• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 13:55

Detail zákazky Z202213906

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 13:55

Základné údaje

Z202213906

OF-265082

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7140831

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov

prenosný hasiaci prístroj, oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. a Zákona č. 314/2001 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Červinka P1Če ks 7
Červinka P2Če ks 5
IBS P2 ks 2
Tepostop P6 ks 2
Tepostop P6Te ks 2
Kodreta P2Te ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
O vykonaní opravy (tlakovej skúšky) prenosného hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Dodávateľ bude pri plnení postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Výsledkom musí byť potvrdenie o vykonaní opráv, o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá Objednávateľovi.
Dodávateľ služby si hasiace prístroje preberie v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 7:00 do 13:00.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenia o opravách, respektíve o vyradení HP.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

25.11.2022 13:00 — 09.12.2022 15:00

19,00 ks

307,80

256,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2022 12:10

22.11.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 15:38 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena s DPH
15.11.2022 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 299,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS