• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202213851

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202213851

OF-262541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7140819

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

45515930

Chromservis SK s.r.o.

Nobelova 34, Bratislava, 836 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický analyzátor aminokyselín

Automatický analyzátor aminokyselín, postkolónová derivatizácia, autosampler

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický analyzátor aminokyselín
Funkcia
prístroj umožňuje analýzu aminokyselín metódou postkolónovej derivatizácie ninhydrínom v prítomnosti alebo bez prítomnosti inertného plynu, autosampler
určený pre stanovenie aminokyselínv hydrolyzátoch bielkovín, peptidov a pre stanovenie aminokyselín vo fyziologickýchroztokoch a extraktoch alebo pre stanovenie biogenných amínov
Prístroj umožňuje jednoduchý prechod z analýz hydrolyzátov na analýzy fyziologických roztokov alebo biogénnych amínov, a to v rôznom poradí
Prístroj pracuje na stredotlakovej kvapalinovej ionexovej chromatografie s kolorimetrickým zakončením
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Autosampler: kapacita minimálne pre 40 vialiek o objeme 1,5 ml,
Autosampler: chladenia vzoriek na teplotu 4°C
Autosampler: rôzne režimy dávkovania vzorky
Separačná kolóna: nehrdzavejúca oceľ
Separačná kolóna: lítiový systém, vysoké rozlíšenie kolóny, absorbér amoniaku
Kolónový termostat rozsah teplôt 20 - 100 °C s presnosťou 0,1°C
Reaktor pre ninhydrínovú reakciu teplotný rozsah 50 - 150 °C
LED mikrofotometer vlnové dĺžky 570nm a 440nm
LED mikrofotometer objem detekčnej cely 10 µl
LED mikrofotometer šum 0,02 mAU
LED mikrofotometer drift < 1,0 x 10-5 AU/hod
LED mikrofotometer fotodioda ako zdroj žiarenia
LED mikrofotometer možnosť fluorescenčný detektor (200-650 nm) pre OPA metódy
Reagencie napojenie na inertný plyn
Reagencie aktívny odplyňovací systém
Reagencie aktívna kontrola objemu tekutiny na základe hmotnosti pre každú fľašu
Čerpadlo dvojpiestové
Čerpadlo možnosť max. tlaku 400 bar umožňujúce prietok činidiel v rozsahu 0,01 – 10,0 ml/min
Čerpadlo reprodukovateľnosť pri prietoku 100 ul/min 0,1% RSD
Súpravy pripravené na použitie Aplikačná súprava pre 500 fyziologických analýz (tlmivé roztoky pripravené na použitie, umývacie a reagenční roztoky, činidlá na derivatizáciu, štandardný roztok 42 aminokyselín – 1 ml)
Riadiaci a vyhodnocovací softvér Clarity SW (v súlade s 21 CFR Part 11) určený na zber a vyhodnotenie nameraných údajov
Riadiaci a vyhodnocovací softvér SW iControl určený na ovládanie zariadenia, vrátane príslušného PC a potrebného hardvéru
Súčasťou prístroja je pripojený počítač, ktorý umožňuje spracúvanie výsledkov za prevádzky prístroja. áno
Doprava, inštalácia zariadenia a zaškolenie Príslušná cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dopravou zariadenia na miesto plnenia, inštaláciu a zaškolenie obsluhujúceho personálu v trvaní minimálne 40 hodín
Termín dodania maximálne 12 týždňov od záväznej objednávky
Záruka na zariadenie minimálne 24 mesiacov od termínu dodania
Servis Konzultácia poruchy analyzátora do 48 hod, príchod servisného technika do 72 hod
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia obsluhy
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

25.11.2022 07:55 — 17.02.2023 07:57

1,00 podľa rozpisu položiek

83 967,24

69 972,70

požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2022 08:09

22.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 08:37 - Vstupná ponuka 83 967,24 € Cena s DPH
14.11.2022 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 83 967,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS