00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
46604049
STEBERG s.r.o.
č.292, Topoľnica, 92592, SVK
Keper - bavlnená tkanina (100% bavlna)
Bavlnená tkanina, keper
Tovar, Služba
1. Keper
|
|
---|---|
Funkcia |
Keper na šitie odevov (kabát, nohavice). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
0, Množstvo | bežný meter | 400 | ||
1). Plošná hmotnosť podľa STN EN 12127 | g/m2 | 240 | ||
2). Pevnosť v ťahu (osnova/útok) podľa STN EN ISO 13934-1 | N | (1000/700) | ||
3). Šírka tkaniny podľa STN EN 1773 | cm | 150 | ||
4). Obsah formaldehydu podľa STN EN ISO 14184-1 | mg/kg | 75 | ||
5). Obsah pentachlórfenolu podľa STN 80 0055 | mg/kg | 0,5 | ||
6). pH vodného výluhu podľa STN EN ISO 3071 | pH | 3,5 | 9,5 | |
7). Obsah extrahovateľných ťažkých kovov podľa STN 80 0055. | mg/kg | nižšie uvedené | ||
7.1). Obsah arzénu podľa STN 80 0055 | mg/kg | 1,0 | ||
7.2). Obsah kadmia podľa STN 80 0055 | mg/kg | 0,1 | ||
7.3). Obsah olova podľa STN 80 0055 | mg/kg | 1,0 | ||
7.4). Obsah ortuti podľa STN 80 0055 | mg/kg | 0,02 | ||
7.5). Obsah medi podľa STN 80 0055 | mg/kg | 50,0 | ||
7.6). Obsah chrómu podľa STN 80 0055 | mg/kg | 2,0 | ||
7.7). Obsah kobaltu podľa STN 80 0055 | mg/kg | 4,0 | ||
7.8). Obsah niklu podľa STN 80 0055 | mg/kg | 4,0 | ||
8). Obsah arylamínov podľa STN EN 14362-1 a STN EN 14362-3 | mg/kg | 30 | ||
9). Obsah pesticídov podľa STN 80 0055 | mg/kg | 1,0 | ||
10). Dĺžka návinu tkaniny v jednotlivom bale | m | 70 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Materiálové zloženie | 100 % bavlna podľa STN 80 0067-1 a Nariadenia EP a Rady EÚ č. 1007/2011 |
2. Farba | tmavý odtieň hnedej, sivej, modrej alebo zelenej, prípadne čierna. Jednotlivé baly látky môžu mať rôzne farby. Nepožaduje sa rovnaká farba. |
3. Väzba | keprová podľa STN 80 0020, STN 80 0021, STN ISO 3572 |
4. Zmena rozmerov po praní pri teplote 40 °C | ± 3,0 % podľa STN EN ISO 6330, STN EN ISO 3759, STN EN ISO 5077 |
5. Suchý oter: stálofarebnosť v otere, zmena odtieňa a zapustenie do sprievodných tkanín - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-X12 | min. 3-4 |
5.1. Mokrý oter: stálofarebnosť v otere, zmena odtieňa a zapustenie do sprievodných tkanín - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-X12 | min. 3 |
6. Zmena odtieňa: stálofarebnosť v praní pri 40 °C - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-C06 | min. 3 |
6.1. Zapustenie do sprievodných tkanín: stálofarebnosť v praní pri 40 °C - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-C06 | min. 3/3 |
7. Zmena odtieňa: stálofarebnosť v pote (alkalický, kyslý) - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E04 | min. 4 |
7.1. Zapustenie do sprievodných tkanín: stálofarebnosť v pote (alkalický, kyslý) - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E04 | min. 3/3 |
8. Zmena odtieňa: stálofarebnosť vo vode - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E01 | min. 3 |
8.1. Zapustenie do sprievodných tkanín: stálofarebnosť vo vode - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E01 | min. 3/3 |
9. Stálofarebnosť na svetle - stupeň modrej stupnice podľa STN EN ISO 105-B02 | min. 4 |
10. Zapečatená vzorka v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie | nepožaduje sa |
11. Protokol o skúškach alebo certifikát spolu so záverečným protokolom v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie | nepožaduje sa |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový a nepoužitý predmet zákazky v samostatne zabalených balíkoch. Spolu s predmetom zákazky dodá návod s podmienkami jeho ošetrovania a údržby. Dodací list musí byť vyhotovený s údajmi podľa jednotlivých balíkov, ktorých dĺžka návinu bude uvedená na celé bežné metre. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať požadovaný predmet zákazky v zmluvnej lehote v súlade so zmluvnými podmienkami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
4. Dodávateľ spolu s dodaním predmetu zákazky podľa položiek č. 1 až 3 predloží zapečatenú vzorku predmetu zákazky zo skúšobne a protokol o skúškach alebo certifikát spolu so záverečným protokolom vystavený autorizovanou skúšobňou na dodaný predmet zákazky, ktorým preukáže vykonanie skúšok objednávateľom požadovaných parametrov v zmysle vyššie uvedených požadovaných techn. vlastností predmetu zákazky. Pre predmet zákazky podľa položky č. 4 sa protokol nepožaduje. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že spolu s dodaním predmetu zákazky preukáže jeho bezpečnosť v súlade s vyhláškou MH SR č. 635/2005 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na bezpečnosť textilných vlákien, priadzí a výrobkov určených na priamy styk s pokožkou. Bezpečnosť výrobku preukáže vyhlásením o zhode výrobku s ustanoveniami vyhlášky, vydanými v súlade s STN EN ISO/IEC 17050-1 a 2 na základe vykonaných skúšok. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že predmet zákazky dodávateľ nedoručí jednorazovo. Dodávateľ má možnosť doručiť predmet zákazky podľa položiek č. 1 až 3 v dvoch samostatných dodávkach v lehote plnenia zmluvy podľa bodu 3.2 zmluvy a predmet zákazky podľa položky č. 4 v jednej dodávke v lehote plnenia zmluvy podľa bodu 3.2 zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
8. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom realizovania jednotlivých čiastkových dodávok v zmysle bodu 6 osobitných požiadaviek na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Objednávateľ má právo reklamovať dodávateľom doručený predmet zákazky, ktorý nespĺňa zmluvné požiadavky, pričom dodávateľ je povinný prevziať predmet reklamácie v sídle objednávateľa. Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecné platné podmienky a lehoty. Náklady objednávateľa na reklamáciu v plnom rozsahu znáša dodávateľ. Medzi oprávnené náklady na reklamáciu patria aj náklady na vykonanie kontrolných skúšok v akreditovaných laboratóriách, ak sa nimi preukáže rozpor s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky, t.j.skutočnosť, že dodaný predmet zákazky nemá zmluvne dohodnuté vlastnosti. |
9.1. Ak sa preukáže, že reklamovaná vada predmetu zákazky je neodstrániteľná alebo predmet zákazky nespĺňa požadované parametre technickej špecifikácie, dodávateľ sa zaväzuje dodať náhradný predmet plnenia požadovanej kvality. Dodávateľ zabezpečí odvoz reklamovaného predmetu zákazky na vlastné náklady. V prípade, ak dodávateľ nedokáže dodať náhradný predmet zákazky v určenej lehote, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy a je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 5% zmluvnej ceny predmetu zákazky. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi. |
9.2. Lehota na odstránenie reklamovaných vád je 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
10. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia zmluvy je sídlo objednávateľa v Košiciach a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 13:00 hod.. |
11. Dodávka predmetu zákazky, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu alebo osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET. Za podstatné porušenie považuje objednávateľ okrem vyššie uvedeného aj: a) nesplnenie požadovaných technických a osobitných požiadaviek, b) dodanie predmetu zákazky nie za zmluvnú cenu, c) dodávateľ poskytne predmet zákazky spôsobom, ktorý je v rozpore so zmluvnými podmienkami (napr. dodanie predmetu zákazky so zjavnými vadami, nekvalitného, poškodeného a pod.). |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo zaslať náhodne vybranú vzorku doručeného predmetu zákazky na expertízu do akreditovaného skúšobného laboratóriá za účelom zistenia skutočnosti, či dodaný predmet zákazky je identický s predmetom zákazky v zmysle zmluvných špecifikácii a zmluvných podmienok. Ak sa preukáže, že vybraná vzorka doručeného predmetu zákazky nezodpovedá predmetu zmluvy ku ktorému sa dodávateľ zaviazal, dodávateľ uhradí objednávateľovi všetky náklady spojené s posudzovaním zhody a zabezpečí odvoz takého predmetu zmluvy. Objednávateľ postupuje podľa bodu 9 a nasl. bodov zmluvy. |
13. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
25.11.2022 10:39 — 09.12.2022 10:39
1,00 celok v zmysle špecifikácie
1 706,67
1 422,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2022 12:17
21.11.2022 10:00
21.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2022 12:31 - Vstupná ponuka | 1 680,00 | € | Cena s DPH |
14.11.2022 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: