00610933
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trnave
Limbová 6, Trnava, 91702, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravovacie karty
stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravovacie poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov |
Požadovaný predmet zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,80 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 20400 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 84 | ||
Možnosť platby kartou v rozmedzí od- do: | EUR | 0,01 | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | meno stravnika |
Stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
Stravovacia karta má možnosť | zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet |
Bezpečnostný čip na karte | áno |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa. |
Distribúcia elektronických stravovacích poukážok- kreditov prebieha on-line. |
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android. |
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 %. |
Jednorazový poplatok za vydanie karty do spoločnosti max. vo výške: 0,00 € bez DPH. |
Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €. |
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výšku provízie v € vrátane DPH je dodávateľ povinný písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný. |
Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a to na 12 mesiacov od 1.1.2023 do 31.12.2023 |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania elektronických stravovacích poukážok | podľa potreby objednávateľa |
Doba trvania zmluvy | 12 mesiacov |
Limbová 6, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 00:00
20 400,00 1
97 920,00
97 920,00
Stravovacia karta musí obsahovať číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2022 13:22
24.11.2022 12:51
24.11.2022 13:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2022 14:34 - Vstupná ponuka | 97 919,99 | € | Cena s DPH |
24.11.2022 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 97 919,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: