• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 12:50

Detail zákazky Z202214110

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 12:50

Základné údaje

Z202214110

OF-259295

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7152441

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky ATC: G01gynekologiká-antiinfektíva a antiseptiká, G02 iné gynekologiká, G03 pohlav.hormóny a lieky ovplyvňujúce genitálny trakt, G04 urologiká

gynekologiká-antiinfektíva a antiseptiká, iné gynekologiká, pohlav.hormóny a lieky ovplyvňujúce genitálny trakt, urologiká

  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 33641100-6 - Gynekologické antiinfekčné a antiseptické prípravky
  • 33641200-7 - Ostatné gynekologiká
  • 33641000-5 - Liečivá pre močovopohlavný systém a pohlavné hormóny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky G01gynekologiká-antiinfektíva a antiseptiká, G02 iné gynekologiká, G03 pohlav.hormóny a lieky ovplyvňujúce genitálny trakt, G04 urologiká
Funkcia
gynekologiká-antiinfektíva a antiseptiká, iné gynekologiká, pohlav.hormóny a lieky ovplyvňujúce genitálny trakt, urologiká
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. klotrimazol, G01AF02, vaginálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 100 mg tbl vag 120
2. nystatín, kombinácie, G01AA51, vaginálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 500 mg cps vam 1200
3. nifuratel, G01AX05, perorálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 200 mg tbl obd 8000
4. metylergometrín, G02AB01, parenterálne , množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 222ug/ml amp 2500
5. dinoproston, G02AD02, vaginálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 3 mg tbl vag 200
6. karboprost, G03DA04, parenterálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 250ug/ml amp 150
7. progesterón, G03DA04, parenterálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 60 mg/2 ml amp 300
8. progesterón, G03DA04, perorálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 100 mg cps 150
9. progesterón, G03DA04, vaginálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 200 mg cps vam 3525
10. trospium, G01BD09, perorálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 15 mg tbl flm 1000
11. tamsulosín, G04CA02, perorálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 0,4 mg tbl mod 5000
12. silodozín, G04CA04, perorálne, množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 8 mg cps dur 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia v nemocničnej lekárni
Termín dodania tovaru je do 24 hodín max. do 3 dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00hod.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi (odoslané faxom,mailom alebo telefonicky) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru,jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena.
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez súhlasu objednávateľovi na iný subjekt, ani ich inak nescudzí.
Súčasťou dodávky je povinne faktúra s dodacími listami v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky a číslo zmluvy.
Prílohou každej faktúry musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu a/alebo protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru podľa predchádzajúcej vety najskôr v deň úplného dodania tovaru podľa konkrétnej čiastkovej objednávky, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar podľa konkrétnej čiastkovej objednávky dodaný.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny môže dodávateľ požadovať od objednávateľa úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č.87/1995 Z.z. v platnom znení.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Výpoveďou s výpovednou lehotou 3 mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke:
- doklad o registrácii lieku v SR
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorá nahrádza požadované povolenie.
- obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, cenník (jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH)
Všetky ceny musia byť uvedené v mene EUR.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, ako cena pevná a konečná vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy.
V prípade zmeny výšky úhrad zo zdravotných poisťovní za dodávané lieky sa dodávateľ zaväzuje, že cenu za dodávané lieky upraví vždy tak, aby nebola vyššia ako úhrada za tieto lieky zo zdravotných poisťovní.
V prípade, že počas doby platnosti tejto zmluvy výrobca, ktorý dodáva lieky dodávateľovi, zníži ceny liekov,ktoré sú predmetom tejto zmluvy, dodávateľ sa zaväzuje taktiež znížiť tieto ceny pre objednávateľa v rovnakom pomere ako boli znížené zo strany výrobcu.
Pokiaľ po uzatvorení zmluvy bude dodávateľ predávať jednotlivé druhy liekov uvedené v tejto zmluve za kúpne ceny nižšie ako sú kúpne ceny dohodnuté medzi zmluvnými stranami,zaplatenie nižšej kúpnej ceny zo strany objednávateľa sa bude považovať za dohodu o zmene kúpnej ceny za jednotlivý druh tovaru a v takomto prípade zmena zmluvy v zmysle dohodnutej kúpnej ceny nemusí byť vyhotovená písomne vo forme dodatku.
Dodávateľ garantuje,že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď´ prechádza nebezpečenstvo škody na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje,že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
Objednávateľ je podľa tejto zmluvy oprávnený vrátiť dodávateľovi tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne:
- pri dobe použiteľnosti:
3- 5 rokov: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti
2 roky: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti
1 rok: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Objednávateľ je oprávnený neodobrať resp. reklamovať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Požaduje sa dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, pokiaľ nebude v individuálnych prípadoch dohodnuté s obstarávateľom inak.
Predpokladané množstvo MJ je len orientačné a nie je pre verejného obstarávateľa záväzné. Dodávky sa budú konkretizovať podľa objednávok, v ktorých budú uvedené množstvá a konkrétny sortiment tovaru.
V prípade,ak sa v opisnom formulári uvádzajú konkrétne názvy tovarov, resp.konkrétne označenia a pod., objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentov.
Uchádzač sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude môcť dodať prípravok, ktorý ponúkol na elektronickom trhovisku, dodá náhradný prípravok (ekvivalent - pokiaľ v danom čase existuje) za cenu prípravku ponúkaného na elektronickom trhovisku.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa má Dodávateľ zakázané previesť svoje pohľadávky vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo z nej vyplývajúce na inú osobu. Ak Dodávateľ túto dohodu s Objednávateľom nerešpektuje a postúpi pohľadávku napriek dohodnutému zákazu, ani dobrá viera postupníka, ktorý o tomto zákaze nevedel, nemôže zabrániť absolútnej neplatnosti zmluvy o postúpení pohľadávky podľa § 39 Občianskeho zákonníka.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva nadobúda účinnosť až dňom doručenia rozpočtu/cenníka od dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

12 743,60

12 743,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2022 09:47

24.11.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2022 08:43 - Vstupná ponuka 12 743,60 € Cena bez DPH
24.11.2022 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 12 743,59 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS