• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202213824

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202213824

OF-265050

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7129539

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36483745

UEZ s.r.o.

Tolstého 6, Humenné, 066 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelária, nábytok, stôl, skrinka, kontajner

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelársky stôl s podstavcom na monitor ks 4
Šírka stola mm 1800
Hĺbka stola mm 800
Výška stola mm 750
Materiál-LDT doska-hrúbka mm 18
Výška priečnej výstuže stola (odsadená o 250 mm ) mm 400
2. Zásuvkový kontajner ks 3
Šírka kontajnera mm 400
Hĺbka kontajnera mm 500
Výška kontajnera bez koliesok mm 600
Materiál-LDT doska-hrúbka mm 18
3. Skrinka na systémovú jednotku PC ks 3
Šírka skrinky mm 300
Hĺbka skrinky mm 500
Výška skrinky bez koliesok mm 600
Materiál-LDT doska-hrúbka mm 18
4. Skrinka pod umývadlo ks 1
Šírka skrinky mm 1200
Výška skrinky (bez nôh) mm 600
Hĺbka skrinky mm 400
Materiál-LDT doska-hrúbka mm 18
5. Rokovací stôl ks 2
Dĺžka stola mm 1600
Hĺbka stola mm 800
Výška stola mm 750
Materiál-LDT doska-hrúbka mm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelársky stôl s podstavcom na monitor
Dekor stola H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Úprava hrán stola – ohranené ABS odolnou hranou ABS – 22/2 mm H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Výstuž stola v zadnej časti stola zo spodnej časti pracovnej plochy na celú šírku pre zaistenie stability a spevnenie konštrukcie stola áno
2. Zásuvkový kontajner
Dekor H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Úprava hrán korpusu ohranené ABS odolnou hranou - ABS 22/0,4 mm H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Úprava hrán dvierok - ABS 22/2 mm H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Pogumované kolieska s brzdou (výška kolieska: 50mm) áno, 4 ks
Výsuvné pojazdy na zásuvky áno, 4 ks
Úchytka PORTA hliník – rozteč 192mm áno, 4 ks
3. Skrinka na systémovú jednotku PC
Dekor H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Úprava hrán korpusu ohranené ABS odolnou hranou - ABS 22/0,4 mm H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Pogumované kolieska s brzdou (výška kolieska – 50mm) áno, 4 ks
Polica v hornej časti 15 cm od vrchu áno, 1 ks
4. Skrinka pod umývadlo
Dekor korpusu ohranené ABS odolnou hranou H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Úprava hrán korpusu ohranené ABS odolnou hranou - ABS 22/0,4 mm H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Úprava hrán dvierok ohranené ABS odolnou hranou - ABS 22/2 mm H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Nábytková úchytka – PORTA hliník – rozteč 192mm áno, 2 ks
Nábytkové závesy – naložené 90 stupňov áno, 4 ks
Nábytková noha – výška 3 cm áno, 4 ks
Vložená polica vo vnútri áno, 1 ks v strede
5. Rokovací stôl
Dekor H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Úprava hrán korpusu ohranené ABS odolnou hranou - ABS 42/2 mm H1145 ST10 – Dub Bardolino prírodný
Obruba okolo stola – spevnenie Predné orámovanie stola
Stolová noha – okrúhla – 710/priemer 60 mm – eloxovaný hliník 5 ks áno, 5 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia, inštalácie/montáže a a odstránenia odpadov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní pre chránené dielne. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie podmienky statusu chránenej dielne.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ odsúhlasí s dodávateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, presné rozmery a umiestnenie osobne na obhliadke dohodnutej zmluvnými stranami.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

21.11.2022 08:00 — 23.12.2022 14:00

1,00 súbor

3 120,00

2 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

11.11.2022 13:49

18.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 9
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 13:32 - Vstupná ponuka 3 120,00 € Cena s DPH
16.11.2022 21:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 119,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS