• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 09:20

Detail zákazky Z202213816

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 09:20

Základné údaje

Z202213816

OF-264613

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126802

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34115901

Marius Pedersen, a.s.

Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov, *15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami, *15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami, * 13 02 08 iné motorové, prevodové a mazacie oleje, * 16 01 07 olejové filtre

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov.
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch  a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO z nádrží, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa) naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami
16 01 07 olejové filtre
13 02 08 iné motorové, prevodové a mazacie oleje
15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 NO t 0,25
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 01 07 NO t 0,1
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 02 08 NO t 1,3
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 NO t 0,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet/frekvencia Jednorázovo.
Nakládkla Nakládku zabezpečí odberateľ vlastnými silami a prostriedkami po vzájomnom dohovore s objednávateľom aspoň 7 dní vopred.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - Trenčín
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky.
Požaduje sa predložiť rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis ceny za poskytnutie služby na druh odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie príslušného druhu odpadu a prepravných nákladov.
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch.
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu  a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. Faktúru a iné vystavené doklady doručiť v 2 výtlačkoch.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. Na faktúre musí byť do kolónky Odberateľ uvedená adresa miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.11.2022 08:00 — 16.12.2022 14:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

546,00

455,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2022 13:18

16.11.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 09:31 - Vstupná ponuka 546,00 € Cena s DPH
14.11.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 546,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS