• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 08:35

Detail zákazky Z202214158

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 08:35

Základné údaje

Z202214158

OF-265424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7140985

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

47035242

REVIZ-DETVA s.r.o.

Ľ. Zeljenku 1668/8, Detva, 96212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pravidelné vykonávanie ročných kontrol plynových a tlakových technických zariadení

plynový kotol, tlakové technické zariadenia

  • 42162000-2 - Parné kotly
  • 44621200-1 - Ohrievače (kotly)
  • 44621210-4 - Kotly na vodu
  • 44621220-7 - Kotly ústredného kúrenia
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71317200-5 - Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Akadémia policajného zboru, BA Sklabinská č. 1
Funkcia
Stará kotolňa parná
Nová teplovodná kotolňa
OST objekt D
OST objekt C
OST objekt B
OST objekt A
OST objekt H
OST objekt kuchyňa
OST blok U
OST objekt telocvičňa
bytový dom č. 1
bytový dom č. 10-12
bytový dom č. 6-8
práčovňa
tlačiareň MVSR
slobodáreň UK
reštaurácia Čajka
slobodáreň Čajka
reštaurácia Kalinka
internát
Kinosála + kuchyňa autodoprava
poslucháreň sklady umyvárka sklad PHM
OST objekt B 4-5
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Strednotlakový parný kotol č.1 Vyvýjač pary skupiny 33
Typ : TDC 5CFH 800Vitoplex 300 TX 3Vitoplex 300 TX 3Vitoplex 300 TX 3Vitoplex 300 TX 3 T 300/60 HSZT 300/60 HSZT 300/120 HSZT 300/60 HSZT 60/40 HSZT 60 HTUVT 480 HUKZT 540/160 HSZVV-1RNT 180/160 HSZT 180/160 HSZT 180/160 HSZT 60/40 HSZT 300/60 HSZT 180/160 HUKZT 100 HTUZT 100 HTUZT 20 HUKZT 780/450 HSZ T 240 HUKZ T 60HUKZ T 100 HUKZ T 30 HUKZ T 20/50 HSZ T 10 HUKZ 100/6 33
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia - objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Miesto vykonania služby: Akadémia Policajného zboru v Bratislave, Sklabinská 1
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

02.01.2023 14:02 — 31.12.2026 23:00

33,00 ročne

8 500,00

8 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2022 14:03

21.11.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 710
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2022 20:13 - Vstupná ponuka 8 500,00 € Cena bez DPH
17.11.2022 21:30 - Najvýhodnejšia ponuka 7 050,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS