• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 15:50

Detail zákazky Z202214006

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 15:50

Základné údaje

Z202214006

OF-265326

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135460

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

36773760

ActiveNet, s.r.o.

Škultétyho 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvýšenie odolnosti Slovenska voči hybridným hrozbám pomocou posilneniu kapacít verejnej správy

hybridné hrozby, školenie, vzdelávací systém, aplikácia

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Požiadavka na obstaranie
Funkcia
IS na podporu vzdelávania  interných zamestnancov  pre potreby národného projektu „Zvýšenie odolnosti Slovenska voči hybridným hrozbám pomocou posilnenia kapacít verejnej správy“
Samotný vzdelávací systém, aplikácia bude prevádzkovaná v prostredí objednávateľa, vo Vládnom cloude Tajov. •    Rozhrania aplikácie: Používateľské rozhranie – určené používateľom s rôznymi rolami (lektor, manažér, vzdelávaný zamestnanec) Testy – umožňujú definovať správne a nesprávne odpovede, Vytlačenie testu s odpoveďami a vyhodnotením, Vytlačenie potvrdenia o absolvovaní testu, prípadne koľko bodov získal užívateľ z daného školenia/testu, Formát školení môže byť text, obrázky alebo videá. Prípadne rôzna kombinácia uvedených
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz osoba 15
•    Používatelia + používateľský profil -    Kontá používateľov bude vytvárať, importovať administrátor vzdelávacieho  systému -    Používateľ  o zriadení konta bude informovaný emailom -    Používateľov  bude možné zaradiť do  požadovaných skupín -    Používateľ musí dostať email o sprístupnení nového školenia/testu určeného pre neho osoba 15
•    Minimálne požiadavky na rolu používateľ -    rola užívateľ musí umožňovať overené prihlásenie do systému (meno a heslo) -    rola užívateľ musí umožniť vykonávanie testov/školení -    musí zabezpečiť prístup k vzdelávacím dokumentom -    užívateľský profil musí obsahovať minimálne údaje Meno, Priezvisko, kontaktné údaje , osoba 15
•    Minimálne požiadavky na rolu administrátor -    rola administrátora musí umožňovať vytváranie používateľských kont a  priraďovanie úrovne prístupov, skupín -    rola administrátora musí umožňovať zmenu profilu  všetkých používateľov -    rola administrátora musí umožňovať schvaľovanie žiadostí o prístup do vzdelávacieho systému nových používateľov -    rola administrátora musí umožňovať zmenu hesla používateľov -    rola administrátora musí umožňovať zablokovanie/zrušenie používateľských účtov osoba 15
•    Minimálne požiadavky na rolu lektor -    rola lektor musí umožňovať vytváranie skupín a  priraďovanie kont používateľov  do týchto skupín -    vkladanie študijných dokumentov a materiálov -    vytváranie testov, priraďovanie kont používateľov na testy -    vyhodnocovanie testov osoba 15
•    Minimálne požiadavky na rolu referent -    rola referent musí umožňovať vytváranie skupín a  priraďovanie používateľov  do týchto skupín -    spracovanie evidencie a dokumentácie projektu -    tlač o absolvovaní kurzu/ školenia osoba 15
Vzdelávací systém musí byť funkčný a prevádzkovateľný v prostredí MV SR. Súčasťou dodávky je dodanie: •    funkčnej špecifikácie a grafický návrh používateľských rozhraní •    používateľskej  a administrátorskej príručky. •    Školení pre administrátorov, referentov  a lektorov. Školenie bude dodané v priestoroch objednávateľa v rozsahu 16 h pre max . 15 účastníkov •    Podpory na opravy a servisné činnosti na dobu 12 mesiacov od nasadenia do prevádzky •    Testovanie aplikácie na zvládnutie požadovaných pripojení osoba 15
Bezpečnosť systému •    Inštalácia bezpečnostných certifikátov SSL •    Prístup len na pozvanie •    Zabezpečené pripojenie na server •    reCaptcha zabezpečenie alebo podobné Termíny dodania •    Do 3 mesiacov od podpisu zmluvy osoba 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
•    Do 3 mesiacov od podpisu zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Dodávateľ do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy zašle na kontaktný email platnú akreditáciu na výkon predmetných kurzov.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi rozpis termínov uvedených kurzov, ktorý bude obsahovať: celkovú cenu kurzu v eur s DPH pre 1 účastníka.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou služby.
Doručenie účastníckeho manuálu účastníkom školenia v slovenskom jazyku v elektronickej forme najneskôr 7 kalendárnych dní pred uskutočnením termínov školení na adresu objednávateľa.
Dodanie študijnej literatúry, vybraných druhov publikácií predmetných kurzov najneskôr 7 kalendárnych dní pred uskutočnením termínov školení na adresu objednávateľa.
Doručenie pred kurzových inštrukcií účastníkom v elektronickej forme najneskôr 7 kalendárnych dní pred uskutočnením termínov školení.
Doručenie medzinárodne platných certifikátov pre každého účastníka školenia vystavených certifikačnou autoritou v listinnej forme najneskôr do 7 kalendárnych dní od skončenia školenia na adresu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislavský, Slovenská republika

25.11.2022 10:56 — 29.12.2023 23:59

1,00 obdobie

58 000,00

58 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2022 12:27

21.11.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 507
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2022 01:30 - Vstupná ponuka 58 000,00 € Cena bez DPH
18.11.2022 01:30 - Najvýhodnejšia ponuka 58 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS