• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 13:30

Detail zákazky Z202213886

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 13:30

Základné údaje

Z202213886

OF-264333

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7129601

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

53898834

VHM Corp s. r. o.

Tallerova 4, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové utierky a zásobníky

utierky, papierové utierky, jednorazové utierky, zásobníky

  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 42968000-9 - Dávkovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové jednorazové utierky na ruky - ZZ skladané
Funkcia
farba: natur alebo zelená
recyklát
1 vrstvové
dodávané v kartónoch z dôvodu manipulácie a distribúcie po oddeleniach v rámci areálu verejného obstarávateľa (1 kartón obsahuje napr. 20 balíkov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 balenie obsahuje kusov 250
predpokladaný počet balíkov balík 36000
rozmer mm 24,5 x 23 25 x 23
gramáž g/m2 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
 2. Papierové jednorazové utierky na ruky - rolka
Funkcia
papierové jednorazové utierky na ruky rolované so stredovým odvíjaním
farba: biela
2 vrstvové
vhodné do MIDI / MAXI zásobníka
počet kusov v balení (napr. 6 kusov v balení) z dôvodu manipulácie a distribúcie po oddeleniach v rámci areálu verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 balenie obsahuje rolka 6
predpokladaný počet roliek rolka 4800
rozmer útržku mm 23,5 x 19 35 x 20
gramáž rolky g 730 850
šírka kotúča cm 19 20
priemer rolky s dutinkou cm 17
priemer dutinky cm 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
 3. Zásobník na papierové jednorazové utierky na ruky - ZZ skladané
Funkcia
s priehľadným okienkom na kontrolu utierok v zásobníku
s možnosťou zásobník uzamknúť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný počet kusov kus 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyrobený z ABS plastu
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
 4. Zásobník na MIDI / MAXI papierové jednorazové utierky na ruky - rolky
Funkcia
s priehľadným okienkom na kontrolu utierok v zásobníku
s možnosťou zásobník uzamknúť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný počet kusov kus 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyrobený z ABS plastu
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude Objednávateľ Dodávateľa bezodkladne informovať.
Uvedené množstvá sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predmet plnenia zákazky počas obdobia trvania zmluvy.
Objednávateľ požaduje poskytovanie plnenia na základe čiastkových objednávok zaslaných e-mailom v množstve podľa aktuálnych prevádzkových potrieb Objednávateľa.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou zákazky ako sú DPH, doprava, manipulácia, záručná doba a iné.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom a faktúrou.
Objednávateľ požaduje dodať objednaný tovar v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod.
V objednávkovom formulári bude Objednávateľ požadovať vlastný návrh plnenia zákazky: vložením vlastnej prílohy, z ktorej budú zrejmé jednotkové ceny jednotlivých požadovaných položiek z objednávkového formulára - jednotkové ceny je potrebné uviesť v zložení: bez DPH, sadzbu a výšku DPH, s DPH a z ktorej bude zrejmé, že ponúkané tovary spĺňajú všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii opisného / objednávkového formulára (prospekty tovaru).
Platobné podmienky:
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov Objednávateľa.
Splatnosť každej čiastkovej faktúry bude 60 dní.
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas Objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa Objednávateľa MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako, je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

24.11.2022 11:00 — 24.11.2023 11:00

40 900,00 podľa jednotlivých položiek

37 945,00

37 945,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V objednávkovom formulári bude Objednávateľ požadovať vlastný návrh plnenia zákazky: vložením vlastnej prílohy, z ktorej budú zrejmé jednotkové ceny jednotlivých požadovaných položiek z objednávkového formulára - jednotkové ceny je potrebné uviesť v zložení: bez DPH, sadzbu a výšku DPH, s DPH a z ktorej bude zrejmé, že ponúkané tovary spĺňajú všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii opisného / objednávkového formulára (prospekty tovaru).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.11.2022 10:51

18.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 505
 240
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2022 06:45 - Vstupná ponuka 37 870,00 € Cena bez DPH
18.11.2022 06:45 - Najvýhodnejšia ponuka 37 870,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS