• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 10:00

Detail zákazky Z202213928

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 10:00

Základné údaje

Z202213928

OF-265229

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135424

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný materiál pre projekt č.1

propagačný tovar, pero, logo, tlač

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Propagačný materiál Pero
Funkcia
nákup propagačného tovaru s potlačou loga projektu a EÚ v počte 100 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hliníkové alebo kovové pero s modrou náplňou Ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hliníkové alebo kovové pero s modrou náplňou - Modrá náplň - Hliníkový alebo kovový obal v rôznych farebných prevedeniach
Potlač -plnofarebná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Každý predmet musí obsahovať potlač loga projektu a EÚ - logo bude zaslané po vysúťažení víťaznému uchádzačovi emailom.
Predmetom zákazky je zabezpečenie propagačných pier pre potreby projektu. Všetky perá musia byť potlačené logom projektu a EÚ. Objednávateľ požaduje vidieť vizualizáciu pred samotnou tlačou.
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu pred zahájením potlače jednotlivých predmetov.
Dodávateľ je povinný dodržať vizuálne spracovanie spresnené v obrázkovej prílohe a ekvivalenty predmetov sa nepripúšťajú, nakoľko sa jedná o špecifické obrandované predmety.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Splatnosť faktúr: 30 dní
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku tovaru pred dodaním tovaru, či vyhovuje Tovar ponúkaný dodávateľom podmienkam objednávateľa do dvoch dní od uzatvorenia súťaženia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta riadenia a informatiky, Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

24.11.2022 09:00 — 12.12.2022 14:00

1,00 celok

150,00

150,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2022 10:00

21.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2022 09:34 - Vstupná ponuka 125,00 € Cena bez DPH
20.11.2022 23:00 - Najvýhodnejšia ponuka 115,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS