• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 09:05

Detail zákazky Z202214245

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2022 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 09:05

Základné údaje

Z202214245

OF-265487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7152505

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

50087487

O2 Business Services, a. s.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencia pre obslužný softvér wi-fi kontrolera vSZ Ruckus - predĺženie

licencia, ruckus, virtual smart zone, support

  • 48190000-6 - Softvérový balík pre oblasť vzdelávania
  • 48810000-9 - Informačné systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia pre obslužný softvér wi-fi kontrolera vSZ Ruckus - predĺženie
Funkcia
Licencia pre obslužný softvérwi-fi kontrolera vSZ Ruckus - pre oblasť školstva
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet licencií: 1
Obdobie licencie: 14.12.2022 - 13.12.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ patrí pod segment školstva - licencia pre akademické prostredie.
Tovar doručiť elektronicky, tovar požadujeme aktivovať na kontroleri, ktorý bude zaslaný dodávateľovi - emailova adresa bude poskytnutá kontaktnou osobou objednávateľa.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy. Objednávateľ, kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania návrhu, odsúhlasí alebo odmietne predloženú ponuku (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie -zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 17. novembra č.15, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.12.2022 08:12 — 13.12.2025 08:12

1,00 ks

723,60

603,00

Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy. Objednávateľ, kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania návrhu, odsúhlasí alebo odmietne predloženú ponuku (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2022 08:14

24.11.2022 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2022 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 453
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2022 09:57 - Vstupná ponuka 723,60 € Cena s DPH
24.11.2022 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS