37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Obnova predplatného funkčných modulov (subskripcií) a supportu pre existujúce PaloAlto FW
obnova predplatného, PaloAlto FW
Služba
1. Obnova predplatného funkčných modulov (subskripcií) a supportu pre existujúce PaloAlto FW
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova predplatného funkčných modulov (subskripcií) a supportu pre existujúce PaloAlto FW |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Advanced URL Filtering Subscription, 1-year, PA-850 HA Pair | ks | 2 | ||
DNS Security subscription for device in an HA pair renewal, PA-850 | ks | 2 | ||
WildFire subscription for device in an HA pair renewal, PA-850 | ks | 2 | ||
Advanced Threat Prevention subscription for device in an HA pair renewal, PA-850 | ks | 2 | ||
GlobalProtect subscription for device in an HA pair renewal, PA-850 | ks | 2 | ||
Partner enabled premium support year 1 renewal, PA-850 | ks | 2 |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu diela je certifikovaným partnerom výrobcu firewallov Palo Alto Networks s oprávnením pre dodávku, implementáciu a podporu týchto zariadení na území SR. |
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je oprávneným dodávateľom predmetu zákazky |
Podpora pre všetky zariadenia musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. |
Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
22.11.2022 07:00 — 30.11.2022 15:00
1,00 zákazka
34 248,00
28 540,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2022 08:20
18.11.2022 12:00
18.11.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2022 10:22 - Vstupná ponuka | 34 248,00 | € | Cena s DPH |
14.11.2022 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 248,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: