• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 10:55

Detail zákazky Z202213861

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 10:55

Základné údaje

Z202213861

OF-265145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7129577

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky materiál

Kancelárske potreby, perá, zakladače, rýchloviazače, baterky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky materiál
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb pre riadny školskej jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol.č.1 Papier kancelársky, multifunkčný, biely, formát A4, hmotnosť 80g, do laserových, atramentových tlačiarní, kopírovacích strojov, min. 500listov v balení. bal 20
Pol.č.2 Zvýrazňovač Stabilo Boss Original 70, 2 – 5 mm, súprava 4 ks farieb v sade sada 2
Pol.č.3 Rýchloviazač PP A4 s eurodierovaním,  polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou • s eurodierovaním na archivovanie v štandardných pákových alebo krúžkových zakladačoch, rôzne farby ks 10
Pol.č.4 Rýchloviazač RZC, A4, prešpánový, závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou (celý) • vyrobený z prešpánu • formát A4, rôzne farby ks 20
Pol.č.5 Batéria 1,5V AAA, nenabíjateľné ks 6
Pol.č.6 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne modrá ks 10
Pol.č.7 Lepidlo tyčinkové 20g Pritt ks 2
Pol.č.8 Euroobal A4 50mic, lesklý 100 ks v balení bal 1
Pol.č.9 Poznámkový blok v tvare kocky, 9 x 9 x 5 cm, lepený ks 2
Pol.č.10 Zakladač pákový, celoplastový A4, 7cm rôzne farby ks 5
Pol.č.11 Batéria 1,5V AA, nenabíjateľné ks 12
Pol.č.12 Tlačivo, Žiadosť o pracovné voľno, formát: A6, blok blok 1
Pol.č.13 Tlačivo Dovolenka, A6,blok blok 1
Pol.č.14 Kalendár stolový r. 2023, týždenný stĺpcový Kucharka, Slovensko ks 2
Pol. č.15 Blok  A4 so špirálou po dlhšej strane, 80 listov, linajkový ks 2
Pol. č.16 Blok A5 so špirálou po dlhšej strane, 80 listov, linajkový ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy, jednotkovú cenu a cenu za množstvo osobitne za každú položku dodávky vrátane DPH zaokrúhlené na 2desatinné miesta.
Dodanie celého predmetu zákazky v jeden deň (nie po častiach) v lehote plnenia v pracovný deň v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Minimálne dva 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky prípadne e-mailom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonníkv znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon,ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude vzmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

21.11.2022 09:00 — 09.12.2022 15:00

1,00 celok

402,18

335,15

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podľa požiadaviek v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2022 09:00

18.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2022 16:30 - Vstupná ponuka 402,00 € Cena s DPH
18.11.2022 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 401,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS