30793629
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby 3.
Kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby nevyhnutné na prácu v administratíve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske nožnice, veľkosť maximálne 21 cm, na strihanie papiera, kartónu, lepenky a pod., strihacia časť z nehrdzavejúcej ocele. | ks. | 5 | ||
Blok poznámkový linajkový formát A4 minimálne 50 listov. | ks. | 20 | ||
Blok poznámkový linajkový formát A5, minimálne 50 listov. | ks. | 20 | ||
Klipy na dokumenty, šírka: 15mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
Klipy na dokumenty, šírka: 19mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
Klipy na dokumenty, šírka: 32mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
Klipy na dokumenty, šírka: 41mm, čierne, 1balenie/minimálne 10 kusov. | bal. | 7 | ||
Korková nástenka, svetlý drevený rám, rozmer 90 x 120cm, súčasťou balenia musia byť montážne úchytky. | ks. | 3 | ||
Kartónový rozraďovač úzky, mix minimálne 5 farieb, 105x235mm, 1 balenie/minimálne 100 ks. | bal. | 10 | ||
Lepiaca tyčinka/tuhé tyčinkové lepidlo, hmotnosť: minimálne 10g. | ks. | 10 | ||
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a gumičkou vo farbe obalu. Prešpánový kartón gramáže minimálne 390g. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: červená. | ks. | 40 | ||
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a gumičkou vo farbe obalu. Prešpánový kartón gramáže minimálne 390g. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: modrá. | ks. | 40 | ||
Násuvné lišty z plastu na 1-60 listov, formát A4, materiál PVC, biela farba, 1 balenie/minimálne 100 ks. | bal. | 1 | ||
Stolový kalendár pre kalendárny rok 2023 so špirálou, rozmer: minimálne 30,00 x minimálne 12,00 cm , Rozsah kalendára: minimálne 62 strán, môže obsahovať napr. tematiku ročné obdobie alebo Slovensko, musí obsahovať 3-mesačný prehľad, stojanček zámkový. | ks. | 50 | ||
Odstraňovač zošívacích spiniek (klasický odsponkovač), jednoduchý na použitie, čierny, na spony 24/6. | ks. | 10 | ||
Kancelársky papier biely formátu A4, gramáž: 80g/m2, počet listov v 1 balíku: minimálne 500listov, počet balíkov v 1 kartóne: minimálne 5balíkov, požadované množstvo: 20 kartónov/100 balíkov. | balík | 100 | ||
Euroobal formátu A4 bez chlopne, otvor zhora, hrúbka 170 mikrónov, spodný a bočný klin v šírke minimálne 22mm, materiál polypropylén, prevedenie: eurodierovanie, 1 balenie/10 kusov, požadovaný počet: 10 balení/100 kusov. | balenie | 10 | ||
Doska spisová bez chrbta so šnúrkami formátu A4. | ks. | 40 | ||
Stojan na písacie potreby v drôtenej úprave. Priemer minimálne 90 mm, výška minimálne 100 mm. Farba čierna. | ks. | 5 | ||
Kartónový papier DELTA A4 alebo ekvivalent, jednostranná reliéfna úprava. Gramáž 270 g/m2. Balenie 100 hárkov. | balenie | 1 | ||
Obaly Report PVC priehľadné alebo ekvivalent, Formát A4, Materiál PVC, Balenie 50 ks. | balenie | 2 |
Názov |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu, najneskôr v deň dodania tovaru, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - Staré mesto Bratislava, pešia zóna. |
Dodanie predmetu obstarávania sa požaduje počas pracovných dní od 08:30 hod. do 11:00 hod. |
Nesplnenie požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad, musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.11.2022 08:30 — 23.11.2022 11:00
1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.
1 393,00
1 161,00
Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej, technickej a množstevnej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky je Ing. Andrea Kotrádyová, riaditeľka Sekcie ekonomiky a správy majetku K SR SR, Tel. č.: +421 2 210 28 313; E-mail: andrea.kotradyova@sudnarada.gov.sk Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať konkrétnu značku/názov ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2022 11:18
15.11.2022 17:00
16.11.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2022 10:42 - Vstupná ponuka | 1 380,00 | € | Cena s DPH |
15.11.2022 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 380,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: