• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 10:10

Detail zákazky Z202214057

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2022 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2022 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2022 10:10

Základné údaje

Z202214057

OF-264960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7163271

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

54004829

Vanessa Lašutová

Zupkova 6, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Archívne regály

regály

  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Archívne regály
Funkcia
uskladnenie archívnych škatúľ a šanónov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
regály v pozinkovanej povrchovej úprave ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nálepka nosnosti na každom poli
výška regálu 1950-2000 mm
hĺbka regálu 400 mm
šírka regálu 900-1000 mm
počet políc v regáli 5 ks
nosnosť police regálu min. 120 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky, tovar musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (  záručný list, návod na obsluhu v SK alebo CZ jazyku).
Tovar bude doručený vrátane dopravy, vynesenia a montáže policového regálového systému na miesto plnenia.
Miesto dodania: Poprad 1x
Objednávateľ požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy, vynesenia a montáže.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky (dodaciu adresu a kontaktné osoby).
Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod. a oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 3 dni vopred.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo bude vykazovať chyby.
Nesplnenie funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní. Vo faktúre bude uvedené číslo zmluvy.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť potvrdený dodací list ( dátum, meno, priezvisko a podpis preberajúceho).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

05.12.2022 09:00 — 20.02.2023 09:00

50,00 ks

5 893,20

4 911,00

Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2022 08:11

28.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 37
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2022 08:30 - Vstupná ponuka 5 892,00 € Cena s DPH
22.11.2022 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 3 744,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS