42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
54004829
Vanessa Lašutová
Zupkova 6, Košice, 04022, SVK
Archívne regály
regály
Tovar, Služba
|
1. Archívne regály
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| uskladnenie archívnych škatúľ a šanónov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| regály v pozinkovanej povrchovej úprave | ks | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| nálepka nosnosti na každom poli | |
| výška regálu | 1950-2000 mm |
| hĺbka regálu | 400 mm |
| šírka regálu | 900-1000 mm |
| počet políc v regáli | 5 ks |
| nosnosť police regálu | min. 120 kg |
| Názov |
| Predmet zákazky, tovar musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou ( záručný list, návod na obsluhu v SK alebo CZ jazyku). |
| Tovar bude doručený vrátane dopravy, vynesenia a montáže policového regálového systému na miesto plnenia. |
| Miesto dodania: Poprad 1x |
| Objednávateľ požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy, vynesenia a montáže. |
| Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky (dodaciu adresu a kontaktné osoby). |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod. a oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 3 dni vopred. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo bude vykazovať chyby. |
| Nesplnenie funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
| Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní. Vo faktúre bude uvedené číslo zmluvy. |
| Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť potvrdený dodací list ( dátum, meno, priezvisko a podpis preberajúceho). |
Slovenská republika
05.12.2022 09:00 — 20.02.2023 09:00
50,00 ks
5 893,20
4 911,00
Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2022 08:11
28.11.2022 09:00
28.11.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.11.2022 08:30 - Vstupná ponuka | 5 892,00 | € | Cena s DPH |
| 22.11.2022 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 744,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: