• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 12:50

Detail zákazky Z202214263

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 12:50

Základné údaje

Z202214263

OF-264765

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7152539

Objednávateľ

00632368

Centrum sociálnych služieb - KOLONKA

J. Smreka 486, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

36545074

SERVIS LINE, s.r.o.

Vinohrady 1, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportné vozíky tabletové s nerezovým tabletovým systémom

transportný vozík na prepravu stravy

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Transportné vozíky tabletové s nerezovým tabletovým systémom
Funkcia
Transportný vozík s nerezovým tabletovým systémom na prepravu stravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 ks jednoplášťový tabletový  transportný vozík s kapacitou 20 tabletov ks 1
1 ks jednoplášťový tabletový  transportný vozík s kapacitou 30 tabletov ks 1
tabletová nerezová zostava ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. tabletové transportné vozíky nerezové, jednoplášťové
1.1 kolečká priemer 160 mm - 200mm z toho 2 pevné a 2 otočné s brzdou
1.2 madlá zvislé na oboch vozíkoch
1,.3 lisované lišty rozteč 115 mm
1.4 rohové nárazníky oblé
1.5 západkové uzatváranie dverí bez zámku
1.6 zaistenie otvorených dverí 270 st.
2. Tabletová nerezová zostava do transportných vozíkov
2.1 tácka 50 ks
2.2 tanier plytký na hlavné jedlo 50 ks
2.2.1 izolačná misa na tanier nerezová 50 ks
2.2.2 kryt izolačnej misy 50 ks
2.3  miska 452 ml 50 ks
2.4 miska na polievku jednoplášťová nerezová priemer 125mm, objem 0,4 l 50 ks
2.4.1 veko na jednoplášťovú misku, priemer 137 mm 50 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis (vrátane bezplatnej dopravy) minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať záručný aj pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Uviesť kontakt na autorizovaného servisného technika, ktorý bude zodpovedný za montáž a servis výrobku.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy technické listy od dodávaného predmetu zákazky, ktoré preukazujú splnenie technických podmienok
Všetky uvedené parametre a vlastnosti výrobku sa považujú za minimálne. Nedodržanie ktorejkoľvek vlastnosti alebo technického parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky, tovar neprevziať
Faktúra je splatná 30 dní od jej doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a jej súčasťou musí byť preberací protokol o dodanom tovare alebo dodací list. Ak faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru na náklady dodávateľa v prípade nedodržania uvedených parametrov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy je dodávateľ povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO , ktorým preukáže, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Smreka 486/12, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

28.11.2022 09:09 — 12.12.2022 12:00

1,00 celok

15 705,00

13 087,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 09:11

24.11.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 14:42 - Vstupná ponuka 15 696,00 € Cena s DPH
21.11.2022 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka 15 696,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS