• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 10:00

Detail zákazky Z202213907

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 10:00

Základné údaje

Z202213907

OF-265151

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135402

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenie a originálne tonerové náplne

multifunkčné zariadenie, tlačiareň, skener, toner, tonerová náplň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Farebná tlač a kopírovanie, skenovanie pre potreby projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie ks 1
Rýchlosť čiernobielej tlače str./min 33
Rýchlosť farebnej tlače str./min 15
Rozlíšenie tlače DPI 5760 x 1440
Veľkosť vstupného zásobníka počet listov 100
Veľkosť výstupného zásobníka počet listov 30
Rozlíšenie plochého skenera DPI 1200x2400
Hmotnosť kg 4
Výška cm 38
Šírka cm 43
Hĺbka cm 35
Čierna náplň do tankového systému počet 2
Fialová náplň do tankového systému počet 1
Žltá náplň do tankového systému počet 1
Azúrová náplň do tankového systému počet 1
Udávaná výťažnosť čiernej náplne počet strán 4500
Udávaná výťažnosť ostatných farebných náplní počet strán 7500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná funkcionalita tlač, kopírovanie, skenovanie
Technológia tlače atramentová
Možnosti pripojenia USB, WiFi
Formáty papiera A4, A5, A6
Ďalšie požadované funkcie bezokrajová tlač, kopírovanie a skenovanie, tankový systém
Požadovaný obsah balenia multifunkčné zariadenie, USB kábel, napájací kábel, 2 ks čierne náplne, 1 ks žltá, fialová a azúrová náplň do tankového systému, dokumentácia
Požadované parametre spĺňa napr.: multifunkčné zariadenie Epson EcoTank L3250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadované parametre spĺňa napr.: multifunkčné zariadenie Epson EcoTank L3250
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t. j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Tonerové náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja – nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Originálne tonery sú špeciálne navrhnuté, vyrobené a testované tak, aby pracovali s tlačiarňou. Vysoká úroveň kompatibility zaručuje konzistentný výkon a mimoriadne bezporuchovú prevádzku. Originálne tonery sa dodávajú so zárukou výmeny alebo náhrady nákupnej ceny. Repasované/kompatibilné/alternatívne tonery môžu ovplyvniť záruku poskytovanú na tlačiareň.
Výrobca toneru musí byť držiteľom certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 s ohľadom na kvalitu životného prostredia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, FHV UNIZA, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.11.2022 10:00 — 14.12.2022 14:00

1,00 celý predmet zákazky

165,00

165,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2022 08:25

21.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 10:04 - Vstupná ponuka 165,00 € Cena bez DPH
20.11.2022 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 160,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS