• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 09:10

Detail zákazky Z202213798

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 09:10

Základné údaje

Z202213798

OF-265023

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126778

Objednávateľ

30793629

Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky

Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby 3.

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby nevyhnutné na prácu v administratíve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske nožnice, veľkosť maximálne 21 cm, na strihanie papiera, kartónu, lepenky a pod., strihacia časť z nehrdzavejúcej ocele. ks. 5
Blok poznámkový linajkový formát A4 minimálne 50 listov. ks. 20
Blok poznámkový linajkový formát A5, minimálne 50 listov. ks. 20
Klipy na dokumenty, šírka: 15mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. bal. 7
Klipy na dokumenty, šírka: 19mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. bal. 7
Klipy na dokumenty, šírka: 32mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. bal. 7
Klipy na dokumenty, šírka: 41mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. bal. 7
Korková nástenka, svetlý drevený rám, rozmer 90 x 120cm, súčasťou balenia musia byť montážne úchytky. ks. 3
Kartónový rozraďovač úzky, mix minimálne 5 farieb, 105x235mm, 1 balenie/minimálne 100 ks. bal. 10
Lepiaca tyčinka/tuhé tyčinkové lepidlo, hmotnosť: minimálne 10g. ks. 10
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a gumičkou vo farbe obalu. Prešpánový kartón gramáže minimálne 390g. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: červená. ks. 40
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a gumičkou vo farbe obalu. Prešpánový kartón gramáže minimálne 390g. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: modrá. ks. 40
Násuvné lišty z plastu na 1-60 listov, formát A4, materiál PVC, biela farba, 1 balenie/minimálne 100 ks. bal. 1
Stolový kalendár pre kalendárny rok 2023 so špirálou, rozmer: minimálne 30,00 x minimálne 12,00 cm , Rozsah kalendára: minimálne 62 strán, môže obsahovať napr. tematiku ročné obdobie alebo Slovensko, musí obsahovať 3-mesačný prehľad, stojanček zámkový. ks. 50
Odstraňovač zošívacích spiniek (klasický odsponkovač), jednoduchý na použitie, čierny, na spony 24/6. ks. 10
Kancelársky papier biely formátu A4, gramáž: 80g/m2, počet listov v 1 balíku: minimálne 500listov, počet balíkov v 1 kartóne: minimálne 5balíkov, požadované množstvo: 20 kartónov/100 balíkov. balík 100
Euroobal formátu A4 bez chlopne, otvor zhora, hrúbka 170 mikrónov, spodný a bočný klin v šírke minimálne 22mm, materiál polypropylén, prevedenie: eurodierovanie, 1 balenie/10 kusov, požadovaný počet: 10 balení/100 kusov. balenie 10
Doska spisová bez chrbta so šnúrkami formátu A4. ks. 40
Stojan na písacie potreby v drôtenej úprave. Priemer minimálne 90 mm, výška minimálne 100 mm. Farba čierna. ks. 5
Kartónový papier DELTA A4 alebo ekvivalent, jednostranná reliéfna úprava. Gramáž 270 g/m2. Balenie 100 hárkov. balenie 1
Obaly Report PVC priehľadné alebo ekvivalent, Formát A4, Materiál PVC, Balenie 50 ks. balenie 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu, najneskôr v deň dodania tovaru,  v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - Staré mesto Bratislava, pešia zóna.
Dodanie predmetu obstarávania sa požaduje počas pracovných dní od 08:30 hod. do 11:00 hod.
Nesplnenie požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad, musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

23.11.2022 08:30 — 23.11.2022 11:00

1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.

1 393,00

1 161,00

Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej, technickej a množstevnej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky je Ing. Andrea Kotrádyová, riaditeľka Sekcie ekonomiky a správy majetku K SR SR, Tel. č.: +421 2 210 28 313; E-mail: andrea.kotradyova@sudnarada.gov.sk Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať konkrétnu značku/názov ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2022 11:18

15.11.2022 17:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 10:42 - Vstupná ponuka 1 380,00 € Cena s DPH
15.11.2022 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 380,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS