• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 09:55

Detail zákazky Z202213939

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 09:55

Základné údaje

Z202213939

OF-265262

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135376

Objednávateľ

31797903

Úrad pre verejné obstarávanie

Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK

Dodávateľ

54629331

Alanata a. s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Red Hat Enterprise Linux Server - Standard Support - RH00004"

softvérové licencie

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. "Red Hat Enterprise Linux Server - Standard Support - RH00004".
Funkcia
Predmetom zákazky je údržba a podpora 15 ks  licencií   "Red Hat Enterprise Linux Server, Standard Support na 12 mesiacov".
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Red Hat Enterprise Linux Server, Standard Support na 12 mesiacov - RH00004 ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C‑14/17 z 12. júla 2018).
Obdobie údržby a podpory  6 ks licencií: od. 01.12.2022 do 30.11.2023
Obdobie údržby a podpory 4 ks licencií: od 01.01.2023 do 31.12.2023
Obdobie údržby a podpory 5 ks licencií: od 01.09.2023 do 31.08.2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu za ním ponúkanú službu do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre položku č. 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: Cena v EUR bez DPH za MJ (1ks), Cena v EUR bez DPH za počet MJ,  Výška DPH  v EUR (za počet MJ),  Cena v EUR s DPH za počet MJ, Cena celkom  v EUR bez DPH, Cena celkom v EUR s DPH.
Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky (zmluvy). Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Celková cena (cena celkom), ceny spolu, ako aj jednotkové ceny v Cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPEP.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi plnenie "Red Hat Enterprise Linux Server, Standard Support – RH00004” do 5 kalendárnych dní pred samotnou platnosťou licencií v termínoch určených nasledovnými míľnikmi: 1. míľnik: dodávka 6 ks (platnosť od 1.12.2022 do 30.11.2023); 2. míľnik: dodávka 4 ks (platnosť od 1.1.2023 do 31.12.2023); 3. míľnik: dodávka 5 ks (platnosť od 1.9.2023 do 31.8.2024).
Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v Opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.
Miesto plnenia je sídlo Objednávateľa. Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy meno, priezvisko a e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa.
Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory, ktorá je predmetom zmluvy, bude preberací protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená po častiach podľa míľnikov, pričom každá časť kúpnej ceny zodpovedá počtu licencií dodaných Objednávateľovi v danom míľniku a je určená súčinom tohto počtu licencií a jednotkovej ceny za dodanie jednej licencie a to na základe dodávateľom vyhotovenej a objednávateľovi doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená oprávneným zástupcom objednávateľa.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2022 00:00 — 31.08.2024 00:00

15,00 ks

10 734,00

8 945,00

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky; požadovaná špecifikácia je uvedená v osobitných požiadavkách na plnenie. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2022 15:06

21.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 27
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 08:36 - Vstupná ponuka 10 734,00 € Cena s DPH
21.11.2022 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 10 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS