• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 11:05

Detail zákazky Z202214000

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 11:05

Základné údaje

Z202214000

OF-265307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157511

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a dezinfekčné prostriedky neosobnej hygieny (interný kód zákazky: 02-01)

Čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, prostriedky na odstraňovanie vodného kameňa, mop, lavór, metla

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831220-4 - Odmasťovacie prostriedky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, dezinfekčné, umývacie a hygienické potreby alebo ekvivalent
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné prostriedky na upratovanie priestorov v kuchyni, vhodné na všetky plochy a povrchy bez rizika poškodenia a potreby následného oplachu
Prostriedky určené na ručnú aplikáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hubka na riad tvarovaná 90x70x45mm kus 500
Utierka švédska 30x35cm kus 250
Čistiaci prášok na riad 500 g (Citra, Axa alebo ekvivalent) kus 250
Handra bavlnená biela rozmer 70 x 60 cm kus 1200
WC spray (osviežovač vzduchu) s vôňou 330 ml kus 200
WC blok závesný 40 g kus 200
Tekutý čistiaci piesok na riad s vôňou 500ml kus 300
WC kefa s nádobou kus 100
Mydlo mazľavé 9 kg kus 80
Tekutý, čistiaci a dezinfekčný prostriedok na podlahy, chodby, kúpeľne, hygienické zariadenia bez chlóru, likvidujúci baktérie, spóry a vírusy 950 ml KREZOSAN FRESH alebo ekvivalent kus 550
Ryžák na násadu kus 100
Násada na ryžák, dĺžka 120cm so závitom kus 50
Zmeták + lopatka PVC s gumou kus 80
Čistiaci prostriedok na okná bez alkoholu (Okena alebo ekvivalent) 500ml/ks kus 100
Zmeták s rúčkou (Tipy-top alebo ekvivalent ) kus 100
Špongiová utierka 16cmx18cm kus 600
drôtenka na riad kovová, veľká, priemer 14 cm ks 200
Hubka na riad profilovaná JUMBO alebo ekvivalent 140x85x45 mm ks 400
lavór PVC 10L, bez úchytiek ks 25
Metla priemyselná 25cm, s násadou ks 20
Metla ciroková ks 10
Mop súprava - vzor v prílohe ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Žilina
Obstarávateľ požaduje dodať ku každému produktu kartu bezpečnostných údajov riadne opečiatkovanú a podpísanú.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 14,00 hod.
V prípade ak objednávateľ zistí pri preberaní predmetu zákazky, že predmet zákazky nespĺňa predpísané parametre (vlastnosti, zloženie) vyhradzuje si tento tovar neodobrať.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny/ s dph a bez dph/ každej položky predmetu obstarávania zaokrúhlené na max. 2 desatinné miesta
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením a porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa v Žiline.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: - ponúkaný tovar nebude porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH/dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00.
pokračovanie: V súlade s vyššími uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Doba trvania Rámcovej dohody je na dobu 1 rok. Zmluva je platná od 01.12.2022 do 30.11.2023.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 sada

7 109,61

5 924,68

Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote do 48 hodín (alebo po vzájomnej dohode) od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:0 hod do 14:00 hod.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2022 10:07

25.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 506
 165
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2022 17:33 - Vstupná ponuka 7 109,61 € Cena s DPH
24.11.2022 19:04 - Najvýhodnejšia ponuka 7 109,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS