• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2022 14:50

Detail zákazky Z202214058

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2022 14:50

Základné údaje

Z202214058

OF-265331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7146730

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

34117598

UNIONTEX TRADE, spol. s r.o.

Kubranská 8, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uteráky pre škôlky

uterák

  • 39514100-9 - Uteráky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uteráky pre škôlky
Funkcia
hygiena, utieranie rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnené uteráky pre škôlky ks 655
Rozmer cm 30x50
Gramáž g/m2 400
pranie °C 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100% Bavlna
Typ detský
Požadované vlastnosti uterákov zdravotne nezávadný, vhodný pre alergikov a na umiestnenie do škôlky
Farba dodávateľ predloží katalóg a v prípade potreby má objednávateľ právo na výber farby. Počet kusov v požadovanej farbe je uvedený nižšie.
Azúrová 25 kusov
Pistáciová 75 kusov
Olivová 25 kusov
Tmavo modrá 25 kusov
Žltá 75 kusov
Krémová 325 kusov
Zelená 45 kusov
Oranžová 20 kusov
Ružová 20 kusov
Modrá 20 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Tovar bude dodaný na 4 lokalít v rámci MČ Bratislava-Petržalka podľa požiadavky Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku (ak je to relevantné).
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru Dodávateľom, má Objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a)výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenia od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c)náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS
Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

28.11.2022 15:00 — 20.12.2022 14:37

1,00 celok

800,00

627,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2022 14:41

23.11.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 14:47 - Vstupná ponuka 798,00 € Cena s DPH
15.11.2022 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 798,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS