70 g ks 2400
Taštička s jablkovou náplňou 70 g ks 1400
Večka s orechovo-jablkovou náplňou 70 g ks 1400
Večka junior 70 g ks 1400
Chlieb konzumný, 1 000 g nebalený, voľne ložený ks 6000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
množstvo jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody.
charakteristika čerstvé pekárske výrobky
zmyslové požiadavky vzhľad a tvar zodpovedajúci charakteru výrobku, kôrka celistvá, hladká, striedka dobre prepečená, pórovitá, pružná, vôňa a chuť zodpovedajúca použitým surovinám
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi. zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu v zmysle ustanovení Vyhlášky č. 24/2014 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR z 23. januára 2014 o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od vysúťaženia do 16.03.2023, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Dodávateľ už pri stanovení cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien tak, aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra-Chrenová a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 07:30 do 14:00 h.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kódexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín . Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
V prípade nedodania celej dodávky alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vašinova 124/59, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

4

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

55 200,00

46 000,00

V prípade, ak uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky požadujeme dodržať špecifikáciu rovnakej alebo vyššej kvality.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 09:10

25.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 21
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 10:33 - Vstupná ponuka 55 184,36 € Cena s DPH
23.11.2022 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 54 210,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS