• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 14:45

Detail zákazky Z202214247

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 14:45

Základné údaje

Z202214247

OF-265434

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7152518

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

52696871

MIPA MI, s.r.o.

Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier na fotokopírovanie

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A3 - biely
Funkcia
Kancelársky papier BIELY,  vhodný do atramentových a laserových tlačiarní, vhodný do fotokopírovacích prístrojov, na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie, papier na písanie, recyklovaný.
Hrúbka 105±3 mikro m, Drsnosť: 220±60 ml/min,  Opacita /nepriehľadnosť: 90 ±3%, Belosť CIE 146±3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer A3: šírka x výška mm 297 x 420
plošná hmotnosť g/m2 80
počet kusov v balení ks 500
počet balení v krabici bal 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
papier A3 - predpokladané množstvo 50 balíkov
 2. Kancelársky papier A4 - biely
Funkcia
Kancelársky papier BIELY,  vhodný do atramentových a laserových tlačiarní, vhodný do fotokopírovacích prístrojov, na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie, papier na písanie, recyklovaný.
Hrúbka 105±3 mikro m, Drsnosť: 220±60 ml/min, Opacita /nepriehľadnosť: 90 ±3%, Belosť CIE 146±3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer A4: šírka x výška mm 210 x 297
plošná hmotnosť g/m2 80
počet kusov v balení ks 500
počet balení v krabici bal 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
papier A4 - predpokladané množstvo 2500 balíkov
 3. Kancelársky papier A5 - biely
Funkcia
Kancelársky papier BIELY, vhodný do atramentových a laserových tlačiarní, vhodný do fotokopírovacích prístrojov, na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie, papier na písanie, recyklovaný.
Hrúbka 105±3 mikro m, Drsnosť: 220±60 ml/min, Opacita /nepriehľadnosť: 90 ±3%, Belosť CIE 146±3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer A5: šírka x výška mm 148 x 210
plošná hmotnosť g/m2 80
počet kusov v balení ks 500
počet balení v krabici bal 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
papier A5 - predpokladané množstvo 120 balíkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy - dodávateľ oznámi jednotkovú cenu tovaru.
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa, cca mesačných intervaloch.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
Tovar musí byť po nahlásení objednávky dodaný najneskôr do 3 pracovných dní. Ak dodávateľ z akéhokoľvek dôvodu tento termín nedodrží, zaväzuje sa objednávateľovi okamžite písomne (emailom, faxom, poštou) oznámiť dôvod tejto skutočnosti. Nesplnenie tejto požiadavky a povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ tovaru, úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5-tich pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa/kupujúceho nepostúpi dodávateľ/predávajúci svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. Súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení písomne ( emailom, faxom, poštou) ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. cene stanovenej touto zmluvou.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

19 980,52

13 317,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 08:25

24.11.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 164
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 14:20 - Vstupná ponuka 19 980,52 € Cena s DPH
24.11.2022 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 19 968,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS