30844185
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravovacie karty pre zamestnancov
Stravovacie karty, doručenie stravovacích kariet, elektronické stravovacie poukážky
Tovar, Služba
1. Stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty vrátanie doručenia stravovacích kariet na adresu objednávateľa |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stravovacie karty počet | ks | 7 | 19 | |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | EUR | 5,50 | ||
Predpokladané množstvo elektronickej stravovacej poukážky | ks | 1 729 | 4 693 | |
Možnosť platby stravovacou kartou v rozmedzí od- do | EUR | 0,01 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta musí byť označená názvom a logom dodávateľa | požaduje sa |
Stravovacia karta musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu | požaduje sa |
Stravovacia karta musí obsahovať číslo karty, dobu platnosti, označenie držiteľa karty (min. 1 údaj) | požaduje sa |
Stravovacia karta musí byť chránená PIN kódom | požaduje sa |
Stravovacia karta musí mať možnosť zablokovania v prípade straty, bezplatný online účet | požaduje sa |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov o do dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. |
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Verejného obstarávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Verejný obstarávateľ neodobral predpokladané množstvo, t.j. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú výšku stanoveného finančného limitu. |
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Verejného obstarávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach Verejný obstarávateľ |
Uchádzač nenavrhuje nominálnu hodnotu stravnej jednotky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas doby platnosti Rámcovej dohody podľa svojich rozpočtových a finančných možností. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Verejného obstarávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Verejného obstarávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať číslo karty držiteľa Verejného obstarávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca Verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní odo dňa doručenia vlastného návrhu plnenia kritéria. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Verejného obstarávateľa). |
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravovacích poukážok môže Verejný obstarávateľ zaslať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátanie ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, vyhotovenie elektronických stravovacích kariet, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania elektronických stravných poukážok | Raz mesačne, v prípade nástupu nového zamestnanca podľa potreby Verejného obstarávateľa |
Vyhotovenie elektronickej stravovacej karty | Podľa Verejného obstarávateľa |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
4 693,00 ks
25 811,50
25 811,50
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť vlastný návrh na plnenie kritérií uvedený v osobitných požiadavkách na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2022 17:33
29.11.2022 10:00
29.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2022 08:14 - Vstupná ponuka | 25 811,49 | € | Cena s DPH |
16.11.2022 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 811,47 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: