• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 08:50

Detail zákazky Z202214026

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 08:50

Základné údaje

Z202214026

OF-265071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7140881

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálny spotrebný materiál pre multifunkčné zariadenia od výrobcu zariadení značky Epson

atramentové náplne, tonery, páska farbiaca čierna

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálny spotrebný materiál pre multifunkčné zariadenia od výrobcu zariadení značiek Epson
Funkcia
Originálne náplne a odpadová nádobka do multifunkčných zariadení od výrobcov značky: Epson
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
originálna náplň Epson WF Enterprise WF-C20750 , čierna, C13T02S100, vyťaženosť podľa ISO/IEC: 50.000 strán ks 5
originálna náplň Epson WF Enterprise WF-C20750, azúrová, C13T02S200, vyťaženosť podľa ISO/IEC: 50.000 strán ks 5
originálna náplň Epson WF Enterprise WF-C20750, purpurová, C13T02S300, vyťaženosť podľa ISO/IEC: 50.000 strán ks 5
originálna náplň Epson WF Enterprise WF-C20750, žltá, C13T02S400, vyťaženosť podľa ISO/IEC: 50.000 strán ks 5
nádobka odpadová do Epson WF Enterprise  WF-C20750, T6713, C13T671300 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorazovo.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa dodanie originálnych náplní
Požadovaný spotrebný materiál musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec.
Nie sú prípustné repasované a renovované tonery ani kompatibilné tonery a alternatívne tonery. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvy.
Požadovaný spotrebný materiál nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Všetky požadované doklady dodávateľ predloží objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od účinnosti/zverejnenia zmluvy v slovenskom jazyku.
Dodávateľ alebo kuriérna služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu, kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží všetky požadované doklady.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vopred pre ich dodaním.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od doručenia faktúry.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Originálny toner a náplne musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu - hologramy a pod.. Tonery a náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych tonerov a náplní, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

28.11.2022 08:00 — 13.12.2022 12:00

1,00 súbor položiek

6 040,00

6 040,00

Požadujeme dodanie tovaru v určenom termíne a podľa danej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2022 12:11

22.11.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 20:40 - Vstupná ponuka 6 000,00 € Cena bez DPH
15.11.2022 20:40 - Najvýhodnejšia ponuka 6 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS