• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 12:40

Detail zákazky Z202213999

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 12:40

Základné údaje

Z202213999

OF-265173

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7152427

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby.

kancelársky papier, zošity, euroobaly, fixky, obálky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A3 (bal. 500 ks) gramáž min. 80/m2 (297x420 mm) bal. 185
Kancelársky papier A4-xerox (bal.500 ks), gramáž min.80/m2, 210x297 bal. 9500
Zošit s tvrdými doskami A4 šitý100 listový linajkový šitý ks 470
Zošit s tvrdými doskami A4 šitý100 listový linajkový šitý, abecedný ks 100
Zošit s tvrdými doskami A5 100 listový linajkový šitý ks 360
Papier uhlový A4 (bal. 100 ks) bal. 70
Blok šitý A4 linajkový 50 list, špirála zhora ks 230
Blok šitý A5 linajkový 50 list, špirála zhora ks 200
Blok šitý A6 linajkový 50 list ks 20
Zošit 464 A4 60 listový linajkový ks 270
Zošit 564 A5 60 listový linajkový ks 170
Zošit A4, linajkový 444 ks 200
Zošit A5, linajkový 544 ks 200
Ceruzka červená ks 170
Ceruzka obyčajná č. 2 ks 430
Zvýrazňovač hrubý cca. 0,5 cm, rôzne farby ks 750
Fix na sklo 2636 F /OHP MARKER/ ks 1000
Fix na sklo 2637 M /OHP MARKER/ ks 1000
Fix hrubá na sklo (Centropen 2846) rôzne farby ks 1000
Fix na textil cromatex čierne 2739, resp.ekvivalentné ks 670
Fixy centropen 2846 - modré ks 450
Fixy centropen 2846 - čierne ks 500
Fixy centropen 2846 - červené ks 300
Fixy centropen 2846 - zelené ks 400
Farba razítková modrá bez oleja 50 g ks 100
Dátumovka samonamáčacia (deň, mesiac, rok) ks 100
Dierovač na min. 20 listov ks 65
Strojček spínací štandard na 25 listov ks 100
Zásuvka spisová priesvitná, rovná - odkladač ks 70
Spona listová 33 mm /100ks v bal./ bal. 1000
Spony na spisy 28 mm bal 210
Spony na spisy typ 472 bal. 110
Spona do strojčeka 26/6 (bal. 1000 ks) bal. 1100
Spony do zošívačky 24/6 bal. 1000 ks bal. 1100
Zošívačka na spony 24/6 ks 80
Opravný lak 20 ml ks 50
Korekta AQUA s hubkou ks 50
Korektor strojčekový roller 5mm*8m ks 420
Lepidlo tuhé /35 g tyčinka/ ks 300
Lepidlo tekuté na papier biele 125 ml ks 60
Lepidlo v tvare pera 50 ml (lepí papier alobeno kartén, malé aj veľké plochy, (SPOKO) alebo ekv. ks 350
Lepiaca páska hnedá PVC 48 mm/66 m ks 420
Lepiaca páska papier ks 20
Lepiaca páska priesvitná PVC 48 mm/66 m ks 950
Lepiaca páska priesvitná PVC 19 mm/66 m ks 50
Lepiaca páska priesvitná PVC 24 mm/20 m ks 350
Euroobal A4 (50mikrómov) (bal. 100 ks) matný bal. 650
Dvojhárok štvorčekový (bal. 10 ks) bal. 30
Dvojhárok linajkový skladaný A3 (bal. 250 ks) bal. 120
Obal PVC A4 hrubý otvor L (bal. 100 ks) 130 mikr. bal. 10
Obal PVC z boku otvárateľný L,150 mikr. ks 2400
Obálka B4 samolepiaca (kartón 250 ks) kartón 45
Obálka C5 samolepiaca (kartón 1000 ks) kartón 35
Obálka C6 samolepiaca (kartón 1000 ks) kartón 35
Obálka B4 samolepiaca s okienkom v pravom hornom rohu (kartón 250 ks) kartón 5
Obálka DL samolepiaca 110x220xmm s okienkom (kartón 1000 ks kartón 7
Obálka C5 okienková samolepiaca (kartón 1000 ks) kartón 7
Obálka bublinková C5 ks 1100
Obálka bublinková biela, 32x45,5 cm, samolepiaca ks 1100
Obálka bublinková D14 W4/D, 200x275 mm, samolepiaca ks 1100
Obálky A5 tvrdé ks 500
Rýchloviazač závesný, papierový, celý (bal. 50 ks) bal 958
Rýchloviazač obyčajný, papierový, celý (bal. 100 ks) bal. 600
Spisová doska so šnúrkou A4, lepenková ks 2000
Spisová doska so šnúrkou A4, mramor ks 2000
Menovky na stôl plastové ks 200
Zakladač pákový, 8 cm chrbát, tvrdený kartón, mramorový ks 1200
Zakladač závesný, 8 cm chrbát, tvrdený kartón, mramorový ks 200
Zakladač s mechanizmom A4/8cm ks 500
Doska PVC A4 s vnút.spod.vreckom na obidvoch stranách ks 700
Poduška razítková 9x13,5 cm, resp. ekvivalentná ks 80
Farba pečiatková Gramadat 20 g alebo ekvivalent - modrá ks 20
Farba pečiatková Gramadat 20 g alebo ekvivalent - červená ks 10
Farba pečiatková Gramadat 20 g alebo ekvivalent - čierna ks 10
Farba pečiatková na podušku - čierna ks 35
Farba pečiatková bez oleja určená na prenos textu a znakov gumovými pečiatkami - čierna, 50 g ks 10
Farba pečiatková bez oleja určená na prenos textu a znakov gumovými pečiatkami - červená, 50 g ks 10
Razítková farba do pečiatok Trodat 30 ml - čierna ks 30
Razítková farba do pečiatok Trodat 30 ml - modrá ks 30
Razítková farba do pečiatok Trodat 30 ml - červená ks 15
Termocitlivé kotúčiky 57x35x12 ks 700
Potvrdenka s juxtou ks 80
Mapa 3 klopy prešpánová ks 900
Etikety samolepiace biele (26x18 mm) ks 700
Etikety samolepiace biele (25x10 mm) kartón 50
Print etikety na hárku biele, 52,25x21,3 mm, (100 ks v bal.) bal 205
Samolepiace štítky na hárku ks 605
Print etikety na A4 24,5x10mm kartón 1
Print etikety na A4 52,5,x21,20mm kartón 1
Print etikety na A4 31,7x21,20mm kartón 31
Tašky bublinkové 200x275 ks 100
Tašky bublinkové 175x265 ks 100
Menovky - identifikačná karta ks 400
Kalendár pracovný 30x12 ks 480
Denný diár 142x204 ks 100
Nožnice kancelárske 20 cm ks 240
Špagát lykový 50 g ks 250
Špagát jutový 50g ks 420
Guma kancelárska ks 150
Šatňové bloky 3 polia ks 100
Gumička priemer 10 cm ks 180
Rozsponkovávač ks 30
Náplň do pera modrá ks 800
Pero jednorázové modré, červené ks 2400
Spisový obal A4 so zapínaním a puzdierkom ks 100
Archívny box A3, A4 ks 320
Bločky, špalíky samolepiace 75x75, žlté, 100 ks ks 400
Mikroténové tašky s uškom, zelené, nosnosť 3 kg, bal. 50 ks bal. 500
Mikroténové tašky s uškom, zelené, nosnosť 5 kg, bal. 50 ks bal. 700
Mikroténové tašky s uškom, zelené, 260x65x470x0, 10mm, bal. 50 ks bal. 100
Pravítko 30 cm ks 80
Strúhatko ks 70
Pastelky bal. 15
Krieda biela bal. 150
Nástenka korková 90x120 cm, 60x90 cm ks 25
Fix biela ks 50
Obálka B4, X dno, taška hnedá kartón 3
Mapa odkladacia 250 ks 100
Mapa odkladacia 253 ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru - sklad MTZ. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru.
Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zriadeniam na základe podpísaného Dodatku, ktorý bude upravovať spôsob fakturácie a spôsob platby.
Ako poskytovateľ  zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340  b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia.
Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny, predpokladaného množstva, miesto dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa zodpovednej za predmetnú zákazku,  ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje, a to meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail.
Tovar musí byť dodaný neporušený, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote do 3 pracovných dní od doručenia objednávky
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa  aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok 12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách sú len predpokladané a môžu sa zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Prílohou faktúry bude dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

129 192,90

129 192,90

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť nami zadanú špecifikáciu a osobitné podmienky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2022 10:08

24.11.2022 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2022 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 171
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2022 16:38 - Vstupná ponuka 129 192,00 € Cena bez DPH
24.11.2022 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka 129 191,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS