30793629
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby 3.
Kancelárske potreby
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske potreby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske potreby nevyhnutné na prácu v administratíve. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárske nožnice, veľkosť maximálne 21 cm, na strihanie papiera, kartónu, lepenky a pod., strihacia časť z nehrdzavejúcej ocele. | ks. | 5 | ||
| Blok poznámkový linajkový formát A4 minimálne 50 listov. | ks. | 20 | ||
| Blok poznámkový linajkový formát A5, minimálne 50 listov. | ks. | 20 | ||
| Klipy na dokumenty, šírka: 15mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
| Klipy na dokumenty, šírka: 19mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
| Klipy na dokumenty, šírka: 32mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
| Klipy na dokumenty, šírka: 41mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
| Korková nástenka, svetlý drevený rám, rozmer 90 x 120cm, súčasťou balenia musia byť montážne úchytky. | ks. | 3 | ||
| Kartónový rozraďovač úzky, mix minimálne 5 farieb, 105x235mm, 1 balenie/minimálne 100 ks. | bal. | 10 | ||
| Lepiaca tyčinka/tuhé tyčinkové lepidlo, hmotnosť: minimálne 10g. | ks. | 10 | ||
| Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a gumičkou vo farbe obalu. Prešpánový kartón gramáže minimálne 390g. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: červená. | ks. | 40 | ||
| Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a gumičkou vo farbe obalu. Prešpánový kartón gramáže minimálne 390g. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: modrá. | ks. | 40 | ||
| Násuvné lišty z plastu na 1-60 listov, formát A4, materiál PVC, biela farba, 1 balenie/minimálne 100 ks. | bal. | 1 | ||
| Stolový kalendár pre kalendárny rok 2023 so špirálou, rozmer: minimálne 30,00 x minimálne 12,00 cm , Rozsah kalendára: minimálne 62 strán, môže obsahovať napr. tematiku ročné obdobie alebo Slovensko, musí obsahovať 3-mesačný prehľad, stojanček zámkový. | ks. | 50 | ||
| Odstraňovač zošívacích spiniek (klasický odsponkovač), jednoduchý na použitie, čierny, na spony 24/6. | ks. | 10 | ||
| Kancelársky papier biely formátu A4, gramáž: 80g/m2, počet listov v 1 balíku: minimálne 500listov, počet balíkov v 1 kartóne: minimálne 5balíkov, požadované množstvo: 20 kartónov/100 balíkov. | balík | 100 | ||
| Euroobal formátu A4 bez chlopne, otvor zhora, hrúbka 170 mikrónov, spodný a bočný klin v šírke minimálne 22mm, materiál polypropylén, prevedenie: eurodierovanie, 1 balenie/10 kusov, požadovaný počet: 10 balení/100 kusov. | balenie | 10 | ||
| Doska spisová bez chrbta so šnúrkami formátu A4. | ks. | 40 | ||
| Stojan na písacie potreby v drôtenej úprave. Priemer minimálne 90 mm, výška minimálne 100 mm. Farba čierna. | ks. | 5 | ||
| Kartónový papier DELTA A4 alebo ekvivalent, jednostranná reliéfna úprava. Gramáž 270 g/m2. Balenie 100 hárkov. | balenie | 1 | ||
| Obaly Report PVC priehľadné alebo ekvivalent, Formát A4, Materiál PVC, Balenie 50 ks. | balenie | 2 |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. |
| Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu, najneskôr v deň dodania tovaru, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
| Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - Staré mesto Bratislava, pešia zóna. |
| Dodanie predmetu obstarávania sa požaduje počas pracovných dní od 08:30 hod. do 11:00 hod. |
| Nesplnenie požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad, musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.11.2022 08:30 — 23.11.2022 11:00
1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.
1 393,00
1 161,00
Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej, technickej a množstevnej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky je Ing. Andrea Kotrádyová, riaditeľka Sekcie ekonomiky a správy majetku K SR SR, Tel. č.: +421 2 210 28 313; E-mail: andrea.kotradyova@sudnarada.gov.sk Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať konkrétnu značku/názov ponúkaného tovaru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2022 11:18
15.11.2022 17:00
16.11.2022 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.11.2022 10:42 - Vstupná ponuka | 1 380,00 | € | Cena s DPH |
| 15.11.2022 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 380,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: