• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 15:50

Detail zákazky Z202213880

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 15:50

Základné údaje

Z202213880

OF-265091

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7140823

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

54533813

Crayon Czech Republic and Slovakia s. r. o., organizačná zložka podniku zahraničnej osoby

Dunajská 4, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

MS SQL 2019 Ent

SQL, softvérové licencie

  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvérové licencie SQL Server Ent
Funkcia
Enterprise Licencie SQL Server 2019 - 2 core, MPSA Program - Level D, Government licencia, SA (3 roky) (product number AAA-03757)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby mal dodávateľ v predmete podnikania oprávnenie na dodanie predmetu zmluvy.
Objednávateľ požaduje originálny nový alebo použitý softvér. Objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu.
V prípade dodania nového softvéru je dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť (elektronicky alebo poštou):
a) podrobný aktualizovaný rozpočet,
b) kontaktné údaje osôb zodpovedných za činnosti súvisiace s predmetom zákazky, t. j. dodanie predmetu zmluvy, reklamácie, nahlasovanie chýb počas záručnej doby,
c) doklady preukazujúce splnenie funkčnej a technickej špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek)
V prípade dodania použitého softvéru je dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predložiť (elektronicky alebo poštou):
a) podrobný aktualizovaný rozpočet,
b) kontaktné údaje osôb zodpovedných za činnosti súvisiace s predmetom zákazky, t. j. dodanie predmetu zmluvy, reklamácie, nahlasovanie chýb počas záručnej doby,
a) označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý,
b) úplný reťazec vlastníkov softvéru,
c) potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov,
d) spracovanú zmluvu so spoločnosťou Microsoft (Microsoft - SELECT Plus, Open, CSP, MPSA, EA) v prospech objednávateľa,
e) vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať: 1) doklady preukazujúce splnenie funkč. a tech. špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie min. požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek); 2) dokumentáciu preukazujúcu, že k overeniu pôvodu licencií je nevyhnuté dodať: číslo a typ zmluvy podľa ktorej bol pôvodný nákup realizovaný, číslo prihlášky, všetky True Up faktúry; 3) musí byť deklarovaný výmaz práv pôvodných používateľov/vlastníkov licencií.
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažený tovar spĺňa minimálne požadované parametre premetu zákazky.
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy v zmysle platných OPEP a udelenie neuspokojivej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zmluvy
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Riadne vystavená faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany berú na vedomie, že faktúru je možné vystaviť a doručiť podľa tejto zmluvy ako aj v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 215/2019 Z.z.“). Takto vystavená a doručená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 2 ods. 2 zákona č. 215/2019 Z.z..
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodanie tovaru do miesta dodania potvrdzuje Objednávateľ písomne a to podpísaním preberacieho protokolu.
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov.
V prípade nedodania predmetu zmluvy v požadovanej lehote dodania, Objednávateľ od kúpnej zmluvy odstupuje.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 1 pracovný deň vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie 1. mája 18, Park One, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2022 09:00 — 02.12.2022 14:00

1,00 Súbor položiek podľa špecifikácie

97 046,40

80 872,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2022 10:51

22.11.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 553
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 12:58 - Vstupná ponuka 97 046,40 € Cena s DPH
14.11.2022 21:56 - Najvýhodnejšia ponuka 96 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS