• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 16:20

Detail zákazky Z202214060

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 16:20

Základné údaje

Z202214060

OF-264535

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135492

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
č. 1 Guma na gumovanie ks 50
č. 2 Ceruzka ks 200
č. 3 Pravítko priesvitné - číre 30 cm ks 20
č. 4 Nožnice kancelárske - 18cm ks 10
č. 5 Zošívačka plastová s horným plnením ks 20
č. 6 Drôtiky do zošívačky 24/6, 1000ks/bal bal 200
č. 7 Jednorazové guličkové pero - modré ks 1500
č. 8 Pero plastové - náplň červená ks 50
č. 9 Pero plastové - náplň zelená ks 50
č. 10 Pero plastové - náplň čierna ks 50
č. 11 Gélový roller 0,5 mm - modrá náplň ks 50
č. 12 Pero na strunke Konzul štvorpolohové - plastové gulôčkové pero na stojane - náplň modrá, s možnosťou prilepenia na stôl ks 10
č. 13 Fixka na textil hrubá - biela ks 2
č. 14 Sada popisovačov na biele tabule - 4farby, 4ks/balík bal 100
č. 15 Sada popisovačov - fixiek na papier - 15ks/bal bal 20
č. 16 Popisovač 2811- modrý, 0,3mm ks 20
č. 17 Popisovač 2811- červený, 0,3mm ks 20
č. 18 Popisovač 2811- čierny, 0,3mm ks 30
č. 19 Permanentný popisovač 2846 - čierny ks 10
č. 20 Zvýrazňovač hrubý 5mm - žltý ks 60
č. 21 Zvýrazňovač hrubý 5mm - oranžový ks 50
č. 22 Zvýrazňovač hrubý 5mm - zelený ks 50
č. 23 Zvýrazňovač hrubý 5mm - ružový ks 20
č. 24 Zvýrazňovač hrubý 5mm - modrý ks 10
č. 25 Zvýrazňovač hrubý 5mm - sivý ks 10
č. 26 Strúhadlo na ceruzky so zásobníkom ks 20
č. 27 Páska do písacieho stroja čierna 13mmx10m ks 10
č. 28 Lepidlo tuhé v tube 40 g tyčinka ks 100
č. 29 Lepiaca páska priesvitná kancelárska 24mm/30m, transparentná ks 50
č. 30 Páska lepiaca, baliaca 50mm/66m, číra ks 100
č. 31 Páska lepiaca 50mm/50m krepová žltá ks 50
č. 32 Blok samolepiaci 76x76mm Neon 5 farieb ks 120
č. 33 Blok samolepiaci 20x50mm Neon 4 farby ks 100
č. 34 Samolepiace etikety 70x37mm (100ks/bal) bal 2
č. 35 Menovka na krk s čiernou šnúrkou 90x60mm (obr. položka č. 35) ks 20
č. 36 Spona listová 26mm, 100ks/balík ks 50
č. 37 Záznamová kniha A4 linajková 150listov ks 20
č. 38 Záznamová kniha A5 linajková 150listov ks 20
č. 39 Euroobal A4, lesklý, 80 mikr., - 100ks/balík balík 20
č. 40 Korekčný roller jednorazový 4,2mm x 10m ks 40
č. 41 Rýchloviazač - A4, plastový, modrý 10ks/bal bal 20
č. 42 Rýchloviazač - A4, plastový, červený 10ks/bal bal 20
č. 43 Rýchloviazač - A4, závesný, papierový, modrý 50ks/bal bal 20
č. 44 Motúz umelý - biely, 5kg ks 20
č. 45 Umelý motúz 250g, návin 200m ks 10
č. 46 Dátumovka 4810 ks 25
č. 47 Nalepovacie indexy 19x43mm, 4x50l ks 5
č. 48 Kopírovací papier 80g A3 balík 5
č. 49 Fólia laminovacia A4, číra, 216x303mm. 125mic, 100ks/balík balík 15
č. 50 Fólia laminovacia A7 80x111, 2x250mic, 100ks/balík balík 2
č. 51 Slovník A6 ks 20
č. 52 Rozšívačka na drôtiky zo zošívačiek ks 10
č. 53 Dierovačka s celokovovým telom a erg. tvarom s príložníkom ks 10
č. 54 Plastelína 200g, 10farieb ks 5
č. 55 Archívne boxy na spisy 330x260x75mm ks 15
č. 56 Kancelársky papier A4, 80g, 500listov/balík balík 200
č. 57 Samolepiace etikety A4 70x35mm 100listov/balík balík 2
č. 58 Clip rám A4 ks 10
č. 59 Clip rám A2 ks 10
č. 60 Flipchart papier 98x65cm, 20 listov/balík balík 7
č. 61 Sada farbičiek 15ks/balík balík 10
č. 62 Sada fixiek na flipchart 4ks/balík balík 10
č. 63 Flipchart tabuľa 100x70 ks 3
č. 64 Podložka pod papier A4 s klipom ks 40
č. 65 Mechanická ceruzka (pentelka) ks 10
č. 66 Diár A5 z koženky alebo materiálu pripomínajúci kožu, čierny, denný ks 22
č. 67 Diár A5 denný ks 7
č. 68 Diár A4, denný ks 1
č. 69 Kalkulačka CASIO MS-20UC alebo ekvivalent ks 10
č. 70 Štítkovač DYMO letratag alebo ekvivalent ks 2
č. 71 Páska do štítkovača DYMO 12 mm x 4 mm ks 20
č. 72 Páska DYMO 45013 D1Black On White Tape (12 mm) ks 5
č. 73 Ozdobný papier A4 100g/m2 50ks/balík balík 2
č. 74 Matný fotopapier biely A4 200g/m2, 150ks/balík balík 1
č. 75 Ostatné kancelárske potreby celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
č. 7 Jednorazové guličkové pero - modré Jednorazové gulôčkové pero s priehľadným telom a viditeľnou farbou atramentu. Gulička 0,7mm.
č. 27 Páska do písacieho stroja čierna 13mmx10m Pre Adler Gabriele 9009, nie textilná
č. 35 Menovka na krk s čiernou šnúrkou 90x60mm (obr. položka č. 35) Obal na krk z mäkkého/ohybného plastu
č. 63 Flipchart tabuľa 100x70 Prípadne rozmer 100x65, tabuľa na kolieskach
č. 70 Štítkovač DYMO letratag alebo ekvivalent Tlač štítkov až do 12 mm, veľký display, napájanie pomocou batérií alebo kábla
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania Rámcovej dohody je od dátumu ukončenia súťaže do 31.12.2022 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ už pri stanovovaní cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien, tak aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. Odoberané množstvo bude závisieť od pridelených finančných prostriedkov.
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotkové ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu , zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky Objednávateľa.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Požaduje sa dodanie tovaru do 5 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak ako je uvedené v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V položke č. 75. Objednávateľ uviedol "Ostatné kancelárske potreby". Jedná sa o položky ktorých, potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa , ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedené „Ostatné kancelárske potreby“ objednávateľ určil celkovú cenu 800 € s DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

2

1,00 na základe čiastkových objednávok

10 445,92

8 704,93

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2022 14:55

21.11.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 50
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2022 16:36 - Vstupná ponuka 10 444,80 € Cena s DPH
21.11.2022 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 10 444,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS